Informace z facebooku o budoucím rozvoji lodí

3

Pěkný den námořníci. Na asijském Facebooku se objevilo live video se zajímavými otázkami. Proto se vám pokusíme přiblížit to nejzajímavější. Byla dokončena diskuse o bitevní lodi Nelson. Ta bude k dispozici jako bezplatná loď za XP, stejně jako Missouri, a stane se tak další XP lodí ve hře. Cena zatím známá není, ale údajně bude vše v rozumné míře.

Otázky s Philipem Molodkovets a Sho Hatai.

Q: Kdy budou upraveny konfigurace amerických letadlových lodí?

A: V jedné z blízkých aktualizací. Rádi bychom k tomu připojili také přidání AP bomb pro USN CV.

Q: Jsou v plánu nějaké další PvE mise?

A: Prozatím je v provozu 1. sezóna PVE a Dunkerque, nicméně ano, rádi bychom i nadále vyvíjeli obsah PvE.

Q: Jak vidí WG potenciál některých příliš silných prémiových lodí?

A: Lo Yang je nyní bezesporu jedním z nejlepších (ne-li nejlepších) DD na T8. Tento fenomén také můžeme vidět v randomech s T7 Indianapolis (je to celkově lepší Pensa). Lo Yang ve svém současném stavu je životaschopný a dobrý, ale ne nejlepší T8 DD. Loď se stala univerzálnější, ale stále ztrácí z hlediska oddělených specializací, najdete lepší torpédové lodě i dělové čluny. Pokud jde o ladění prémiových lodí, nechceme jim dělat neviditelné změny, vypočítáme bezpečnou a dostatečnou hodnotu a použijeme ji. To je vše.

Q: Pokud jde o Enterprise, bylo by hezké, kdyby WG mohla vysvětlit, jak AP bomby fungují. Některým BB, jako jsou KM BBs a Fuso, způsobují obrovské škody, zatímco u jiných je to slabší. Také autodrop vypadá, že je kapku bez inteligence. Proč byl vypuštěn v tomto stavu?

A: AP bomby na Enterprise jsou 70 mm a penetraci mají okolo 184 mm. Takže skutečně záleží na horizontálním pancíři cíle. Později můžeme přidat bomby s různými hodnotami a budou vzájemně spolupracovat s jinými loděmi. Rozdíl mezi automatickým dropem a manuálním se pohybuje okolo 20%, což je dle našeho názoru daleko výhodnější pro prémiovou loď. Skutečně ale záleží na úhlu přiblížení, protože vzorec dropu je velmi roztažený.

Q: Jak přesně funguje balancování lodí?

Celkově by měly být lodě vyváženy na základě těch hráčů, kteří jsou nejčastěji v náhodných bitvách. Je to sice smutné, ale je to pravda. Je však nutností vzít v úvahu dovednost, proto máme k tomu nástroje. Většina hráčské základny je však primární, nelze vyvážit hru kolem 10% hráčů. Co se týče hratelnosti letadlových lodí, určitě to v tuto chvíli není dobré, ale ti vývojáři, kteří hrají CV a dělají Game Design, jsou v tom dost dobří. Nějakou dobu ale potrvá, než se jim vše povede vyladit.

Q: Bude scénář rozšířen i pro další tiery?

A: Ano, chceme přidat daleko více tierů. (Sub_Octavian řekl, že momentálně by mohl být zajímavý tier 7)

Q: Je v plánu poskytovat daleko více statistik ohledně lodí? Věci jako sigma, horizontální a vertikální disperze je těžké najít. Mnohdy by to ale pomohlo hráčům porozumět hře.

A: Odpověď zní nikoliv, bylo by to příliš práce s malou návratností. Většinu hráčů takto detailní informace nezajímají. A ti, které to zajímá, si je najdou na příslušných webech.

Q: Myslíte si, že křižníky na vysokých tierech jsou na správném místě? Na nižších tierech, když se křižníky přiblíží k BB, pokud nejsou opatrní, mohou být zničeni, ale na vyšších tierech proti nim nemají bitevní lodě prakticky šanci. Jdou ke dnu, aniž by je poškodily.

A: Myslím, že na vysokých úrovních mají křižníky stejnou sílu jako bitevní lodě a to je velmi dobré. Jsou obtížnější na hraní.

Q: Zajímalo by mě, jestli má Gearing ve hře svou historickou rychlost? Původně loď měla 36,8 uzlů, ale ve hře to bylo 36.

A: Podíváme se na to, děkuji.

Q: Bude technologický strom USS CL budoucnu upraven?

A: Ano, ale nebude to v nejbližší době.

Q: Bude mít Mahan upraveno maskování? Po změnách kapitánských skillů má většina lodí přístup na Concealment Expert velice brzy. A v současné době má loď nejhorší maskování ze všech lodí na stejném tieru.

A: Rádi bychom Mahana buffli, váš návrh je jednou z možných možností.

Q: Každý národ má své výhody, zvláštnosti a rysy, které rozlišují frakce. Nicméně sekundární zbraně se zdají být zanedbávané (kromě německé linie). Je to nešťastné, vzhledem k tomu, že již existovala jedinečná cesta sekundárních vlastností jako životaschopná volba pro všechny národy, nejen německé.

A: Japonské sekundárky jsou smíšené dávky HE a AP, které mohou být užitečné, sekundárky v USA jsou poněkud slabé, ale hodně vydrží a mají nejlepší šanci na zapálení (u Montany). Existuje plán na další rozvoj těchto částí. Je potřeba, aby sekundárky byly rozmanité, kdyby všechny vydržely více, ztrácelo by to potom smysl.

Q: Torpédomety na lodi Shima budou kdy?

A: Uvažovali jsme o tom, nicméně se to zdá příliš silné vypustit 30 torpéd z jedné lodi a pak si to představte v divizi!

Q: Existují nějaké plány na uvedení jednopalných torpéd? Pokud ne, proč?

A: Ne, protože to je momentálně plánováno jako rys u Royal Navy lodí.

Q: Ohledně IJN CA. Pouze u Mogami bylo buffnuto otáčení 155 mm věží. Nicméně 203mm varianty standartních IJN CA, zejména Ibuki, které jsou přibližně stejné, jako Aoba-Mogami 203mm vzhledem k munici a střelbě. Jsou zde plány pro buff Ibuki aby měla munici a trajektorie jako Zao 203mm? Vím, že Ibuki bylo historicky vylepšené Mogami.

A: Ibuki možná není nejzábavnější loď na hraní, nicméně v boji je účinná. Omlouváme se, nicméně vylepšení nepotřebuje.

Q: Podařilo se mi přemluvit kamaráda, hned se zaměřil na Fiji a jde mu to docela dobře. Tuto hru byste mohli udělat mnohem přátelštější tím, že přesměrujete některé své scénáře jako výukové pro jednoho hráče, pro každou třídu lodí. Mohli byste dát hráči odměnu za to, že je dokončí a také použije lodě vyššího tieru, aby získal “chuť” a motivaci.

A: To je dobrý nápad a my na něm pracujeme, bohužel to nejde tak rychle, jak bychom si přáli, nicméně dekujeme za skvělou poznámku.

Q: Jak to vypadá s vybalancováním AA mechanik? AA obrany jsou buďto moc silné, nebo naopak moc slabé. Je to jedna z největších slabin hry.

A: Celkově se domníváme, že mechanika AA se může skutečně zlepšit, bohužel nyní do ní ale nechceme sahat, jelikož jsme zaneprázdněni s jinými problémy na CV.

Otázky z FB Chatu

Q: Můžeme očekávat linii sovětských bitevních lodí?

A: Momentálně máme dvě ve hře, nicméně teoreticky to možné je.

Q: Prosím, nenechte žádné další lodě probíjet přední pancíře bitevních lodí.
A: Dokonce ani s 457 to nebude Conqueror schopen udělat.

Q: Máte nějaké plány pomoci lodím jako je Pensacola, které dostávají velice často citadely?

A: Problém není v citadelách, ale v tom, že BB dávají velké poškození s AP municí, aniž by potřebovaly přepnout na HE munici. Pracuje se na vyřešení tohoto problému, kde BB budou muset měnit munici stejně jako například křižníky.

Q: Jaké jsou plány pro RN DD, aby byly unikátní?

A: RN DD nejsou nyní v plánu, takže není potřeba odpovídat.

Q: Kdy se objeví ve hře RN BB?

A: Opravdu brzo.

Q: Kdy bude opraven MM pro hodnocené bitvy? Bude balancován tým podle zkušeností a skillu hráčů?

R: Pro náhodné bitvy nikdy. Pro hodnocené se již počítá liga. Co se týče hodnocených bitev, bude se zavádět určitá zajímavá volba pro klany.

Q: Nějaké buffy pro IJN křižníky?

A: Ne.

Q: Kdy do hry přijdou klanové války?
A: Sub_octavian doufá, že ještě tento rok. Nicméně vše je zatím v testovacím režimu.

Q: Nějaké plány na vytvoření společného technologického stromu?

A: Máme nějaké plány a diskutujeme o tom, že bychom do hry přidali smíšené větve. Nicméně ne ze všech tří tříd.

Q: Nejnovější aktualizace ruských torpédoborců jim snížily maskování a manévrovatelnost, například Khaba už není moc jako torpédoborec.

A: Bufli jsme Ognevoi a Grozvoi. Niucméně Khaba musela být oslabena, jelikož byla příliš silná. Sub_octavian doufá, že již oslabena nebude.

Q; Dáte nám možnost vlastních kamufláží?

A: Ne, nicméně máme do budoucna nějaké nápady, které by se mohly líbit.

Informace z facebooku o budoucím rozvoji lodí
Ohodnoťte tento článek!
3.67 (73.33%) 3 hlas/ů

3 KOMENTÁŘŮ

  1. Q: Prosím, nenechte žádné další lodě probíjet přední pancíře bitevních lodí.
    A: Dokonce ani s 457 to nebude Conqueror schopen udělat.

    Hahaha…Ze předu jde s obyčejným Bismarckem prostřelit i North Carolina a není to problém….Sám jsem to v jedné bitvě dokázal dvakrát,stejně jako dát citadelu byť z boku Yamatu….Pěkné lži…

  2. Hlavně už nenechávejte tohoto člověka nic překládat, polovina věcí tam nemá hlavu ani patu, možná by si to taky po sobě mohl přečíst..

  3. Co je sigma a h/v disperze? Díky 🙂
    Jinak se mi ale z jejich odpovědí zdá, že se v tom zase vrtají jen z poloviny, takže výsledek bude zase na draka (celkový dojem). Upřímě nastavení věcí, jak fungovaly na začátku, mi příjde sice poněkud chudší, ale podstatně rozumnější, než současný stav.

Comments are closed.