Informace z Ruska

0

Na webu se objevily nějaké informace z ruských serverů. Samozřejmě přeloženy z ruštiny. Pokusil jsem se vám je předat dál. Některé informace jsou již nějakou dobu známé, o některých jsem již psal dříve. Nicméně jako rekapitulace je to rozhodně dobré počtení.

world-of-warships-2

  • Kapacita klanů bude pravděpodobně 30 lidí. Plánujeme postupné rozšíření na 100 členů. Maximální velikost klanu by mohla být 300 členů.
  • Stále pracujeme na podobě PvP pro klany. Varianta týmových bitev je taky jedna možnost.
  • Momentálně neplánujeme žádný PvE obsah pro klany, ale do budoucna to vyloučit nemůžeme.
  • Odměny za klanové aktivity budou pravděpodobně ekonomického charakteru: točící se kolem standartních lodí, různé zkušenostní výhody, jak na lodě, tak kapitány a samozřejmě taky kredity.
  • Herní mod Bastion je nepopulární. Opevnění trvá potlačit příliš dlouho. Palebná síla je příliš vysoká. Palebná síla bude oslabena v záplatě 0.6.1 (ta bude vypuštěna do měsíce). Ve středně dlouhém horizontu (asi půl roku), tento herní mod bude k dispozici nezávazně. Stávající podoba je pouze pro testování a sběr zpětné vazby.

world-of-warships

  • Vývojáři jsou spokojeni s rychlostí postupu ve hře.
  • Vývojáři jsou spokojení s hodnocením bitev. Budou tam malé změny, ale takhle zní hlavní koncept. Hodnocené bitvy pro unicum hráče (růžové statistiky), to je spíše utopie. Podobné herní mody, jako například Liga mořských vlků, nebyly příliš populární.
  • Momentální nízké odměny za spoting by měly být navýšeny, možná již v aktualizaci 0.6.1. Odměny za spoting damage a tankování budou jen ale další, vedlejší zdroj kreditů, určitě ne hlavní část.

28

  • Klany jsou hlavním cílem pro rok 2017. Klany ve World of Tanks začaly s globální mapou. Klany ve WoWs začnou s náhodnými (klanovými?) bitvami, kde bude každý člen klanu dostávat bonus za účast. Úspěch by byl, kdyby se 50 % hráčů připojilo ke klanům. 30 % by byl taky úspěch. Méně než 30 % by bylo ale zklamání, které by potřebovalo analýzu a nápravu. Tyto ukazatele jsou inspirovány úspěšnými hodnocenými bitvami. Nebudou žádné mezinárodní cross server klany.
  • Možnosti pronajímání lodí je v jednání, není to rozhodně problém implementovat.
  • Funkce konvertování dublonů mezi třemi WG hrami je ve vývoji. Velká konverze je v procesu a řešená supportem. Když je kontaktujete, údajně to udělají.
  • Plánujeme nějaké události pro čínský nový rok.

b70e099a46e89d6d23de6ae93dbb2a3c