WoWs: 29. 3. 2016

14

– lodě, střely i torpéda ve hře jsou rychlejší, než v reálu, je to proto, že skutečné bitvy trvaly hodiny, což ve hře nelze
– možnost úplně vypnout chat ve WoWs není záměrně
– automatické AA funguje tak, že vybírá nejvíce ohrožující cíle ve třech okruzích (aurách); útočit tedy může maximálně na tři letadla zároveň; vývoj nicméně doporučuje cíle označovat ručně, protože udělovaná DPM byla zvýšena z 1,1 na 1,3
– občas jsou jména modulů smyšlená, jako například na Fubuki děla
– sovětské křižníky jsou vyzbrojeny těmito letadly: Buďonnyj Beriev KOR-2, Ščors Šavrov KOR-2 (M-105), Čapajev Beriev KOR-3 (M-87), Kirov Nikitin KOR-2 (M-62)
– vývoje PvE módů je nyní upozaděn
– patch 0.5.6 se bude více věnovat problematice trajektorie cílů a jejich zaměřování za překážkami
– patch 0.5.5 by měl přinést do přístavu možnost prohlížet si moduly (citadely, atd.)
– prodej vlajek za dublony byl testován, ale kvůli mimořádně negativní odezvě byl zrušen
– vývoj řeší problém s přílišným počtem zničených věží na DD, řešení nepřijde před 0.5.6
– Kutuzov nedostane radar, protože jeho specialitou je zadýmování, s radarem by byl příliš silný
– křižník Čapajev nemá Repair party, jenom devítka Dmitrij Donskoj a desítka Moskva
– se sovětskými křižníky se nerozdával slot zdarma, jedničkový křižník už ve hře je
– Yubari se nyní používá pro testování map
– sekundární zbraně, fungující i proti AA, by měly být nadále ničeny méně, než doposud
– nejvyššími prioritami vývoje jsou nyní teamkilling a problémy matchmakingu
– mezi supertestem a vydáním sovětských křižníků na nich byla řada věcí upravena
– se změnou násobku udělené DMG při ručním zaměření AA (z 1,1 na 1,3) se maximální násobek, kterého jste schopni dosáhnout, zvýšil z 6,6 na 7,8 (manuální zaměření 1,3, kapitánův skill 2,0, obranná palba 3,0)
– Arpeggio Kirishima bude vydána zřejmě někdy v dubnu
– Profinterm bude vydán později
– od 1. dubna se na měsíc sníží pro všechny tier 8-10 lodě o 20% náklady na opravy, jde o test, pokud se osvědčí, zůstane to tak
– na francouzských fórech se spekuluje o tom, že do hry přijde francouzský premiák, WG to potvrzuje, už sebrali data, půjde zřejmě o lowtier

Sdílejte
Předchozí článekPodmínky pro zisk USS Saipan zveřejněny
Další článekWoWs: Charakteristiky radarů US a RU lodí
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

14 KOMENTÁŘŮ

  1. jsou rychlejší : já si říkal že je něco divně když mi rychlost lodě vycházela někde ke 200km/h 😀

    • „jsou rychlejší : já si říkal že je něco divně když mi rychlost lodě vycházela někde ke 200km/h“ a v kterém vesmíru prosím? Nejrychlejší jsou ve hře sovětské torpédoborce s cca 42 knots (úzlů) což je asi 78 km/h – to je reálná rychlost tehdejších lodí!!! Tady píšou jen o střelách a torpédech což má svůj účel. Jinak ty věci jako test snížení nákladu na opravu – to je sen každého hráče. Vlajky za dublony – no fůj, ale velký dík, že se dají vyhrát v soutěžích a úkolech.

      • Může loď jet i 200 uzlů pokud máš vysoký pong a po nejaké době se ti vrátí do normálu

      • ehm, sorry ale přečti si první oznámení, že LODĚ, střely a torpeda jsou ve hře rychlejší než v reálu a potom si dej např. výcvik a stopni si, za jak dlouho dopluješ k lodi, která je od tebe třeba 5 km a pak mudruj 😉

      • hmm..prepac, ale chapem to tak, ze si vazne myslis, ze lode zrychlovali a zrychuluju tak ako v hre?
        zatacali?
        resp. oboplavali cely ostrov?

  2. – Arpeggio Kirishima bude vydána zřejmě někdy v dubnu

    LOL… to je to co člověk nejvíc potřebuje… Další Kongo (už čtvrté) v přístavu.

  3. Loď má ve hře určitou délku.
    Berme ji jako měřítko. Třeba BB měřily 250 m.
    Pokud loď položím na hranu mapy N-krát, pak mapa měří 250 m x N.
    Pokud to porovnám s rychlostí lodí, letadel a torpéd, budou asi 10 x zrychlené.
    Je běžné, že mapa má 30 km a přejedu jí po hraně za 6 minut ,tedy 300 km / 1h.
    Proto taky musíme tak šíleně předsazovat. Začínal jsem WoS na 17` monitoru a hned jsem si běžel koupit novej. Předsazení vyšlo za okraj monitoru.
    V reálu se předsadila tak 1 délka velké lodi.
    BTW střely mají rychlost reálnou.

    • Celkem dobrá dedukce… i kdyby chybná, aspoň někdo trochu přemýšlí a nevyblije hned první sračku, co ho napadne, jak je to bohužel normální… jinak s tím monitorem jaok fakt? 😀

      Většinou to nerad píšu, neboť to většinou považuji za známku začínající retardace, ale tentokrát si to neodpustím … +1

Comments are closed.