Dva nové torpédoborce na pátém tieru jsou na testu

3

Cyclone je členem torpédoborců třídy Bourrasque, poskytoval střeleckou pomoc spojencům během evakuace Dunkirk a podílel se na záchranné misi. 31. května byla loď zasažena torpédem, které bylo vypuštěno z německých torpédoborců, ale polský spasitel Błyskawica ji zachránil. Cyclone přijde do hry jako francouzský prémiový torpédoborec pátého tieru.

Cyclone
Tier V, francouzský torpédoborec

Obrázky

Pancíře lodi

Vlastnosti

Všeobecné

Level 5
Životy 11 700
Hlavní baterie
  Maximální dostřel 11 720
  130-мм/40 Mle 1919 ‎4 x 1 130 mm
Torpédomety
  550 mm tube lance-torpilles ‎2 x 3 550 mm
Protiletadlová obrana
  37 mm/50 CA Mle 1925 ‎2 x 1 37 mm
  13.2 mm/76 CAD Mle 1929 ‎2 x 2 13.2 mm
Maximální rychlost 30.0
Poloměr otáčení 560
Rychlost kormidla 3.98
Detekovatelnost na moři 7.2
Detekovatelnost ze vzduchu 3.36
Cena 9 990gold-1

Podrobnější vlastnosti a statistiky lodi naleznte zde.

Anthony
Tier V – Royal Navy Destroyer

Člen britských torpédoborců třídy A. Anthonymu se během Dunkirkovy evakuace podařilo zachránit více než 3000 lidí, ale 30. května utrpěla loď letecký nálet a musela se vrátit do Portsmouthu na opravu.

Anthony má větší dostřel než Gallant. Může použít jednostřelné torpédomety a nemá prakticky žádnou protiletadlovou obranu, ale má jedinečný spotřební materiál, dvojité DPS pro 40mm, který trvá 15 sekund.

Obrázky lodi Anthony

Pancéřování lodi Anthony

Vlastnosti

Všeobecné

Level 5
Životy 11 200
Hlavní baterie
  Maximální dostřel 10 790
  120 mm/45 CPXVIII ‎4 x 1 120 mm
Torpédomety
  533 mm QR Mk IV ‎2 x 4 533 mm
Protiletadlová obrana
  40 mm/39 QF Mark II ‎2 x 1 40 mm
  12.7 mm Mk III ‎2 x 4 12.7 mm
Maximální rychlost 31.0
Poloměr otáčení 540
Rychlost kormidla 3.78
Detekovatelnost na moři 6.66
Detekovatelnost ze vzduchu 3.21
Cena 9 990gold-1

Podrobnější statistiky lodi najdete zde.

Ohodnoťte tento článek!

3 KOMENTÁŘŮ

  1. Vzhledem k použitelnosti DD ve hře se dost divím že se vůbec namáhají s novými stroji, respektive větví…

      • Byly sice maličko OP, ale hlavně dělaly problémy lidem, co nepoužívali kormidlo ani mozek. Já osobně jsem měl problém s nepřítelem v DD málokdy, ale stejně si myslím, že nejlepší zbraň na DD byly právě zase DD a velká část „problémů“ s nimy bylo způsobeno tím, že jich nejezdilo dost a nebyl tak moc velkej problém se prosmýknout a dostat se nepříteli za záda. A když jim připlujou 2 salvy ze zad a stále tam nikdo nejdede tak je chyba víme kde.
        Změny jsou život, ale ve WG by byly moc hodní, kdyby se nad sebou vytvářenými změnami dokázali zamyslet trochu víc, než jen nápad – release 😀

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID