Multiplayer Call of Duty nabídne sociální místo Headquarters

0

Spoluzakladatel studia Sledgehammer, Michael Condrey, se v rozhovoru pro Eurogamer rozpovídal o multiplayerové verzi Call od Duty: WW2. Společnost přišla s myšlenkou dostat hráče na jedno společné sociální místo, nazvané Headquarters. Na niž by mohli společně diskutovat ať už o hře, nebo o věcech, které s ní souvisí nebo i nesouvisí.

Podle Condreye je přesně toto seskupení hráčů to, co hře i lidem chybělo. V rozhovoru se vyjádřil takto: „Vzpomínáte, když jste poprvé vstoupili do Orgrimmaru ve World of Warcraft? Ten pocit semknuté komunity je něco, co v současných dílech Call of Duty chybí. A to bychom rádi změnili právě s Headquarters.“

Po zapnutí multiplayeru se s postavou objevíte na jedné z pláží Normandie, pár dní po slavném vylodění spojeneckých vojsk v rámci Dne D. Spojenci si zde vytvořili provizorní základnu, po které se můžete pohybovat, jak se vám zlíbí, komunikovat s kým chcete a trochu si orazit od každodenního zabíjení.

V jednom okamžiku bude moct být v Headquartes až 47 hráčů. Komunikovat spolu budou moct jak psaným, tak i mluveným slovem, ale dokonce gesty. Nebude to jen místo setkání s ostatními hráči. Získat se zde dají nejen informace a super pokec, ale i úkoly od velícího důstojníka na splnění mise.

Chystají se i online souboje mezi hráči a časově omezené události. Připravuje se i jakési lajkování ostatních, tzv. pochvaly. Ty budou možné udělit v několika různých oblastí a tím budete získávat lepší sociální stav a další výhody.

Nápad na vytvoření společného místa není vůbec špatný, uvidíme v listopadu, jak celý projekt dopadne.

Ohodnoťte tento článek!