World of Warplanes 2.0 poznámky

0

Již je v provozu první verze WoWp 2.0, a lidé co mají možnost ji vyzkoušet se snaží odkoukat, co je všechno zatím změněno a co by bylo potřeba změnit.

Tento článek obsahuje změny provedené v testovací verzi režimu hry Conquest od prvního uzavřeného veřejného testu.

Změny hlavních mechanik herního režimu Conquest
  • Akce události Thunderstorm, která zablokuje možnost opětovného spuštění, se nyní stane dříve (v 7. minutě).
  • Sankce na časovač opakovaného rozjezdu po každém dalším zničení letadla se zvýšil na 15 sekund.
Změny v oblastech
  • Několik složitých a nevyvážených oblastí bylo vypnuto a přepracovává se:
    • Old Fortress: Front Line
    • Old Fortress: Day of Reckoning
    • Scorching Sands: Desert Wind
    • Archipelago: Combat Reconnaissance
    • Asian Border: Emerald Ridge
    • Asian Border: Outpost
    • Asian Border: Confrontation
    • Plateau: Preventive Measures
    • Plateau: Blazing Sky
    • Alpine Gambit: Turning Point
    • Northern Bridgehead: Valhalla
    • Northern Bridgehead: Breakthrough
  • Bylo přidáno 9 nových, méně složitých oblastí s méně klíčovými oblastmi:
    • Plateau: Advance Game
    • Plateau: Weapon of Revenge
    • Plateau: Turning Point
    • Alpine Gambit: Enemy Territory
    • Alpine Gambit: Vertical
    • Alpine Gambit: Collision
    • Alpine Gambit: Day of Reckoning
    • Alpine Gambit: The Ridge
    • Alpine Gambit: Moment of truth
  • Byly přidány tři nové asymetrické oblasti:
    • Plateau: Shock Wave
    • Northern Bridgehead: Cold Skies
    • Alpine Gambit: Edelweiss
  • Typy klíčových oblastí a umístění startovacích bodů byly změněny v následujících oblastech:
    • Archipelago: Stumbling Block
    • Scorching Sands: Leading Edge

* Konečné pojmenování některých map se může lišit.

Změny v bojovém rozhraní

Bylo provedeno několik změn v bitvě HUD, aby se usnadnila orientace na bojišti.

Změny byly provedeny na:

  • The Mini-map
  • Aircraft markers
  • Pointers toward enemy aircraft
Minimapa a radar
  • Minimapa byla zcela přepracována. Nyní je integrována do radaru a kombinuje hlavní orientační prvky (ukazatele směru k hlavním bodům, ikony ukazující směry ke klíčovým územím) a taktické informace (objekty, nepřátelské a spojenecké letouny, které se nachází kolem letadla hráče).
  • Nyní je možné přepínat mezi 3 režimy přiblížení mapy stisknutím tlačítek “9” a “0”. Největší zobrazuje vše, při plném přiblížení se podrobněji zobrazuje situace kolem letadla hráče.
  • Přidány nové funkce do režimu radaru Alt. Nyní ukazuje pokrytí AA zbraněmi, pokrytí zón oprav na letištích a informace o pozemních objektech v tomto sektoru.
  • Celou mapu pro oblast provozu lze nalézt na panelu s informacemi o boji stisknutím tlačítka “Tab”.
Značky letadel
  • Změnily základní principy informací v značkách letadel a vzdáleností.
  • Množství informací o letadle na jeho značce se postupně zvyšuje, jak se blíží, což pomáhá při vizuálním posouzení vzdálenosti.
  • Změnilo se vyznačení efektivního rozsahu střelby, nyní se čísla vzdálenosti k nepřátelskému letadlu stanou červenými, jakmile vstoupíte do efektivní střelecké pozice pro hlavní výzbroj.
Ukazatele nepřátelských letounů
  • Ukazatele směru pro nepřátelské letouny v těsné blízkosti letadla hráče byly přesunuty blíže ke středu obrazovky. U okrajů obrazovky jsou zobrazeny ukazatele směrem k vzdáleným nepřátelským letounům.
Další vizuální změny

V režimu diváka bylo provedeno několik vizuálních vylepšení a změn:

  • Přidány cinematic sekvence.
  • Přidány nové dynamické kamery.
  • Přidány panoramatické kamery do všech map.
Změny grafických efektů
  • Vylepšení trajektorie střely.
  • Zlepšené efekty zásahů letadel a účinky za udělené poškození nepřátelských letadel.
  • Vylepšená korekce barev pro výbuchy a kouř.
  • Opraveny chyby, které způsobily nesprávné přepínání mezi různými režimy fotografování.
Nový systém zaměřování cílů
  • Změnila se základní mechanika automatického zamykání cílů. Nyní, když je nový cíl udržován ve středu obrazovky nebo je poškozen, bude automaticky zamčený.
  • Změna základní mechaniky pro ruční zamykání cílů ve středu obrazovky, nejbližší cíl ke středu lze zamknout stisknutím středního tlačítka myši. Následné stisknutí tlačítek začne přepínat mezi cíli v krátkém rozmezí kolem středu obrazovky.
  • Přidána možnost uzamknout se na nejbližší cíl stisknutím tlačítka “X”. Následné stisknutí tlačítek přepíná mezi všemi cíli viditelnými pro hráče v pořadí podle vzdálenosti od nich.
  • Cílové zamykání nyní funguje ve všech režimech kamery. Cíle lze zablokovat při použití volné kamery, ručního ovládání zadního střelce, bombardovacích kamer apod.
  • Přidána možnost zablokovat nebezpečné nepřátelské cíle, ty, které se zabývají poškozením letadla nebo hráče. Aktivuje se stisknutím tlačítka «C».
  • Funkce “kamera k cíli” zůstala nezměněna a přepne kameru tak, aby zobrazoval uzamčený cíl jako předtím. Stiskněte tlačítko «G» pro aktivaci.
Změny v bojové rovnováze
Přední výzbroj
  • Rozšířil se rozdíl mezi nastavením výzbroje pro různé typy kulometů, děl a kanónů vysoké kvality. Vyhýbání se zapálení od nepřátel bude snazší, zatímco přesná střelba výzbrojí s vysokou ráží bude vyžadovat větší a kvalitnější míření.
  • Rozsah střelby pro děla s dlouhým dosahem a vysokým kalibrem byl významně zvýšený.
  • Účinný rozsah střelby a trvanlivost pro těžké stíhačky byly zvýšeny. Současně byla jejich schopnost zasáhnout manévrovatelné cíle mírně snížena (konečně).
Obranné věže
  • Zvýšila účinnost střelby věžiček v režimu ručního řízení.
  • Zvýšil úhel natáčení pro několik obranných věží.
Bomby a rakety
  • Čas dobíjení raket a dobíjení bomb pro několik útočných letadel byl snížen.
  • Zvýšila se pravděpodobnost, že dojde k útoku na nepřátelské letouny s R4M a Mk. 4 raketovou salvou FFAR.
  • Zvýšila účinnost bombardérů.
  • Mechanika pro způsob, jakým ovlivňují letové charakteristiky bomby a rakety, byly změněny. Nyní vybavení raket a bomb ovlivní letové vlastnosti méně zřetelně, ale tento vliv zůstane stejný během bitvy bez ohledu na to, kolik munice bylo shozeno nebo vypuštěno.
Mechanika nadmořské výšky
  • Výškové stupně budou mít větší vliv. Byly vyladěny optimální výšky a stropy. Místa určení pro různé třídy byly přesunuty. Byly provedeny změny v normální nadmořské výšce lehkých a těžkých obránců, útočných letadel a bombardérů.
  • Změnily se letové charakteristiky letounů ovlivněny nadmořskou výškou. Nyní, když létá v celé řadě optimálních nadmořských výšin (od 0 m do optimální), má letadlo maximální manévrovatelnost. Při překročení optimální nadmořské výšky se letové charakteristiky výrazně zhorší. Při letu v blízkosti stropu hladiny budou letové charakteristiky sotva postačovat pro rovný let. Tyto tři stavy jsou přenášeny čísly nadmořských čísel v bitvě HUD.
  • Schopnost bombardérů a těžkých stíhaček účinně pracovat ve vysokých nadmořských výškách byla zdůrazněna.
  • Nízkoletové stíhače již nepřekračují nadmořské výšky letadel určených pro boj ve vysokých nadmořských výškách.
Obranná letadla a boti
  • Změnily se letové vlastnosti a logika chování pro lehké a těžké stíhače. Staly se efektivnější při výběru cílů a při ochraně sektorů.
  • Lehcí obránci se stali těžším cílem pro těžké stíhačky.
  • Silní obránci se stalinebezpečnějšími pro jednotlivé bojovníky.
  • Letové charakteristiky letounu Attack Flight Bombers byly změněny, zejména u vyšších vrstev: zvýšená nadmořská výška, zvýšená celková schopnost přežití.
  • Snížila se přesnost střelby a zvýšil algoritmus chování bot letadel.
Další herní systémy
Ovládání
  • Byla vrácena schopnost řídit letadlo pomocí klávesnice.
World of Warplanes 2.0 poznámky
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 2 hlas/ů