WoWs: 14. 4. 2016

23

– pokud jde o diskuzi o roli DD, vývoj nechce, aby se z křižníků staly pouze jejich lovci, chce, aby nadále plnily i svou druhoutnou roli, tedy AA ochrany bitevních lodí
– podle vývojářů nejsou torpédoborce nejlepší třídou lodí ve hře, pro většinu hráčů jsou lepší bitevní lodě nebo křižníky
– balancování je složitý proces, který bere do úvahy stovky proměnných, je těžké věci vybalancovat perfektně, zvlášť když je přidáván stále nový obsah
– random není ideální, například DD nepomáhají bitevním lodím pokládáním kouře; nicméně nějaký prvek kooperace na randomu přecijen je
– vývoj bere v potaz, že na randomu není 100% koperace, proto možnost, že zničíte třídu, která je vaším přirozeným nepřítelem (například torpédoborec křižník) se dá vyjádřit zhruba poměrem 70/30
– rozdíl sekundárních baterií na Moskvě a Hindenburgu bude snížen, Hindenburg bude posílen
– budou další sovětské a německé křižníky, ale v dohledné době nebudou celé druhé linie
– opačný skill ke skillu „Akcelerace torpéd“, který by snižoval rychlost, ale zvyšoval dosah, se neplánuje
– reportovací systém funguje, zejména pokud jde o reportování botů
– Gremjaščij nedostan dalšího bratříčka, přestože je docela silný; ve hře už jsou ze stejné třídy Anshan a Gněvnyj; je však možné, že se Gremjaščij už nebude prodávat
– není v plánu přidat do panasijského stromu křižník Irian (prodaný ruský křižník třídy Sverdlov)
– zatím nejsou v plánu další polské lodě
– na opravě MM se pracuje, není ještě datum
– prostřední věž na Izumu se netočí 360° správně, neměla to ani skutečná loď
– přesnost bitevních lodí se zvyšovat zatím nebude, vývoj chápe naštvanost hráčů, ale zatím jsou jiné priority
– vývoj nepokládá za problém střelbu bez naspotování

Sdílejte
Předchozí článekKarikatury tanků z World of Tanks
Další článek14. 4. 2016
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

23 KOMENTÁŘŮ

  1. – pokud jde o diskuzi o roli DD, vývoj nechce, aby se z křižníků staly pouze jejich lovci, chce, aby nadále plnily i svou druhoutnou roli, tedy AA ochrany bitevních lodí

    Na to jsou třeba Němci „nejlepší“ 🙂

  2. – random není ideální, například DD nepomáhají bitevním lodím pokládáním kouře; nicméně nějaký prvek kooperace na randomu přecijen je

    Kouř bitevkám nepůjčuju sám ho mám na DD málo… 🙂 Upřímně ale jsem jednou položil kouř před BB co byla tak na dvě rány a ten noob mi ještě vynadal v chatu, že jsem mu zakouřil výhled na nepřítele a znemožnil mu tak střelbu… JJ… Random je prostě random…

  3. – budou další sovětské a německé křižníky, ale v dohledné době nebudou celé druhé linie

    No vida, další neexistující projekty na obzoru… Škoda, že bylo tolik existujících britských, francouzských i italských lodí a ty se nějak stále nerodí…

      • Ty nepoznáš sarkazmus? 🙂 MM je v dnešní době to nejhorší co WOWs nabízí a měl by být pro vývojáře prioritou… Co s tím udělají, to je druhá věc…

  4. – prostřední věž na Izumu se netočí 360° správně, neměla to ani skutečná loď

    Skutečná loď? OMG… Izumo byl jen projekt…

  5. hale podle me vic investuji do vymejsleni pohadek na nespokojene hrace nez ze by se neco menilo …. a na pozadi se pridavaji premiaky …. nic jinyho v ty hre nevidim teda az na NEREALNY ovladani lodi a vybaveni …. spotovaci letadlo lita 10m od lode max, radar vidi za skalu, BB s nevidi DD na 6 Km 😀 a kdyz vidi tak nema nic s cim by na to mohla strilet 😀

    • Některé věci bych tak černě neviděl… 🙂 letadlo u BB leta docela daleko od lodi bejvá celkem nepříjemné, když se snažím s Hatsuharu dostat do střelecké pozice… nejpodivnější je to, že se mi u průzkumných letadel katapultovaných z BB nezobrazovala jejich vzdálenost od mé lodi… Udržet si pak „neviditelnost“ je docela sázka do loterie… Hatsuharu má ještě jen pár torpéd a je třeba se s ní dostat na co nejkratší vzdálenost od cíle, jinak bez problémů bitevka změní směr a všechno jde mimo…

    • A co se týče výzbroje BB proti DDčkům… Pokud hráč má v hlavě rozum tak nabije HEčka a pak se dá DD sejmout při troše skillu i štěstí na dvě salvy… Samozřejmě hlavním problémem ubrečených BBčkářů je to, že jezdí mnohdy někam sólo bez CL/CA a pak jsou celkem snadnou kořistí DDček… toto samozřejmě neplatí na tier 9 a 10, kde proti Shimakaze nepomůže ani sebelepší křižníkovej bodyguard… :/ Ideální konfigurace je jet s BB jen tam, kde funguje průzkum v podobě vlastního DDčka.

      • Přebití z AP na HE trvá od 34-30 sekund, to se tak nějak nevyplatí, ledatak až na druhou salvu, ale to zase většinou je DD fuč.

        • To je pravda, že většinou první salva je s AP… Je to vždy o prioritě co je v ten moment pro BB nejnebezpečnější… Pokud se kolem mojí lodi někde motá „neviditelnej“ japonec, tak vypustim letadlo, měnim co nejvíce a nepravidelně směr a raději ve směru enemy BB pošlu pár trapných HEček, než nebýt připravenej na toho „neviditelnýho“ zmetka… 🙂 netvrdim ale, že to není pakárna… Lepší je mít kolegu v divizi s Bensonem co ho detekuje a oddělá… 🙂

    • Jojo… Letadlo lítá 10m od lodě…. Radši už sem nepiš, když jsi to odinstaloval.

      • budu sem psat …. sorry ale nazvat neco spotovacim letadlem a ono prodluzuje dostrel (a ok dava ptaci perspektivu) je trochu mimo …. byl bych radsi za spot … kdybych ho mohl poslat kam chci a pokud tam bude DD tak ho nasviti …

        • Jinak stíhačka na BB spotuje naprosto stejně jako ten dostřel prodlužující „průzkumník“… Osobně stíhačkám dávam na BB přednost…

          • ne tak docela, stihacka lita tusim 3km od lode, pruzkumak 6km
            to je sakra rozdil, osobne nemam stihacku snad nikde

          • Dobré vědět… To jsem netušil… U Tirpitze je ale výběr stíhačka/průzkumák skoro jednoznačný. Při tak mizerné AA podle mě jedině stíhačka… Moc nepomůže, ale alespoň něco… 🙁

  6. – prostřední věž na Izumu se netočí 360° správně, neměla to ani skutečná loď

    Jaká skutečná loď? Ta v alkoholovém oparu?

    • blby preklad, ale spis zjednoduseni autorem
      pricina jsou strukturalni komplikace, potazmo konstrukce lodi jako takove

  7. – random není ideální, například DD nepomáhají bitevním lodím pokládáním kouře; nicméně nějaký prvek kooperace na randomu přecijen je

    Ono „pokládání kouře“ není tak úplně dořešen, vidím BB v problémech a „položím kouř“, jenže on ani neví že se v „položeném kouři“ nachází a zkrátka z něj vyjede… „položený kouř“ vidí jen lodě, které jsou od něj dostatečně vzdálené…. bylo by fajn onu formu „položeného kouře“ signalizovat, třeba nějakou ikonou podobně jako při spotingu, pozor nacházíte se v „položeném kouři“ 🙂

    • Tohle řeší módy v podobě kruhu kolem čmoudíku… WG to ale neřeší… Proč taky…? 🙁 T

      • prvni verzi toho modu vymyslelo a naprogramovalo samo WG 😉
        myslim si, ze je jen otazka casu nez to bude primo v klentovy

        • Doufejme… Také by se tam hodil hitlog a úprava minimapy při načítání hry, kde když najedu na ikonku lodě vedle té mojí abych se třeba podíval na rozmístění kde je jaký DDčko z týmu, tak mi po najetí na ikonku vyjede zázračné info, že jde o „spojenecký torpédoborec“… Kterej magor tohle vymyslel, to nechápu… copak tuhle informaci hráč nezjistí už podle tvaru té ikonky? Asi ne… 🙁

Comments are closed.