Otázky a odpovědi

11

Otázky a odpovědi  z 9. prosince 2016

Většina otázek a odpovědí je příliš zdlouhavá, proto tento překlad není doslovný, ale takový, aby mu šlo rozumět. Samozřejmě i překlad z angličtiny do češtiny byl uzpůsoben českým čtenářům.

Mohli byste z AFK hráče udělat po určité době nečinnosti AI bota?
Plánujeme testování podobné možnosti, ale nevíme, kdy by byla přidána do hry. Děkujeme za zajímavý návrh.

Plánujete nějaké změny pravidel pro Ranked bitvy?
Zatím udržujme pravidla a systém stejný, přijde nám dobře vyladěn proto pro další sezónu zůstane nejspíše nezměněn.

1b042b22-bc6c-11e6-bdd9-8cdcd4b149ac

Mohli bychom vidět upgrady a consumably nevyzkoumaných lodí v přístavu?
Ne v blízké budoucnosti, nicméně díky za zajímavý podnět.

Plánujete alternativu pro resetování kapitánových skillů?
Plánujeme alternativu, nicméně je příliš brzy na to se o něčem takovém bavit. Sledujte novinky.

Ohně dávají damage lodi, nicméně nezáleží na tom, kde hoří, popřípadě kde požár vznikl, co bylo zasaženo? Plánujete to změnit?
Na mechanice požárů se pracuje. Prozatím nemůžeme říci, jak bude vypadat, jen že jsem ji snažíme rozumně vybalancovat. Ale nemůžeme slíbit, že to bude mít vliv na něco jiného než na trup lodi.

Plánujete nějaké další rozšíření vlastností signálů? Bylo by fajn možnost odmontovat všechny signály najednou, nebo namontovat skupinu signálů a podobně. Jak to vypadá se změnami některých extrémně těžkých úkolů, jako třeba Solo Warrior?
Plánujeme změny mechanik ohledně umísťování signálů a jejich rozmístění. Taky plánujeme změny v odměnách za heroické úspěchy, ale zatím nevíme kdy.

Kdy začínají zadní střelci střílet? Jak tato mechanika funguje? Například, když nějaká letka přilétá zezadu jiná zepředu, střílí všichni střelci na jednu letku?
Zadní střelci začínají střílet, když je letka napadena, střílí pouze napadená letka. Zadní střelci střílí jen když jsou napadeni.

158e2f70-bc6d-11e6-a22b-8cdcd4b149ac

Plánujete rozšířit funkce vlajek? Bylo by fajn vidět další rozšířené funkce, třeba díky vlajkám, například vlajku Jolly Roger je hodně obtížné získat.
Většina vlajek působí jen jako dekorace, jako vzpomínkový suvenýr na určitou událost, neplánujeme tohle nijak měnit.

Po vypuštění nových IJN destroyerů, někteří kapitáni byli přemístěni na jiné lodě, jejich skilly nejsou ale optimálně nastavené. Plánujete nějaký reset skillů?
Přemístili jsme kapitány jenom na nástupce předchozích lodí. Reset skillů zdarma bude možný jedině pokud bude změněn celý strom skillů.

Kamufláže ve hře představují různé geometrické tvary. Velmi se liší od kamufláží historických. Například barvy plazů, štiky a podobné. Plánujete v tomhle nějaké změny?
Všechny typy kamufláží jsou inspirovány historickými předlohami, nebo národními předlohami. Maskování na moři se liší od maskování na souši. Na otevřeném moři jednoduše neschováte obrovskou loď. Můžete pouze vytvořit jakýsi optický klam, který bude lámat světlo, odrážet hladinu a podobně, aby znepříjemnil míření střelcům.

e59c5bde-bc6c-11e6-b2a8-8cdcd4b149ac

Ruský křižník Oleg prochází testovacím procesem. Plánujete představit Ruskou prémiovou Bitevní Loď na tieru 3, například Tsesarevich?
Nemůžeme zde zveřejňovat informace o příchozích prémiových lodích. Sledujte novinky na webu.

Máte v plánu zavést do hry italský strom?
Samozřejmě, bohužel zde nemůžeme říci kdy.

Plánujete nějaký herní mód, nebo událost pro ARP lodě?
Neplánujeme žádnou událost ani misi jak skončí ARPEGGIO OF BLUE STEEL -ARS NOVA. Majitelé se nemusejí bát, lodě i kapitáni zůstanou tam kde jsou. Přístav Yokosuka zmizí a bude nahrazen volbou v Carousel filtru. Bohužel tato možnost nebude k dispozici pro hráče, kteří nemají žádné ARP lodě.

Plánujete nějaký buff Krasny Krymu? Je to vlastně Svetlana která se kouká do tier VII bitev.
Tato loď by měla zastávat funkci sběratelskou. Na tieru IV by byla moc silná, a na tieru V si nevede zase tak zle. Nevidíme žádný důvod na tuhle loď sahat.

Můžete zavést nějakou varovnou zprávu, když loď přejíždí trajektorii spojeneckých torpéd?
Neplánujeme vytvářet žádnou takovou varovnou zprávu, prostě sledujte okolí, aby jste nenajeli do cesty spojeneckým torpédům.

8c90d61e-bc6c-11e6-affd-8cdcd4b149ac

11 KOMENTÁŘŮ

  1. „prostě sledujte okolí, aby jste nenajeli do cesty spojeneckým torpédům“
    To má být jako vtip? Hráli vývojáři tu hru vůbec nebo prostě jen kašlou na zpětnou vazbu? Nenapadlo je třeba, že někdy to jaksi nejde? Nenapadlo je třeba, že spoluhráči jsou občas takový tydýti, že Vám pošlou torpy tak nesmyslně, že by to nečekal ani pánbůh? To se sakra hodí jakýkoli varovný signál a já jsem jednoznačně PRO takovou mechaniku!

  2. Ten Oleg bude v nějaké misi jako vánoční dárek?

    Pokud jde o torpéda vlastního týmu, jak by zavedli varování, budou je nejen vaši teamkilleři pouštět naprosto bez přemýšlení, protože přece máš varování… Raději jen ponížit udělenou DMG vlastním lodím.

  3. Co vymýšlet vymyšlené Team dmg, by obdržel celou střelec a ne ten co je zasažen a hlavně každý retard by potom musel přemýšlet kdy a kam poslat torpéda. Normální hráč trefí jen výjimečně retarda co se mu tam přimotá.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID