Přichází nová éra World of Warplanes

13

Informace, které naleznete v tomto článku, jsou sdíleny uživatelem Spy99, týkají se samozřejmě hry World of Warplanes 2.0. Vzhledem k tomu, že se kolem této hry toho v poslední době děje opravdu hodně, pojďme se podívat, jestli ten humbuk není zbytečný.

Spy99: Jak možná můžete hádat, účastnil jsem se testování WoWp 2.0 a zároveň jsem o tom sdílel několik informací. Za normálních okolností bych neměl sdílet informace, ale chtěl bych udělat výjimku pro tuto hru, protože můj největší strach spočívá v tom, že veteráni WoWp by mohli útočit na WG, aby upustilo od této aktualizace, protože vůbec nemají rádi změny. Nemohou vidět hlavní problém, který je, pokud nebudou chtít změnu a hra zůstane taková, jaká je nyní, nezvedne se počet hráčů, nebudou do hry plynout peníze, které potřebuje, a nebude ani na záplaty, které je potřeba vydávat každé dva měsíce, aby hra byla hratelná.

V dlouhodobém horizontu by taková hra nebyla schopná přežít, neboť by byla pro WG prodělečná. Tato aktualizace je poslední šancí, kterou tato hra dostane.

A nyní, když druhá testovací fáze skončila, chci se podívat na změny a plány na živou verzi WoWp a WoWp 2.0.

Conquest Gamemode

Je to zábavná hra, která je obrovským zlepšením oproti současnému systému, protože je mnohem jednodušší, jak můžete získat body pro konečné sčítání. Schopnost respawnu je příjemný doplněk a skutečně vám umožní být daleko agresivnější, pokud chcete obsadit základnu.

Různé efekty pro různé cíle jsou také dost zajímavé.

K dispozici máte letiště, které vás buď léčí, když jste v jeho dosahu, nebo zkracuje váš čas oživení, což vám umožní vrátit se do boje mnohem dříve.

Továrny dávají vašemu týmu obrovské množství bodů, zhruba každých 1,5 minuty (odhadem).

Vojenské nebo raketové základny vyvolávají útoky na neutrální nebo nepřátelské základny, buď pomocí bombardérů nebo raket. Přidání AI letadel, které brání základny, vás v podstatě donutí napadnout základnu v letce, protože sólový útok pravděpodobně povede k vašemu zničení.

Stará verze

Ve staré verzi je vaším hlavním cílem „jen“ vybombardovat pozemní cíle, zatímco silně obrněné pozemní cíle poskytují dostatečné množství bodů na vítězství, potřebuje bomby nebo rakety k jejich účinnému ničení, což je problém, protože bomby a rakety se v aktuální verzi nedoplňují. Také je problém, když spojenecký tým má pouze 2 stíhačky a nepřátelský tým má 2-3 útočná letadla, to je pak skoro nemožné vyhrát, protože letadla s pozemním útokem mají větší množství HP a mohou i nadále ničit pozemní cíle, a tak získávají body pro svůj tým. Jediná možnost je zkusit sestřelit, ale pokud nejsou hloupí, tak se vám to prostě vyhrát nepovede.

280

Zvuky

Zatímco zbraně s nízkou ráží 7-13 mm zůstaly stejné, střední 15-23 mm zbraně by měly být mírné posíleny, všechny hlavní kanóny by měly projít úplnou revizí zvuků. Kvalitní zvuky znamenají pro tuhle hru rozhodně zlepšení. (Nejsem si jist, jestli mysli zlepšení zvuků nebo účinnost zbraní, pravděpodobně se ale jedná o zvuky.)

Zvuky motoru jsou kompletně změněny a opravdu zní tak, jak by měl znít letecký motor.

Co by bylo potřeba zlepšit, je změna nízkých a středních ráží tak, aby měly stejně účinný efekt jako zbraně s vysokým kalibrem.

Grafika

Nové a vylepšené efekty této hře hodně pomáhají. Vypadá to slušně, aby to mohlo prozatím stačit a fungovat. WG by mělo dál pracovat na grafických úpravách a přidávat více detailů k modelům letadel. Nejde však o naléhavou záležitost.

av7bi54

Bombardéry

Vzhledem k tomu, že v současné hře neexistují, je těžké je porovnávat, ale vypadají jako slušná třída pro lidi, kteří si rádi hrají s letadly, ale nelíbí se jim prudký a rychlý herní styl stíhaček a těžkých stíhaček. Jsou dobrou alternativou k pozemnímu útočnému letadlu, ale jsou mnohem zranitelnější vůči těžkým stíhačům, neboť ty se pohybují v těchto výškách.

c323e821194d10a34e50aab773a33870-1 28c0b84994363c2540b6b5456996b8a6-1

e231556a1409296fc8cca23cf03b7410-1

Já sám jsem opravdu rád tuto třídu letadel a herní styl vysokorychlostního bombardéru vypadá mnohem pohodlněji než bombardovací pohled WT. Novinkou bombardování WoWp je skutečnost, že se myš v podstatě stane škrtící klapkou v režimu bombardování, což vám umožní ovlivňovat chování bomby. Šipky samozřejmě i nadále řídí letadlo.

Na závěr

Když WoWp 2.0 pustíte, vypadá to jako nová hra, nové zábavné a poutavé herní režimy, kde můžete být trochu agresivnější, jelikož se můžete znovu oživit. Rovnováha mezi reálnými hráči a AI je dostatečně vyvážená, můžete přemoci AI bránící neutrální cíle nebo nepřátelskou základnu (nebo nepřátelský tým, pokud není v letce dostatek hráčů). Přesto stále měříte síly proti skutečným pilotům/hráčům.

Nové zvukové efekty nejsou špatné, ale mohly by být ještě vylepšeny.

Grafika a grafické efekty zaznamenaly posun ve srovnání se starou hrou, ale stejně jako zvuky by se mohlo něco zlepšit.

Nová třída bombardéru je příjemným doplňkem pro ty, kteří nemají rádi stíhače, nebo těžké stíhače.

Během testování byly problémy s tím, že bylo málo hráčů online, hodně AI a malé týmy.

Pokud WG bude pokračovat v takovéto práci, myslím si, že by WoWp mohlo konečně u komunity uspět.

 

Přichází nová éra World of Warplanes
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 4 hlas/ů

13 KOMENTÁŘŮ

  1. Mám letadla rád, WoWp jsem hrál, byť to občas bvlo hodně frustrující. Dopadlo to tak, že pokud jsem si chtěl zalétat, přešel jsem k WT, kde tak nějak je vše, co plánuje WoWp 2. Každopádně se na verzi 2.0 těším, necháme se překvapit.

    • Mi přišlo flustrujicí thorovo kladivo … kazdy den od sedmi vecer, pruda … maratony tohodle typu nesnasim ,kdy te nuti hrat v urcitou dobu … zenaty s detma to moc nejde proste

      • Moje řeč, na to bych málem zapomněl, pekelný maraton. Jo a manželka a děti, kdo by neznal otázku: „Musíš u toho pořád sedět?“

    • jako causal hráče mě u WT hrozně vadí relativní neprůhlednost proč jsem vlastně potupně chcípl :_D

      HP systém je tedy jasná volba a myslím, že tak je to i cílené

  2. Ať tam nakopírujou staryho šturmovika. Ten byl stejně nej 😀
    A zalepit to můžou jako trainsimulato/open rails 😀

  3. Problém tehle hry ovšem není nějaká grafika a efekty atp problém jsou vždy lidé. V letadlech totiž nejde se schovat za šutr nebo odlítnout a schovat se za mraky ty totiž nejsou neprustřelné a proto záleží na kooperaci všech hráčů, solo yolo hráči končí většinou do první minuty a moc toho neudělají. Navíc je to celkem individualní žánr letadla jsou rychlejší akce než tanky, takže to neni atraktivní pro každého a pár rychlých smrtí odradí tyhle dnešní casual hráče kterých jsou všude bohužel hromady. Spíš by se měly zaměřit na vyváženost letadel. Například německo je celkem utrpení, naco vam dají rychleší stroj když v momentě kdy se konečně dostanete z dostřelu jste nakonci mapy a musíte otočit zase zpět a o tom že byste utočily s němcem rusa, amika nebo brita ani nemluvě. No snad se jim to povede byl bych velice rád. Pro mě zatím top Rise of Flight ale to je hc simulator 1.sv

    • Pre novych hracov tu rozhodne chyba navod ako hrat a ako s ktorou triedou a narodom hrat …. najslabsi su jednoznacne japonci (linia zero) a za rusov (linia jak) su to sice najobratnesie lietadla ale na prd ked nevyletis hore …. vseobecne su na tom najlepsie americania ti sa hraju vyskovo a na nalety (proste letis trafis co sa da a letis dalej …neotacas ) potom su nemci (ti sa tiez hraju na nalet ale po nalete to smerujes ak ta niekto obtaca hore ( kedze maju najsilnejsie motory) …..je jasne ze ak bez akejsi prirucky ako hrat ktora tu chyba a pridu novy hraci ….odchadzaju znechuteny lebo vo wowp je uplne bezne ze pri kazdej hre stretavas top pilotov aj s wr 65-70 ale aj do wr 80 % tito maju lietadla naskilovane ..je bezne ze tito hraci vystrielaju polovicu tymu …o dvoj letkach ani nehovoriac

  4. Dam wowp 2 sancu aj ja dufam ze to nedokur…a ekonomikou, teraz je to vyvazene ekonomicky ok, lebo to bola vzdy zasadna chyba wg ked neuspeli nove mody napr. Aj v wot …inac som skusil a wt a hned uninstal ….neprehladne pre mna

  5. Upřímně? kdo chtěl létat tak již dávno přešel na WT či něco simulátorovějšího. Hráče, který je zvyklý na HP to možná zaujme, ale opravdu si nedokáži představit hraní letadel na HP- a již mi to přijde i nelogické i na tancích(na lodích mi kupodivu více vyhovují HP )
    Každopádně pochybuji o velkém úspěchu, prvotní šance byla promrhána, konkurence je dávno rozjetá a velké množství lidí radši hraje wotko či warship, než rozjíždět znova letadélka

  6. Presne tak !!!,War Thunder je poprdeli !!!.Zamňa všetky palce hore !!!.A to isté sa týka pozemných jednotiek vo WT,logická fyzika techniky ktorá mi vo WOT chýba !!!.

  7. Přesně ať už jde WG se svým HP systémem doprdele…Už je prostě dávno překonaný a je potřeba si uvědomit,že toto není žádné pořádné RPG..

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID