Poznámky vývojářů

9

Reakce vývojářů na různé dotazy na fórech jsou vždy zajímavé. Sice se občas opakují, nicméně lze nalézt i zajímavé informace, které naznačí směr, kam se vývoj ubírá. 

  • Vývojářům se nelíbí nerovnováha mezi CV IJN a USN – jedním z možných řešení je opětovné vyvážení všech nastavení a přidání AP bomb jako alternativu pro USN, která bude ničit přímou plavbu BB a prorážet vše bez pancéřované paluby.
  • Vyskytla se stížnost na to, že balance nevyrovná rovnoměrně podtřídy, např. jedna strana může mít 2 Grozovois, na druhé straně mají 2 Khabarovsky (místo aby byly stejné počty na obou stranách). Jelikož se jedná o různé podtřídy (DD a DL), je to nedokonalé a balancer by měl také brát ohled na podtřídy. Zodpovědní lidé na to odpověděli, že by to bylo příliš složíte a balancer by se mohl přetěžovat.
  • Žádné prémiové lodě na vyšším tieru než osm nejsou nyní v plánu.
  • První verze technologických stromů není perfektní, ví se to. Bylo by opravdu hodně práce s výměnou/přeskupením lodí ve větvích, stejně jako v případě VMF a IJN DD. Toto by potřebovalo jen opravdu málo hráčů. Je plánovaná pouze jedna úprava stávajícího stromu, a to jsou USN Křižníky.
  • La Galissonnière bude vylepšen, pravděpodobně ve stejném patchi, jak bude vydán De Grasse.
  • New Orleans si vede dobře díky dobré kamufláži, na Baltimore se bude WG koukat, nicméně tohle již nejsou AA křižníky, protože přibylo mnoho nových větví, a tyto role již nefungují. Hrajte je jako podporu.
  • Epicentrum je jako režim v pořádku, Epocentrum na mapě „Slzy pouště” v pořádku není, vývojáři se na to podívají a budou s tím něco dělat.
  • Není vidět moc letadlových lodí na vysokých tierech, po změnách ve výpočtu výdělku se rozptyl kreditního zisku zmenšil (tzn., že nováčci ztrácejí méně, ale unicum hráči si vydělávají méně taky), unicum si toho všimli a začali kňučet, nyní to ale vývojáři změnili znovu, stále se to sleduje a WG s tím chce ještě něco udělat.
  • Nějaký režim, kde by mohly klany hrát společně je vyvíjen, nikoli však týmové bitvy.
  • Z kontejnerů bylo příliš mnoho signálů, takže WG muselo snížit množství signálů, které získáte z kontejnerů.
  • Skvělé vlajky z různých oblastí jsou díky rozdílným eventům v různých oblastech.
  • Oddělení UI je zavaleno prací, takže nemohou dělat vše včas.
  • Vývojářům se nelíbí časovač na kouřových clonách, proto bude předělán.
  • Prémiové lodě mají být historicky přesné, vzhledem k lodnímu vzhledu v určitém časovém období. Lodě z technologických stromů mohou být míchány z různých sesterských lodí, tak je to v pořádku.
  • Byl vytvořen nový tréninkový režim, který je zobrazen jako speciální nabídka pro 50 % nováčků. Později vývojáři zkontrolují své statistiky a rozhodnou se, zda jej rozvinou nebo zruší.
  • Vývojářům se nelíbí současná situace útoku CV a alt-útoků, chtějí s tím něco dělat na základě jiného principu, ten ale závisí na dovednostech.
Poznámky vývojářů
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

9 KOMENTÁŘŮ

  1. „životopisy IJN a USN “

    Proboha kdo to překládal, nechcete nechat ten článek radši anglicky/rusky případně dát jen link na zdroj. Přeložit si to pomocí google translate umí každý.

  2. Z kontejnerů bylo příliš mnoho signálů, takže WG muselo snížit množství signálů, které získáte z kontejnerů.????
    Cože?
    Už teď když získáš nějaky odznak dvakrát dostaneš vlajky jen jednou a ted ještě sníží vlajky z konťáků??

  3. Z toho, jak moc se ted WG snaží vydělat (premiáky, premiové cokoli) a zároveň celá hra (wot+wows) jde do háje, resp. zásahy wg jsou spíš takové tak tam něco plácnem a uvidíme,alespoň vykážeme aktivitu ,mám pocit, že to do roka buď prodaj, nebo max. do 3 let zavřou nebo nechaj nějakej miniserver pro ty, co do toho dali opravdu moc peněz a ty se tam budou plácat mezi jejich nesmysly v čele s MM a RNG tvořeným pro 100k hráču, ale v 5k lidech max.
    Protože současným stylem to jinam asi nepovede…

    • U tanku jo, tam si myslim ze to bude jenom horsi a horsi. U lodicek si myslim ze je to OK a vyvojari se snazi a hra se posunuje k lepsimu.

      U lodi je problem jediny a kdyz se hraji lode tier 8+ tak je potreba premiovy ucet. Ale zase chapu to jako dan za to, aby lode vydelavali. Preci jen wows hraje okolo 30000 hracu online.

  4. Výdělek je jasnej, ale na rozdíl od tanku se tady farmaří tak nějak příjemnějc.
    Ale hra v poho není, hlavně kempení ruku v ruce s nevyvážeností tříd, navíc ta jejich do očí bijící nesmyslnost které říkají MM a RNG. Je šokující jak se jedna a ta stejná loď chová diametrálně jinak dvě hry hned po sobě.
    V čem se dle tebe posunuje dopředu?Já si tedy všimnul jen drobností zanikajících v celkovém problému.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID