Další update přináší největší změny od patche 7.00

0
update

Největší změny od patche 7.00 přichází s posledním updatem do Doty 2. Patch 7.02 mění spoustu talentů, přidává nové možnosti pro wardy a razantním způsobem upravuje některé itemy.

Většinu změn pokryly talenty a samotné nově zavedené i staré mechaniky hry. Několik změn se dočkala i samotná mapa. Přesunutý wardspot a některé kempy jsou ty výraznější změny.

Hlavní změny:

* Helm of the Dominator nyní za pohlcení creepa dává odměnu 125 zlaťáků.

* Tome of Knowledge nyní přidává 135 XP místo 100.

* Na svatyně lze zaútočit až po zničení Tier 3 věže.

* Sentry Wardy lze nyní nakoupit po jednom kusu za 100 zlaťáků.

* Hrdina Lycan byl přidán do kapitánského režimu.

* Runu regenerace již nezruší útok od creepů, neutrálů, ancientů a věží.

* Regenerace po skončení Aegisu již není zrušena útokem od creepů, neutrálů, ancientů a věží.

* Observer wardy mají nyní ukazatel „Fog of War“, který zobrazuje dohlednost wardy na minimapě.

* Věže již neútočí na neutrální jednotky.

* Po použití následujících shopností neutrálové nezaútočí na nejbližší cíl: Meat Hook, Telekinesis a Toss

* Přidáno více stromů pro možný teleport u dire věží.

* Byly prohozeny kempy v sekundární džungli týmu dire, aby bylo snažší stackování (ancienti jsou nyní blíže u řeky).

* Wardspot týmu dire v pravo od Roshana byl posunut tak, aby pomocí něj nebylo možno dohlédnout na top runu.

* Byla zmenšena velikost spawnboxu pro Dire hard kempy.

66046295

Nejdůležitější změny v talentech hrdinů:

Antimage:

* Level 15 Talent byl změněn z +250 Health na -1s Blink Cooldown
* Level 25 Talent byl změněn-2s Blink Cooldown na -50s Mana Void Cooldown (jeho ultina má s tímto talentem pouze 20 vteřin cooldown)

Bounty Hunter:
* Aghanim nyní navíc zvyšuje ministun schopnosti Shuriken Toss z 0.1 na 0.75 sekund.

Medusa:
* Level 15 Talent byl změněn z 10 % Evasion na 15 %
* Level 20 Talent byl změněn z +15 Agility na +1 Split Shot target
* Level 20 Talent byl změněn z +500 Mana na +600

Pro přehled všech změň se podívejte na oficiální stránky.

Čestmír Novák – Zranitelnost svatyní po zničení Tier 3 věží byla dobrá volba zejména pro hráče progamingové scény. Je totiž málo případů, kdyby se zničily všechny tři věže Tier 2. Svatyně proto bylo složitější zničit a tento fakt neúmyslně přidal nové pravidlo do hry (potřebu přestat pushovat linku až k raxům a začít ničit ostatní linky za účelem získání výhody za svatyně).
 Nejlepší talent, který přibyl je bezpochyby snížení cooldownu ultiny Anti-mage – je zase o něco těžší ho zabit. Monkey King dostal nerf, který se mu ale změnou talentů vynahradil a proto by se dalo říct, že samotný hrdina je dokonce o něco silnější.

Ohodnoťte tento článek!
ZDROJdota2.com
Sdílejte
Předchozí článekBitva o krále Evropy
Další článekSv. Valentýn
Čestmír Novák
Nekompromisní recenzent, "článkopisec", milovník dobrých příběhů a dobrého gameplaye - zkrátka náruživý hráč a už od narození člen Hordy, pod jehož hledáček spadají MMORPG hry, MOBA hry, RPG, FPS, RTS a to hlavně: WoWko, War Thunder, Battko, HoTSo, Dota 2, SC, Witcher.