Nová aktualizace a další lodě ze Supertestu pro World of Warships

4

Do World of Warships přichází nová aktualizace. Detaily co v ní bude jste mohli najít v předešlých článcích. Proto se pojďme podívat na další lodě, které jsou testovány na Supertestu. Wargaming nyní testuje několik bitevních lodí a křižníků.

Francouzská bitevní loď Bretagne

Bretagne byla bitevní loď francouzského námořnictva postavená v roce 1910 a byla vedoucí lodí své třídy. Měla dvě sesterské lodě, Provence a Lorraine. Loď byla spuštěna na vodu v červenci 1912 v Arsenal de Brest a do provozu šla v dubnu 1913. Pověření do flotily přišlo v únoru 1916, po vypuknutí první světové války.

23215474_1503239113092446_5579606644027890111_o

Bretagne strávila většinu své kariéry ve francouzské středomořské skvadroně. Během první světové války byla umístěna na ostrově Korfu, aby zabránila rakousko-uherskému loďstvu opustit Jaderské moře. Během dvacátých a třicátých let zůstala ve službě, zatímco její sestry byly umístěny do rezervy. Během španělské občanské války se účastnila hlídek bez intervence.

Bretagne doprovázela konvoje po vypuknutí druhé světové války a v září 1939 byla loď umístěna v Mersel-Kébir, když se Francie vzdala 22. června 1940.

23406091_1503239106425780_8541066945835098276_o

Bretagne bude jako klasická bitevní loď na pátém tieru.

Vlastnosti lodi

Tier 5
Životy 38,300
Pancéřování 19 mm
Ochranný pás 160 – 250 mm
Hlavní baterie 5×2 340 mm
Maximální dostřel 16.8 km
HE poškození 4,700
AP poškození 9,500
Čas přebíjení 30 s
Otočení o 180 stupňů 60 s
Maximální rozptyl 231 m
Počáteční rychlost HE projektilu 921 m/s
Počáteční rychlost AP projektilu 780 m/s
Sigma 1.8 σ
Maximální rychlost 19.9 uzlů
Poloměr otáčení 780 m
Rychlost kormidla 17.5 s
Detekovatelnost z moře 15.3 km
Detekovatelnost ze vzduchu 9.2 km
Detekovatelnost po střelbě z kouřové clony
12.8 km
Proti-torpédová ochrana
10%
Spotřební doplňky
Damage Control Party / Repair Party
Francouzská bitevní loď Normandie

Normandie byla součástí třídy bitevních lodí Dreadnought, což byla skupina pěti lodí objednaných pro francouzské námořnictvo v letech 1912-13. Třída zahrnovala Normandii – hlavní loď, Flandre, Gascogne, Languedoc a Béarn. Konstrukce zahrnovala radikální uspořádání pro dvanáct hlavních bateriových děl o průměrech 340 mm (13,3 palce), tři čtyřhlavňová děla, na rozdíl od dvou věží používaných většinou ostatních bitevních lodí. První čtyři lodě byly také vybaveny neobvyklým hybridním pohonným systémem, který využíval jak parní turbíny, tak troje expanzní motory ke zvýšení účinnosti paliva.

23215620_1503239159759108_892251280977675232_o

Lodě, pojmenované po francouzských provinciích, nebyly nikdy dokončeny kvůli posunu výrobních požadavků po vypuknutí války v roce 1914. První čtyři lodě byly ve výstavbě dostatečně pokročilé, aby umožnily jejich spuštění na vodu a použití pro další důležitější práci. Velká část výzbroje postavené pro lodě byla místo toho převedena pro použití armádou. Po válce francouzské námořnictvo zvažovalo několik návrhů na dokončení lodí. Slabé francouzské poválečné hospodářství však vyžadovalo, aby první čtyři lodě byly rozmontovány na šrot. Poslední loď se časem proměnila na letadlovou loď, která byla později vyřazena z provozu.

23275519_1503239109759113_2896209086214116364_o

Normandie bude klasická bitevní loď na šestém tieru. Vlastnosti lodi bohužel zatím nejsou známy.

 

Ohodnoťte tento článek!

4 KOMENTÁŘŮ

  1. Nájde sa tu dobrá duša čo napíše veľkosť aktualizácie? Kedysi za dávnych čias to aj na oficiálnej stranke zvyklo byť. Ale asi to zaberalo veľa miesta alebo len to bralo veka času.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID