O otázkách ohledně lodi Sigfried – Sub_Octavian

1

Nejedná se o oficiální oznámení, není součástí blogu vývojářů. Je to trochu emotivní (omlouváme se za to) odpověď na desítky komentářů o nervech WiP Siegried. Pokud to někoho zajímá, určitě ví, co se stalo. Loď byla stažena z vývoje a bude znovu přetvářena. Máme zde jedno vyjádření proč se toto všechno dělo.

Diskutuje Sub_Octavian

Lidé, zbožňuji vás a rád s vámi diskutuji. Opravdu. Od té doby, co jsem tady, jsem pozoroval jednu nekonzistentnost:

  1. Chcete, aby každá nová loď byla jedinečná, silná, atraktivní a chladná. Souhlasím s tím a rozumím tomu.
  2. Nechcete, aby se moc plazila (oslabení starých lodí zavedením nových) a stěžujete si, když jsou některé staré lodě v nebezpečí / jsou již zastaralé. Souhlasím s tím a rozumím tomu.
  3. Nechcete nervy prémiových lodí a obecně nemáte rádi nervy. Obzvláště lodě vysoké úrovně. Souhlasím s tím a rozumím tomu.

Ano, většina z vás, opravdu chápe co se děje. Kombinace těchto tří bodů je skutečnou výzvou. Podle statistik shromážděných testery CC, ST a klanu, Sigfried je o něco silnější ve srovnání s Aljaškou a Kronstadtem, dvě lodě, které většina lidí popisuje jako poměrně silné. Přesněji stejné testy dosahují lepších výsledků na Sigfrede než na jiných velkých křižnících a také lepší než na všech ostatních křižnících T9. Můžeme mluvit o tom, že jste spíše slabší, ale dosahujete zde lepších výsledků než na jiných lodích.

Možná si myslíte, že chceme, aby byl Siegfried populární a žádoucí, stejně jako ostatní lodě. Je naším přirozeným zájmem produkovat lodě, které chcete mít v přístavu. Ale zároveň, aby byla hra všech lodí ziskovou a chceme ve hře dobrou rovnováhu. Nechceme také vyrábět silné lodě a pak je nerfovat. Někdy se to stane kvůli chybám ve vyvažování nebo změnám ve hře, ale obecně je mnohem snazší posílit loď, než se pustit do oslabení lodi, která je příliš silná (OP – over power). Proto jsme tuto loď zničili ve fázi WiP (Work in Progress) a znovu ji vyzkoušíme, protože nám na ni záleží. Nechceme, aby každá nová loď ve hře způsobovala creep síly. K takovým situacím a výkyvům v rovnováze samozřejmě bude stále docházet, protože hra je velmi obsáhlá, ale nechceme vytvářet nové problémy, které k tomu mohou vést.

Kromě toho bych rád zdůraznil, že slabá místa jsou velmi malá. Odstranění další opravné skupiny jednoduše snižuje již tak velkou sílu této lodi v pozdější fázi bitvy a rozsah torpéda má více společného s obecnými znalostmi hráčů o tom, „co mohu očekávat od německého torpédového útoku křižníku“, což nebude velké oslabení této lodi. Nechceme měnit něco důležitějšího a ovlivňujícího například hru, rychlost střelby. Doufám, že navzdory skutečnosti, že je v našem zájmu prodávat nový obsah a vytvářet jej v co největší míře, záleží nám na dlouhodobých účincích na celou hru. Pokud něco oslabíme ve fázi WiP – děláme to v nejlepším zájmu hráčů a hry. Nikdo v našem týmu nemá fetiš nerfů ve fázi WIP, a pak si přečte komentáře, že loď není zisková a objevila se ve hře. Dejte Sigfriedovi čas na otestování a uvidíme, zda budou nutné další změny. Děkujeme za přečtení tohoto příspěvku. Přeji hezký den.

Ohodnoťte tento článek!

1 KOMENTÁŘ

  1. Nedej bože aby byla nějaká loď trochu silnější než Kronstadt…To by byl průser co soudruzi. 🙂

Comments are closed.