Pohled na 4. měsíční aktualizaci a její první den spuštění

0
zdroj: youtube.com

Byl krásný letní horký den (přesněji 3. srpna), těšil jsem se z práce domů, až si stáhnu a zahraji novou aktualizaci na PUBG, kde podle výpisu vylepšení a oprav chyb jsem měl velmi velkou touhu jí konečně pustit. Po zdlouhavém stahování 5,5 GB souborů jsem byl natěšený jako sedmiletý kluk na vánoční nadílku. Ale to jsem netušil, jak to celé bude vypadat.

Po zapnutí první hry už mi nabíhali vrásky na čele z pohledu na monitor, kde se v levém horním monitoru ukazoval počet 12 FPS. „To po chvilce bude dobrý“ řekl jsem si. Opak je pravdou, počet snímku za sekundu nepřesáhnul rovných 20 i když jsem jen stál a koukal do země.

Tak jsem se alespoň snažil trošku popoběhnout k lootu, který na mě vesele koukal a smál se mi, že ho nemůžu zvednout. To už jsem začínal být trošku nervní, jelikož mi to serverové připojení ještě dosti ztěžovalo. Musel jsem si externě měřit ping, jestli náhodou není problém na mé straně. Samozřejmě že nebyl.

Ok napadlo mě restartovat hru, jestli se mi jen blbě nenačetla, jelikož už přidali funkci znovupřipojení, tak jsem ani neměl obavy, že se do hry už nedostanu. Po restartování a následném připojení do hlavní nabídky jsem nikde žádný tlačítko na znovu připojení neviděl. Tak nic no, alespoň vyzkouším server jiného kontinentu (přesněji NA), kde mám šanci, že to lagovat nebude.

Klasicky jsem dopadnul na Sosnovku a najednou tmavá obrazovka a nápis network lag. Po minutě netrpělivého čekání jsem musel opustit hru. To už padlo pár nadávek, ale stále tam byla ta poslední šance na záchranu a nápravu všeho co se za ten den v PUBG stalo. Vsadil jsem tedy na Asijský server, kde snad bude stabilnější internetové připojení.

Po nekonečném poslouchání retardované věty „China number one“, jsem po výskoku zjistil, že asi ne. Snažil jsem se běžet, ale stále mě internetové připojení kopalo dozadu tak, že jsem se z místa nikam nepohnul. Vypnul jsem hru se zklamaným výrazem v obličeji a unaveně čekající na hotfix jsem prohlížel zpětnou vazbu na nejmenovaném webu.

Alespoň, že nám vývojáři dali vědět...
Alespoň, že nám vývojáři dali vědět…

Přišel jsem si, jako kdyby byla nějaká PUBG apokalypsa, všichni si na webu nadávali, vztekali se kontributoři, streameři i místní admini. Poměr mezi rychlostí vytváření příspěvků a rychlostí odpovídání komunitních manažéru byl velmi mizerný.

Po osmé hodině večerní jsme se všichni hotfixu dočkali, ale pouze s jedním háčkem. Neopravoval totiž pomalou rychlost odezvy všech serverů, ale jen problém s kolísajícím počtem FPS. Přišlo mi, jako kdybych se najednou snažil hrát hru vytvořenou firmou Ubisoft.

V pátek 4. srpna se konečně takto velká odezva ze strany serveru opravila.

Koukněte se na záznam streamu níže, kde je po celý vysílaný čas vidět, jak ta hra byla úplně nehratelná.

Pohled na 4. měsíční aktualizaci a její první den spuštění
Ohodnoťte tento článek!
3 (60%) 3 hlas/ů