WoWs: 8. 4. 2016

27

– nová sezona hodnocených bitev přijde v dubnu; budou nějaké drobné změny
– příští aktualizace se bude hráčům údajně 100% líbit
– vývoj je s poslední aktualizací spokojen, nicméně i tak se intenzivně pracuje (i o víkendech) na opravách známých chyb
– ohledně pozvánek hráčům a rozdávání milionů free XP ostatní hráči navrhují, aby se free XP rozdávaly postupně, jak nový hráč bude procházet hrou, vývojáře to zaujalo
– rozsah vypouštění torpéd na křižníku Michail Kutuzov je v pořádku, i když to vypadá, že by se torpédomety mohly pohnout ještě více do krajů
– HE munice na Admiralu Hipperovi má příliš vysokou penetraci, jde o speciální munici, vše však bude upraveno tak, aby to byly klasické HE náboje
– atlantický trup Admirala Hippera již je hotov a brzy přijde do hry
– Königsberg bude mít nový trup a na něm letadlo
– Katori se do hry dostane, ale až později, zatím se testuje
– počet bodů na kapitánovi se zvyšovat nebude, vývoj nechce, aby všichni měli všechno, chce, aby si hráči museli vybrat
– Dresden a Emden nemají stejná děla, jde jen o chybu popisku; proto ani nemají stejnou DMG
– vývoj do hry vložil současný systém spottingu, nikoli systém Fog of War z RTS strategií; důvodem je umožnit hráčům hrát nepozorovaně, ale zároveň umožnit aktivní scouting
– pohled přes brýle, jako je nyní, je záměrný, vývoj chtěl, aby se hráč cítil být na lodi
– podle vývoje by nešlo používat stejný šestý smysl jako ve WoT, někteří hráči mají problém s tím, že když se loď naspotuje, je na větší vzdálenost problém ji trefit
– torpéda Atlanty a Bensonu jsou nazvána stejně, nicméně mají velkmi výrazně odlišný výkon, zejména dosah; podle vývoje je to v pořádku, je to dané balancem, zároveň torpéda mohou měnit dosah podle svého nastavení, to je historicky v pořádku; Atlanta nicméně dostane buff něčeho jiného, než torpéd
– vývoj je spokojen s porovnáním Yamato – Montana, nic zásadního se měnit nebude; Yamato má lepší pancíř a děla, ale Montana je obratnější, má lepší konfiguraci věží a lepší AA
– ruční palba ze sekundárek nebude
– japonské hightier torpédoborce se budou měnit tak, že spammování torpédy na velké vzdálenosti nebude už tak efektivní; bude nutné je hrát více agresivně; do hry také přibydou nové typy torpéd, které budou udílet obrovskou DMG, ale bude na jejich používání potřeba předvídavost a skill
– premiové lodě nejsou lepší, než jejich nepremiové protějšky, pokud je nějaký premiák moc dobrý, zpravidla ho nenerfujeme, spíše jej odstraníme z prodeje
– ohně na lodi zvyšují detekci lodě o 3km pro lodě a 2km pro letadla; je jedno, kolik ohňů je
– při střelbě se vaše detekce druhými loděmi zvyšuje o 30x ráži v metrech (203mm = 6090m); u letadel je to o 20x ráži (203mm = 4060m); tato změna zůstává aktivní po dobu 20 vteřin
– v aktualizaci 5.5.0 se tento systém upraví, pokud loď vystřelí a nebude naspotována, zvýšený spot se ihned zruší
– pokud střílíte AA nebo sekundárními bateriemi, spot loděmi se zvyšuje o 1,3km a letadly o 2km, spot trvá 20s
– detekce torpéd se zvyšuje (násobí) při skillech na kapitánovi a integrovaném vybavení
– nejpopulárnější tier 10 lodě podle tříd jsou Shimakaze, Yamato, Des Moines a Midway, přičemž Shimakaze vede
– věže Gearingu a Fletchera mají stejný počet HP
– Zao nedostalo žádná nerf HP věží, jsou stále stejné
– je možné, že vývojáři přehodnotí svůj názor, že nebudou implementovat podvodní torpédomety
– možnost, že by si hráči měnili název svých lodí je vyloučena, nepřítel musí vědět, co proti němu stojí; například třída Fletcher měla 175 jednotek, málokdo asi zná všechny
– zároveň slavná jména jsou povětšinou připravena pro premiové lodě

Sdílejte
Předchozí článekV eshopu se prodává gold s až 18% slevou
Další článekWoTmaniaxxl: M6 – 3 vítězné znaky
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

27 KOMENTÁŘŮ

  1. – podle vývoje by nešlo používat stejný šestý smysl jako ve WoT, někteří hráči mají problém s tím, že když se loď naspotuje, je na větší vzdálenost problém ji trefit

    Tuhle poznámku zcela nechápu… Co má společného spoting s tím, že někteří hráči netrefí ani vrata od stodoly?

      • Murmansk dostal merf o ktorom sa pisalo a aj aj so o nom vie tak nvm co tu splietas hluposti…
        1. merf primov
        2. merf ucinosti he ale nato doplatili aj Cleveland, Mogami a vlasne vseti low kalibrove streli
        Tak alebo tak stale je to top premiak v pomere cena vykon

  2. – premiové lodě nejsou lepší, než jejich nepremiové protějšky, …

    To „potvrzuju“ Stačí si porovnat Mogami a Atago… LOL… 🙂

    – pokud je nějaký premiák moc dobrý, zpravidla ho nenerfujeme, spíše jej odstraníme z prodeje

    To hodně nahlas a neustále opakujte majitelům Nikolaie a Murmansku… Ba ne, samotné lodě nerfovány nebyly, ale domršili jen jednomu MM a druhýmu účinnost munice a tím i výdělečnost. A to vlastně se nedá počítat za nerf, že?

    • Jo,jo. Murmansk pamatuju. Kolik lodí vlastně odstarnily ze hry ?
      Taky se mi zdá, že Atago od jednoho patche silně zpapírovatělo.
      Byl to ten patch kde mu bufly pohyblivost a dali mu uzdravovací spotřebák. Ale stejně se mi s ním od té doby hraje hůř.

  3. – pokud střílíte AA nebo sekundárními bateriemi, spot loděmi se zvyšuje o 1,3km a letadly o 2km, spot trvá 20s

    Jo, to bude ta zhovadilost, kdy střílim z DD za ostrovem a nejsem vidět a přestanu střílet, vyjedu do prostoru mimo krytí ostrova a enemy lod, která je stále ještě ve vzdálenosti, kdy mě spotnout nemůže a mě stejně spotne, protože ještě neuběhlo těch 20s od chvíle kdy jsem střílel…

    • To bude asi tím, že se ve WOWs šíří zvuk pomaleji a ještě 20s doléhá ozvěna střelby… 🙂

  4. Tak teprve ted jsem se dozvěděl, že když hořím, svítím na větší dálku. Tak proto jsem málem v bitvě překousnul klávesnici vzteky, když mě svítil křížník na vzdálenost kterou mě svítit neměl. Příště těm svým blbcům zakážu opékat buřty během bitvy 🙂

  5. – vývoj do hry vložil současný systém spottingu, nikoli systém Fog of War z RTS strategií; důvodem je umožnit hráčům hrát nepozorovaně, ale zároveň umožnit aktivní scouting

    Aktivní scouting, ale bez odměny za spotování. Ale jak jsem se dočetl minule, tak to nemá pro WG prioritu. Díky tomu ale DD a CV na nějaké spotování pro tým vyjma týmových bitev z vysoka kašlou a hry na randomu jsou takové jaké jsou… 🙁

    • Presne tak kaslu na sestrelovani letadel … neni za to videt nejaka zmena na kreditech …

  6. Počet bodů na kapitánovi se zvyšovat nebude, vývoj nechce, aby všichni měli všechno, chce, aby si hráči museli vybrat

    Aky je max pocet bodov teda ?

    • 18, případně 19, pokud uděláš 9 999 999 expů, což asi neuděláš. Takže 18.

  7. – je možné, že vývojáři přehodnotí svůj názor, že nebudou implementovat podvodní torpédomety

    Takže přece jen ponorky? 🙂 Má někdo přehled která loď by mohla mít podvodní torpédomet?

      • Zajímavé… Musím něco o tom nastudovat… Nepočítal bych ale, že by WG přihazoval torpy na lodě, co je ve hře nemaj… 🙁

  8. – japonské hightier torpédoborce se budou měnit tak, že spammování torpédy na velké vzdálenosti nebude už tak efektivní; bude nutné je hrát více agresivně; do hry také přibydou nové typy torpéd, které budou udílet obrovskou DMG, ale bude na jejich používání potřeba předvídavost a skill

    A toto je také zajímavé… 🙂 Jak to asi chtějí řešit…? Že by se snižovala účinnost torpéd při dojezdu na velkou vzdálenost? Nebo prostě skrouhnou doplav…? Shimakaze tedy bude mít nová účinná torpéda (asi s atomovou hlavicí), co budou vyžadovat předvídavost (zvolit správný směr od výbuchu) a skill (nezapomenout se vzdálit minimálně na 20 km před explozí)… 🙂

    • Tak na to jsem hodně zvědav a moc se těším.
      Už dlouho žehrám na hru DD.
      Sám jsem je přestal hrát , neboť mě nudí a ty co hrajou proti mě, mě zas neskutečně serou.

  9. „vývoj je spokojen s porovnáním Yamato – Montana, nic zásadního se měnit nebude; Yamato má lepší pancíř a děla, ale Montana je obratnější, má lepší konfiguraci věží a lepší AA“ – Vyvoj je spokojen, ale co hraci? Obratnejsi? blbost! rychlejsie otacanie vezi ma robi super zabijakom 😀 kvoli tejto nerovnovahe medzi yamatom a montanou uz WOWS nehram mesiac. Mam pocit, ze si ju uz nikdy nezahram. Kaslem taky vyvoj z vysoka!!!!!!!!!!! Uz im nedam ani cent!! Radsej kupim nejaky pekny model lode a budem sa s nou hrajkat 😀 A tak som sa tesil, ked mi Carramba66 napisal, ze montana dostane bufiik 🙂 Tuto hru mali radsej robit vyvojari z WOT 😀 z Yamata by spravili len kopu srotu ako je TYPE 5 HEAVY. Pancier a velke delo mu je na h…no, ako u Mausa a E100 😀 Montana je vysmech celej US BB vetvy. Papierovo by sa mala min. vyrovnat. Keby to mal byt simulator, tak montana by nad yamatom mala vzdy navrh. Mne staci, aby bol rovnocenny super. Ale je mi to fuk, seriem WOWS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comments are closed.