Odměnové lodě ve World of Warships?

32

Do World of Warships se opět vrátila vlajka Jolly Roger II. Uděluje se za opakovaný zisk 1. (nejvyšší) hodnosti v hodnocených bitvách. A podle popisku, který se ve hře nově objevil, se za její opětovné získání dá očekávat, že majitel dostane nějakou odměnovou loď. Otázka je, jaké odměnové přichází v úvahu, zřejmě to budou midtiery a na Worcester a Buffalo, desítkové americké křižníky, které si WG syslí na horší časy, si zřejmě ještě počkáme.

Jolly Roger II a popisek, který informuje o možnosti získat za něj odměnovou loď

Sdílejte
Předchozí článekAW: 12. 3. 2016
Další článek12. 3. 2016
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

32 KOMENTÁŘŮ

  1. Dnes budu velmi ošklivým prorokem – pokud se s WoWS v dohledné době nic rychlého nestane, dopadne to s lodičkami stejně jako s letadly. Osobně tomu dávám šanci do konce roku, že se lodě ještě udrží, ale aby nastal obrat k lepšímu, moc času nezbývá, max. do léta. Potenciál, který WoWS v sobě mělo a zatím i má, bohužel vývojáři (ale hlavně producenti) nedokázali využít, naopak zatím dělají vše proto, aby hru čekal osud WoWP. Co naplat Titanic (WoWS) již vyplul plnou parou a ledovec se blíží. Čas na změnu kurzu pomalu plyne, ale kapitáni na můstku jako by byli slepí ………………..

    • V tomhle naprosto souhlasím, i když hraji výhradně WoT tak jsem tu četl o klanech, týmovkách atd. a stále tu nic není. Hru jsem zkoušel a je to více odpočinková hra než tanky ale musí se rozvíjet a chytat hráče do sítí eventů a nových věcí.

    • – zakazat veskere mody
      – sloucit goldy s WoT
      – sloucit freeXP s WoT
      – CW

      to vsechno uz mohlo byt …. misto toho jsou to jen nove a nove lode a mizerne pristavy to bohuzel hratelnost a zabavu ze hry neovlivnuje

      • jo jasne a nejhorsi je cekat minutu na zacatek hry … 45 44 43 42 … to je priserny

        • chápu, ale např. já se svým strojem stejně začínám tak -30 sec po startu první hru nebo 2, takže by to chtělo udělat i něco víc…

      • s WoT i WoWp 🙂 Nevím, proč všichni dělají, že WoWp vůbec neexistuje, i když se moc nepovedla.

    • Ale no táák. Vývojáři se očividně snaží a hra se neustále zlepšuje. Jediné co chybí jsou klany a CW. Ale ty by měly být co nevidět.

      • Musím souhlasit, WoWs je z WG produkce rozhodně nejzdravější produkt.

        • Taktéž se připojuji, WOWS je dobře promyšlen, jen není kompletní (nedodělán) ale hlavně dá se klidně hrát bez peněz – a není tu SUPER-NÁBOJ jenž projde vždy a všude viz WOT. Za to WG-Petrohrad děkuji.

        • Proto jej hraje nejméně hráčů? (WoWP nepočítám). Vím, že se vám hra líbí, mně ostatně také, ale bohužel WG v ní nezvládl strašně moc věcí – proto zatím ten hráčský neúspěch. Největším problémem je velmi nešťastně řešený koncept tzv. univerzálních prémiových lodí a koncept jednoho jediného kapitána se změtí schopností, které pochopí opravdu málokdo z hráčů. Většina než pochopí co a jak, tak odchází od hry. Dalším problémem jsou oddělené účty – tedy herní měna. U zkušeností to chápu, u lodí se sbírají jinak a nedělalo by to dobrotu, pokud by nedošlo k úpravě. No a hřebíček jsou ponorky – WG je má, ale odmítá je do hry přidat, na rozdíl od konkurence, kde se hráči docela dost rozmnožují. Navíc konkurence je daleko zábavnější a pro běžného hráče daleko hratelnější. Že by přeběhlíci od WoWS?
          PS: A že je něco v nepořádku potvrzují i zprávy z „Minsku“. Do roka a do dne si povíme, jak je WoWS úspěšný.

          • Zprávy z Minsku? Tím míníš zprávy z WOT, tak to mi někde uteklo. Jinak ano WOWS moc velkou díru neudělala, což je běsná škoda. Ale třeba ve WOT se objevila minulý rok zpráva, že denně odejde skoro 10 tisíc hráčů (hlavně v Asii) jenž už nikdy WOT nezapnou – jasan když je tam 130 milionů účtů tak to tak moc nebolí.

          • Proč myslíš že je asi z „Minsku“ v uvozovkách?! WoWS zatím skutečně nepřineslo to, co od něj v „Minsku“ čekali. Letošní rok o jeho osudu rozhodne, bohužel, zatím to spíš vypadá na propadák ve stylu WoWP.

          • Konkurence? Ten čínský mišmaš? Ponorky jsou prostě blbost a to ti řekne dost lidí. Co je k nepochopeni u kapitána a skillu? Naopak pomalu na skilly ve WoT bude potřeba maturita (kterou 75% hráčů nemá). A účty jsou jediné, co mě štve, ale premium účet mám z WoT a goldy oželím, takže?

          • Tak si na WOT kup za goldy prémium účet a hrej WOWS a využiješ goldy z WOT. Jinak už v blízké budoucnosti se mají goldy a dublony spojit – slíbili to.

          • Však říkám, že na WoT mám z nastřádaných goldíků z ESL prémko, které na lodích funguje a jsem happy 🙂 na pár odmontování doplnků jsem goldy koupil a jinak počkám na sjednocení, to mě nezabije.

          • Ten čínský „mišmaš“ není tak špatný jak se nám občas někdo snaží namluvit. A ponorky nejsou blbost, těch dost lidí bych chtěl vidět. Naopak hráči je chtějí a WG je má, jen je zatím nechce do hry vložit. Co se tvého názoru na kapitána a jaho skilly týká, je fajn, žes to pochopil, ale bohužel většina hráčů to nechápe a ze hry odchází. Naopak ve WoT je to jednoduché, každý člen má svoje specializace dle své role a ty si klidně nese s sebou dál. To pochopí to většina, ne vždy je kumulace funkcí ku prospěchu :). U WoWS je má popuze kapitán a když jej přendaváš na jinou loď musí jich docela dost přeházet, a to stojí dublony, a docela dost dublonů – 25 jeden skill, a že jich kapitáni mají 🙂

          • Ponorky jsou sice na první pohled další logickou třídou, ale WG ji nechce do hry přidat ze zcela logického důvodu, a tím je balanc hry… Už nyní na spoustu neznalých hráčů na nízkých tierech „vybafnou“ ze všech stran torpéda a to jsou jen z „neviditelných“ torpédoborců… Co by s tímto udělala ještě torpéda z „neviditelných“ ponorek? Chceš snad z WOWs udělat domršené tanky s jejich artynama a s nimi neřešitelným kruhem problémů? WG patrně ne… V tomto se doufejme poučili. Navíc ten nesmysl o složitosti skillů kapitánů ve WOWs… Tak přesně proto, že tato platforma je mnohem snadnější a transparentnější, tak WG uvažuje o implementaci tohoto zjednodušeného systému i do WOT…

          • No a také na této platformě skillů kapitánů WG více vydělá…Proč si nepřilepšit i ve WOT? 🙂

          • Aby bylo jasno, já WoWS fandím, protože to je vynikající nápad a potenciál, který může být v krátké době potopen a to by byla škoda. Ostatně letošní rok určí, co se s hrou stane a jakým směrem půjde. Jisté je jedno, hráče zatím nepřitáhla, hraje to pouze pár nadšenců, a to je pro komerční úspěch málo, velmi málo.

          • Těch pár hráčů je 6 milionů účtů. Čínskou kopii hraje mnohem méně hráčů a z nich velké procento jen proto, že se potřebuje vymezit proti WG. WOWS není hra bez chyb a na konci vývoje, ale vývojáři a producent se snaží hru rozvíjet a za mě se jim to daří. Samozřejmě WOTko má nesrovnatelný počet hráčů, protože bylo první a nabralo celou potenciální komunitu hráčů.

          • Momentálně 25k lidi ve spickach (ano, cislo pomalu klesá). Po patchich pres 30. Dále zde mame rusky server s cca 36k, americky s 15k, asijsky s 15k a korejsky nevim s kolika. Suma sumárum cca 100k lidi online ve špičkách (bez korejcu). Tzn, ze pravidelně hrajicich muze byt kolem milionu.Pokud platí standardní 4%, tak to máme 40k platicich hracu mesicne. A 480k platicich hráčů ročně. Která jiná hra to má? Jasne, WoWs neni WoT. Ale ani Wot po 3/4 roce nemelo nějak extra moc hráčů. Takze ja jsem spis optimista. Minimálně tady mame wot, které tu hru nějakou dobu uzivi i kdyby se opravdu nedařilo.
            K ponorkam: jsem si jisty, ze naprostá většina současně hrajicich hracu by po vydání ponorek s hrou sekla. Po ponorkach zvolavaji jen ti, kteří hru pořádně nehráli a neví, ze celkový koncept hry pro ne proste není dělaný.
            A jeste závěrem: divil bych se, kdyby WoWs dosahlo na pocty hráčů jako WoT. A to z jednoho jednoduchého duvodu. Tato hra neni blbuvzdorna. Ve WoT se zabavi i 4-lete decko. A pak ten random tak vypada. I ve WoWs se najdou jelita, ale je jich o několik radu mene než v tancích.

          • Ano také si myslím, že tu taková komunita být nemůže, hra je to i složitější bych řekl a není tolik příznivců na lodě, nicméně ještě mě hodně zajímá propojeni CW map, pak by každý top klan potřeboval divizi přez lodě 🙂

    • Já bych ani neřekl že ta hra nějak extra stagnuje a bude do s ní zlé. To že přidávají nové stromy, není nic špatného, akorát je možná zlý výběr národů, ale tak Rus k Rusovi sedne že? Myslím si že nikdo neočekával a ani nemohl, že WoWs bude hrát ani přibližně stejně hráčů jako WoT. Tanky jsou prostě celosvětově populárnější, s tím se nedá nic dělat. Kvalitnější hra bohužel neznamená hranější hru. Až budou pořádné klanové režimy , plně propojené účty, tak se to zlepší, ale stejně to asi nebude nic extra markantního. Pořád si stejně myslím, že WG lodím uškodí, pokud budou klany propojené s těmi z WoT, což nejspíš budou. Co mě naopak štve, je nesmyslně časté vytváření nových přístavů, které stejně nejsou nijak extra kvalitní, čest vyjímkám (nové přístavy by měli zatím nechat na modderech mezi hráči, často to jsou povedenější 😀 ), pořád špatně fungující MM, velice nedomyšlené TB a co mě úplně nejvíce sere, totálně nefunkční herní interface. Například špatně reagující krávesové zkratky, na nervy lezoucí seznam kontaktu, kde je umění někoho nově přidat, někdy i pozvat do divize, navíc vůbec nechápu, proč to není klasický friendlist, kde musí žádost potvrdit i druhá strana. Jo a špatné přepínaní různých oken, to ani moc nebudu rozvádět.

  2. Něco na tom bude, proto opět hrají wot a užívaml si kotrmelce s T49 :-), ale myslím si že se wows nakonec ledovci vyhne a nedopadne jak poletuchy.

  3. Ja si na lodickach vyjezdil/vyplaval max t5 omahu a ta hra me nejak neuchvatila. Nesedi mi tam ta dlouha doba kdy clovek pluje nekam a pak je tam bud sam nebo se zniceho nic zjevi torpeda ze dvou smeru a tim padem konec. Nechci tu WoWs pomlouvat nebo tak ale neni to muj herni styl.

    • JJ ve WoT je to uplne neco jineho, jedes jedes a najedou prask a rozmazne te artyna… 😀

  4. Také bych řekl, že vyvojáři vidí, že letadla byla průser, ale zde se snaží, informují komunitu kdy a co bude a postupně vše připravují. Tento rok se chystá hodně klíčových věcí a jdou na to dobře. Základ je udělat několik funkčních a +- vyvažených stromů, což není žádná sranda a po dobré reakci na DD jde vidět, že berou názory k srdci. Další aspekt jsou týmovky, aby se začaly vytvářet skupinky hráčů a teamplay, logicky poté přidají klany a CW, aby to mělo nějakou úroven a lidé naexpili T10. Sjednocení účtů se mi zdá bohužel pro nás spíše marketingový tah, ale kdo by nechtěl vydělat a aspon je sjednocené premium, takže si ho aktivuji z goldů z WoT. Já věřím, že to půjde správnou cestou.

    • A hlavně to chybějící „ň“. 🙂

      Btw, spojené ekonomiky se spíš děsím. Jen přibyde pár premium lodí a utrati se par free-expu. Nic zásadního to dle mého nepřinese, tak nevim, proč to každý pořád omýlá, jako kdyby to mělo všechny spasit.

  5. Největší slabinou WOWs je neuvěřitelně nevyváženej MM. V poslední době doslova stále dostávám bitvy, kdy na jedné straně jsou 2 BB T8 a na druhé jsou pouze T6. Na jedné straně je klidně bezesmyslu 7 DD a nadruhé jen jeden a podobně… Toto neskutečně otravuje hráče a pokud s tím něco neudělají, hodně jich to přestane bavit úplně…

    • S MM máš úplnu pravdu, štve ma často. Preto čím ďalej púštam na vodu T10. Zarobím s premiovkami 2 mega a už si to valím, shima, zao, yamato, montana a tak dokolečka 🙂

      • Na vine je nedostatek hracu a potazmo priority WG…
        Ja bych problem ani nevidel tak v blizicim se ledovci jako spise v blizici se melcine…

Comments are closed.