Vývojářský výcuc (díl 24)

0

V nedávné době byl pozván na stream uživatelky Cristina jeden z vývojářů hry Felix “Nakoomba” Kupis a odpověděl na několik zajímavých otázek týkajících se směru a vývoje hry.

Co se stane s vozidlem Stingray v Balanci 2.0?
Bude z něj bestie!

Nějaké info ke zpětnému rázu děl v Balanci 2.0?
Zpětný ráz bude zvýšen u všech vozidel.

Bude hrát faktor maskování v Balanci 2.0 zásadní význam?
Ano a bude ještě vylepšen a upraven.

Mantlet děla u vozidel linie T je velmi slabý, bude nějak upraven?
U reálných tanků byl také slabý, nicméně ho mírně posílíme. (Pozn.: Cílem My.Com je přiblížit vlastnosti vozidel ve hře jejich reálným předlohám.)

Nejsou HEAT střely v Balanci 2.0 příliš silné?
Tyto náboje jsou silné i v reálu a nejvíce smrtící budou do 4. úrovně vozidel. Na druhou stranu je ale u těchto vozidel těžší probít zkosený pancíř, čímž se výhoda poškození u této munice sníží.

Nějaké novinky ze světa britských vozidel?
Pravděpodobně bude vylepšena HESH munice, jelikož na základě prvotních testů má velmi nízkou průraznost. V Balanci 2.0 navíc tato munice bude zcela unikátní, nebude brána jako podtyp HE munice.

A nějaké vylepšení americké linie tanků?
Na vysokých úrovních se dočkáme opravdu masivního poškození při použití HEAT munice. (Mike: Nyní lze s XM1A3 – Abrams pomocí Heat munice udělit protivníkovi 1500+ poškození, tak uvidíme, kam se pomyslná hranice posune).

Jak se změní ukazatel možnosti průrazu střely?
Zelená barva zaměřovače bude znamenat 50% šanci na udělení poškození, nyní je prý teoreticky 100%. (Mike: asi nic nového, pocitově je tento stav ve hře už teď).

Nějaké novinky ohledně pancíře linie vozidel Chieftain?
Síla pancíře bude obrazem reálné předlohy. Ochrana trupu vozidla nebude příliš efektivní. Chieftain bude stále typickým vozidlem pro Hull-down taktiku (skrytí trupu vozidla za horizont).

Nezdá se Vám model Chieftainu příliš velký?
Velikost jsme ověřili a je v pořádku. Naopak některá vozidla jsou příliš malá, například Challenger. Jakmile bude nasazena aktualizace 0.19, vrhneme se na úpravy velikosti i dalších vozidel, aby odpovídala jejich reálným předlohám.

Je možné umožnit Paladinovi (samohybné dělo) střelbu naváděnou municí? Funkce by mohla být obdobná jako u PTŘS střel.
To je zajímavá myšlenka, promyslíme ji.

Věže samohybných děl se otáčí příliš pomalu.
Víme o tom a v dohledné době bude zvýšena.

Přijde aktualizace 0.19 v lednu?
Na vývoji stále tvrdě pracujeme, nasazení aktualizace proběhne pravděpodobně až v únoru.

Uvažujete o nějakých změnách při střelbě na velkou vzdálenost?
Ano, u stíhacích tanků bude mít hráč možnost použít až 20násobný zoom (přiblížení), u těžkých tanků (MBT) bude možné přiblížit na 12násobek, u ostatních vozidel bude hodnota 15násobku.

Plánujete nějaké změny stíhače tanků Zhalo?
Dohled tohoto vozidla bude srovnatelný s ostatními tanky. Zachová si ale současnou úroveň maskování, která je ve své třídě na velmi solidní úrovni.

Kdy plánujete konečně začít s reklamní kampaní?
Pravděpodobně krátce po uvedení aktualizace 0.20. Chceme mít možnost dotáhnout Balance 2.0 do zdárného konce.

Je někdo ze současných vývojářů bývalým vojákem?
Určitě, hlavní vývojář uživatelského prostředí je bývalý člen posádky tanku Abrams.

Zdá se, že někteří boti střílí příliš přesně a nemusí zaměřovat.
Ve skutečnosti i boti zaměřují. To, že to vypadá jinak je důsledkem prodlevy mezi herním klientem a serverem.
(Mike: některá AFV vozidla střílí opravdu přesně).

Některé mise v PVE módu jsou velmi jednoduché.
V Balance 2.0 bude upravena obtížnost ve všech misích.

Plánujete nějaké další změny mechaniky APS?
Zatím žádné neplánujeme. Pouze prodloužíme dobu mezi možností spuštění APS. Všechna vozidla 6. a nižší úrovně nebudou mít APS k dispozici.

Existují plány na možnost změny vzhledu jednotlivých vozidel?
Ano, pracujeme na konkrétním mechanismu. Tím budou odstraněny i problémy s jednotlivými barvami. Cílem je, aby se barevné odstíny jednotlivých vozidel více přiblížily jejich reálným předlohám. Osobně se nejvíce těším na “pískové” zbarvení vozidla Abrams.

Plánujete nějak vylepšit Merkavu IID?
Vozidlo dostane přídavný pancíř a navíc možnost střelby 105mm PTŘS LAHAT.

Nemohla by samohybným dělům zůstat možnost nepřímé střelby alespoň u světlic a kouřových granátů?
Ne, tento režim bude ze hry zcela odstraněn.

Nějaké novinky ohledně resetu statistik hráčů?
Bohužel nejsou k dispozici žádné podrobnosti, možná se objeví ve formě jednorázového resetu po nasazení Balancu 2.0.

Mike: Nejvíce zajímavé je asi info o možnosti penetrace dle barvy zaměřovače. Všichni to známe, zelená a následuje hláška NO-PEN. Jestli si tímto krokem vývojáři neusnadňují práci, místo toho, aby vyřešili zpoždění na trase server-klient. Uvidíme.

Ohodnoťte tento článek!