Otázky a odpovědi z Twitche (2/3)

0

Druhá část otázek a odpovědí z WoWs.

Nejsou AP náboje méně užitečné díky zavedení nového skillu na HE munici (Setrvačná roznětka HE granátů)?
Není to náhrada AP. Je to určeno pro specifický playstyle a kalibr.

Je zde nějaký bug s britskou kouřovou clonou?
Nějaký problém zde je, snažíme se ho opravit co nejdříve. (strašně obkecaná odpověď)

Jaké skilly je vhodné použít na kapitány britských křižníků?
Prioritní cíl, Všeuměl, Superintendant, Bdělost, Základní střelecký výcvik, Pokročilý střelecký výcvik, Expert na maskování.

Důvod na zvýšení požadavků na přeškolení kapitána?
Logický krok, vzhledem k elitním zkušenostem a dalším drobnostem.

Proč byly bitevní lodě oslabeny přidáním kapitánského skilu Setrvačná roznětka HE granátů?
Ne, HE budou stále pouze 1/3 až 1/6 základního uděleného poškození. Nejsou předpoklady, že by měl být tenhle skill příliš silný.

Kdy přijdou do hry replaye?
Nejsou naplánovány na další nejbližší patche, možná někdy v roce 2017.

Shimakaze, nemyslíte že je příliš silná? Bude nějaký balance?
Monitorování gameplaye japonských lodí stále probíhá. Věříme, že to je díky posunutí mety a gameplaye. Hlavní věže jsou slabší (pomalá rychlost atd..). Začínáme to prověřovat a analyzovat.

Balance mezi USN/IJN křižníky?
Celá tahle třída má problémy, na které upozorňuje komunita. První myšlenka na opravu je UI (rozhraní). Po UI, balancování výzbroje a letadel, bohužel zatím nemáme žádný harmonogram, nebo přesnou představu.

Kitakami?
Nechceme ji odebrat všem, nechceme se ji zbavit. Má velký dopad na hru. Nemáme žádné plány na přepracování této lodi.

Pomalé přihlašování?
Funkce, která pomáhá novým hráčům přizpůsobit se do hry. (to fakticky nechápu jak, řekl bych, že to něco ověřuje)

IJN torpédoborce a jejich balancování je založeno na výběru kapitánských dovedností, je to pravda?
Těžká otázka, balancování se zakládá na dostupných skillech, modulech, vybavení a čemukoli, co je dostupné lodi.

Limit klanu 30 členů? Proč to není 100?
Víme, že klany budou potřebovat větší kapacitu. Připravujeme navýšení kapacity.

Odborník na přežití byl oslaben, proč?
Nevidíme to jako nerf, jelikož je levnější a tím pádem dostupnější.

Skladiště bude kdy?
Dasha to probírala v posledním videu. Pracuje se na tom, více v budoucnu.

Budou někdy větší divize?
Ne v klasickém PvP (Náhodné bitvy). Divize již v této velikosti mají obrovský vliv na výsledek hry.

Budou mít klany své vlastní vlajky?
Vizuální prezentace klanů je velmi důležitá. Takže předpokládáme že ano.

Nějaké plány pro lehké/těžké křižníky (vylepšení matchmakingu)?
Vylepšení matchmakingu znamená více pravidel. Více pravidel prodlouží čekací dobu na bitvu. Čekání je špatné.

Použití jedné nebo více vlajek najednou?
Momentálně na tom nepracujeme, jiné vylepšení mají větší prioritu.

Stránka věnovaná oficiálním modpackům?
Skvělý nápad.

Jaká je nejlepší cesta najít si kamarády?
Dynamické divize, sladkosti, drinky.

Legendární Kapitáni, jaké jsou plány?
Hledáme prominentní historické kapitány a využití pro ně. Určitě nějací budou.

Dynamické mapy?
Nemohou být bez vylepšení enginu. To byla původní myšlenka, ale byla potlačena kvůli balancování map.

Vybalancování odměn v PvE v nových modech?
Ano. Pracuje se na tom.

Mode epicentrum, bude odstraněn?
Možná vylepšen, nikoli odstraněn.

Bastion mod?
Jsme si vědomi stížností, koukneme se jak jej vybalancovat, více než na odstranění pracuje tým na možnosti v PvE (hře proti botům)

Jak jsou využívány ankety z konce bitvy?
Porovnáváme výsledky jednotlivých anket a odvětví, snažíme se je analyzovat.