WoWs: 29. 5. 2016

11

– citadelu je možné samozřejmě trefit i střelbou do paluby, nicméně je k tomu potřeba mít loď s dostatečně svislým dopadem projektilů
– vývoj pracuje na vizuálně lepším zpracování AA, například aby se AA kanóny točily za letadly, nicméně je omezen snahou neudělat hru příliš náročnou na výkon počítače
– CV nebudou ani nadále zaměřovat svoje sekundární baterie, jde o balanc CV vs. DD
– podle vývoje není křižník Moskva OP
– vývoj zvažoval dát DD dva různé sloty pro vybavení rychlejší motor nebo obrannou palbu, rozhodli se to ale neudělat
– boti nejsou velkým problémem WoWs
– je v plánu přidávat další lodě, včetně sovětských bitevních lodí; na otázku ohledně třídy Sevastopol (s torpédy) vývojář neodpověděl
– Hindenburg skutečně nemůže mít zničené motory žádnou HE municí do ráže 203mm včetně, 220mm munice křižníku Moskva do toho tedy nespadá
– když zapnete obrannou palbu a nemáte v dohledu žádná letadla, vaše AA začne pálit nazdařbůh, vývoj o tom ví, jde o bug, který bude řešen
– implementace podpory DX11 není v dohledu, ale pracuje se na ní
– nerf skillu Concealment Expert podle vývoje není ve skutečnosti nerf, jde prostě o upřesnění mechaniky
– hra, navzdory všeobecnému přesvědčení, nemá implementovanou plnohodnotnou fyziku vody (dobře je to vidět, pokud si módem nebo úpravou souborů hry výrazně zvětšíte vlny, lodě se i v nich chovají stále stejně – pozn. carramba66)
– vývoj už zvažoval, vyjít při tvorbě map do WoWs z některých map ve WoT, např El Halluf; nicméně rozhodli se to nedělat
– Cleveland bude zřejmě přesunutý o tier výš, předtím dostane buff; ovšem kdy a jestli vůbec, to je ve hvězdách
– Arkansas nedostane AA, na tom se nic nemění
– není v plánu postihovat hráče, kteří nadužívají reportovací systém
– je možné, že sekundární baterie občas střílí po vlastních, je to bug, který vývoj analyzuje
– zvýšení přesnosti amerických bitevních lodí nepůjde přes snížení hodnoty přesnosti ale přes úpravu distribuce střel v rámci zaměřovacího kruhu
– 1. června zřejmě skončí sezóna týmových bitev a brzy začne sezóna hodnocených bitev

Sdílejte
Předchozí článekT-34/85 nově s přídavnými nádržemi
Další článekZhoršení podmínek pro střelbu bez spotu
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

11 KOMENTÁŘŮ

  1. ´´boti nejsou velkým problémem WoWs´´ no to mají pravdu,boti hrají líp než někteří hráči.A boti navíc neplatí.
    ´´je možné, že sekundární baterie občas střílí po vlastních´´ takže růžovka (v tancích modrej) se ze mě stane aniž to ovlivním.Výborně.

    • Častrokrát jsem poškodil spojence palbou sekundárek na Izumu, když ve hře ještě nebyl 5 skill, to byl ten rozptyl fakt brutus.

  2. to by si tu lod najskor musel zabit aby si oruzovel 😛 a este strielat po druhej, teda aspon ja som tak oruzovel.

  3. Jj vcera jsem byl taky ruzovka. Plul jsem s DD a do moji salvy torped vjel spoluhrac. S tim se pak da tezko co delat 🙂

    • S možností, že to do salvy torpéd vjede spoluhráč musíš vždy počítat a koukat se co se kolem děje… Vždy je to tvoje chyba. Musíš vypouštět torpy jen, když jsi si jistej, že ti do nich vjede jen enemy loď. 100x jsem viděl „experty“ co solej torpy z druhé řady svazu lodí a bylo jim to šumák, že se někdo může „nachomejtnout“. DD když v předu bojuje s jiným DDčkem a dement s Atagem místo podpory dělama do toho chumlu pošle torpy, tak toho bych vážně nakopal. nedávno se takhle motám se Smithem a bojuju s Tachibanou a mám ji už na ránu, když ke mě dojede salva torpéd nějakýho nooba s křižníkem co to na tu tachibanu prostě pustil… jéééé sorry… už aby zavedly tu zmiňovanou věc, že se poškození spojenci odečte útočníkovi…

      • Ze to byla uplne moje chyba si nemyslim, jako dobry proste v zapalu boje jsem si to uplne nezkontroloval, ale i on mohl predpokladat, ze tam ty topreda muzou byt a nemusel se tam za kazdou cenu hnat prede mne, aby to tam vsechno vyzral.

        • Vyžíračky killů… To je to o co tu běží… Dokud bude WG vytvářet debilní soutěže na počty killů, tak toto bude stále aktuálnější… 🙁

          • no přesně někoho takového jsem potkal, zakempil za ostrovem směrem od nepřítele.Byl tam docela dlouho, tak jsem poslal torpy na jednu co tam připlouvala,když už byly ve vodě, najednou se ten borec rozjel, ještě přibrzdil, aby je vychytal, sam pustil torpéda do té samé a když jsem mu napsal co to jako bylo tak byl sprostej a snažil se mě sejmout.

      • Nesouhlas, kdyz mi tam na 11Km vjede spolubojovnik, tak bych ty HP fakt neodecital. Dal bych to + – na 5-6 Km max.

      • To si nemyslím. Zvlášť u torpéd s dlouhým dosahem už někdy prostě nejde kontrolovat, co se bude dít po minutách, až dorazí k okraji svého dostřelu. Podlě mě ta zodpovědnost končí někde mezi 3-4 kilometrem. Pak už je to většinou spíš vina zasaženého.

    • To se mi stalo převčírem 6 lodí sem dal a tím poseldním torpédem sem trefil naší bitevku, kterou to zaplavilo, takže se mi 1 loď odečetla a navíc teamkiller 😀

Comments are closed.