Team Killing a tresty – Jak to přesně funguje?

0

Ahoj námořníci,

Hráči World of Warships se mnohokrát ptali, jak přesně funguje zabíjení v týmu spojenců, nebo systém trestů, a MrConway vám to dokáže vysvětlit.

Zdroj: Oficiální EU Fórum

Hráč dostane status „Team killer“ (trest) za následujících podmínek:

Udělal 10.000 a více poškození spojencům v posledním 1.000.000 hlavního poškození baterie (1% z poškození je do spojenců)
Udělal 10.000 a více poškození spojencům v posledním 1.000.000 leteckého poškození bombami (1% z poškození do spojenců)
Udělal 10.000 a více poškození spojencům v posledním 1.000.000 leteckého poškození torpédy (1% z poškození do spojenců)
Udělal 40.000 nebo více škody na spojencích v posledním poškození 1.000.000 torpédy, byla provedena spojencům (4% z poškození do spojenců)
Zabítí spojence z hlavní baterie, torpédy, nebo letadlem
Sestřelil 30 spojeneckých letadel nebo více v posledních 100 vzdušných bitvách (AA obrana se nepočítá, jen vzdušný boj)
Jako výsledek, hráči přezdívka zrůžoví!

maxresdefault-1

Když se v rámci tohoto stavu „team killer“ (trest), hráč zasadí o poškození spojence, obdrží tohle poškození taky on sám, přepočítáno v procentech zdraví.

Například, pokud team killer udělí 10,000 poškození spojenci, což je 50% ze spojencova zdraví, team killer také ztrácí 50% jeho zdraví.
Spojenci obdrží pouze 10% škody, které se jim team killer snaží udělit(5% pro torpéda).
Spojenci obdrží plné poškození ze zatopení a požárních škod způsobené team killerem, toto bude sníženo v budoucnu.
Zrcadlové poškození se násobí, pokud team killer pokračuje ve snažení způsobit poškození spojencům. Škálování až na 150%, 200% atd.

Chcete-li „očistit své jméno,“ team killer musí uhrát 6 čistých soubojů – bez jakéhokoliv poškození spojenců. Pokud během těchto 6 bojů team killer zasáhne spojence, počet bitev, které potřebuje na očištění bude vymazán a roste úměrně potenciální škodě způsobené na spojencům, nebo zabíjením.

maxresdefault-2