Post-BlizzCon Q&A s Ionem Hazzikostasem: 2. část

0

První část zde.

Quick Join

  • Přibude hotfix, který přeruší zvuk toastů z Quick Joinu.
  • Quick Join existuje proto, aby přátelům ulehčil hraní mezi sebou. Hráči ve stejné guildě, kteří se připojují solo, se připojují zároveň odděleně.


Skryté věci

  • Tým se naučil, že skryté puzly a tajemství můžou být dost velká zábava.
  • Kosumoth byl nejúspěšnější díky svému objevu. Byl to velice cool zážitek.
  • Skryté vzhledy artefaktů byly tak nějak smíšené. Vzhledy The Ashbringer nebo Sheep staff byly zábavné, některé více frustrující.
  • Tým by rád minimalizoval frustraci, méně lidí by mělo používat makra a datamining k hledání věcí. Tým by v budoucnu rád udělal mnohem více puzlů, možná ne tak složitých, ale více zábavných a intuitivních. Zároveň to tým nechce přehnat, aby se ze hry nestala honba za poklady. Není si jistý, jestli takovéto puzly dělají hru ve větším měřítku zábavnější.
  • V tuhle chvíli, je ve hře pořád několik skrytých věcí, které nebyly zatím objeveny.
  • Chystá se několik „ochran“ proti náhodnému nalezení vzhledu artefaktu. Skryté vzhledy z world bosů byly pozměněny tak, aby jejich drop šance byla garantovaná a ne randomní.


Změny dungeonů

  • Item level odměny z normal dungeonů budou pravděpodobně navýšeny až na 825, kvůli Heroic a Mythic dungům v budoucích patchích.
  • Mythic dungeon achievementy nebudou změněny do podoby sezónního systému. Obtížnost bude stoupat podle postupu v achievementech. Možná bude přidáno několik nových achievementů nebo affixů.


Pet Battles

  • Pet Battles jsou něco, v čem chce tým pokračovat i v budoucnu, dokonce ve spojení s World Questy a achievementy.
  • O Pet Battle dungeonu se bude více bavit až někdy v budoucnu.


Class Mounti

  • Rozdílnosti vzhledů class mountů se vztahují pouze na konkrétní classy a specy. Rozdíl bude pouze u class, u kterých by jediná nedávala smysl, například specializace priesta: Shadow a Holy by potřebovali rozdílné mounty.
  • Mount Mage mění efekty v závislosti na specializaci.
  • Všichni hunteři budou jezdit na stejném mountovi, je to vhodné, protože jeho specializace nejsou tak rozdílné.


Kirin Tor Questy

  • Kirin Tor questy byly upraveny, aby nebyly příliš… obecné. Zatím příliš nevyčnívaly.
  • Přístupné byly dvakrát za týden, což bylo až moc časté.
  • Nové budou nepravidelné a nepředvídatelné.
  • Pokud se nebudou příliš často objevovat, tak tým zařadí zpátečku a znovu zabere. Měly by vycházet dvakrát, každé tři týdny plus mínus.


Auction House

  • Blíží se několik vylepšení do Auction House, jediná otázka je kdy. Nemělo by být nutné používat addony k používání aukce, ale v tuhle chvíli to výrazně vylepšuje zážitek.
  • Tým by se také rád posunul kupředu, co se týče obyčejných věcí, jako je nakládání se stackable itemy či umožnění lidem si koupit část stacku.


Bonus Rolls

  • Zlato z world bosů existuje jen proto, aby indikovalo úspěšné zabití bose. World questy, které zahrnují bose, by měly být hlavní odměnou.
  • Současný systém je udělaný tak, aby odměňoval měnou po neúspěšném bonus rollu. Tým pracuje na tom, aby místo toho odměna byla v podobě Artifact Power.


Class Trials

  • Class Trial tutorial se soustředil na damage dealing jednotlivých speců, umožňoval vracejícím se hráčům, aby pochytili základy současné verze hry, a aby mohli jít v klidu, co nejdříve expit.
  • Už zbývá jen jediná specializace, u které je potřeba odstranit chaos a zmatení.
  • Až dokončíte tutoriál, můžete zkusit další specy.
  • Jedinou vyjímkou jsou classy s rozdílnými DPS specy, jako je Balance a Feral, které mají velice rozdílné herní styly.


Challenge Mode Teleporty

  • Challenge Mode teleporty byly velmi nápomocné. Systém odměn v minulých expanzích dával kosmetické změny, prestiž a achievementy. Ve Warlordech jste dostali teleport pro každý dungeon. V Legion Mythic+ dungeony vám dají posilovací odměny.


Slabší Specy

  • Obavy ohledně Elemental Shamana jsou na radaru. Na single target je elemental silný díky navýšujícímu se požkození Lava Burstu. Jedna z výzev je celkový pocit ze specializace. Máme tři fakt dobré části elemental shamana: Earth Shock, Lava Burst (cooldown, single target), a Stormkeeper. Všechny jsou součástí jednoho momentu, takže další spelly nejsou tak důležité a tak využívané. Tým probírá věci a v tuto chvíli nemá žádný finální plán. Shaman má potenciál dělat hodně burst damage v dungeonech, raidech a scenáriech. Elemental shaman nemá dost rozmanitosti v raidu Emerald Nightmare, nemá žádné skutečné AoE, které by bylo účinné. Neměl by být dobrý v dungeonech a špatný v raidech, ale měl by být dobrý v určitém způsobu boje, a ne zas až tak dobrý v jiném. Měl by mít nějakou variaci jak v dungeonech, tak v raidech.
  • Brewmaster Monkové mají spíše komunitní problém. Lidé nejsou s tou specializací přiliš obeznámeni, a tak místo „risku“ si zvolí jinou spec. Brewmaster je teď velice silný, prostě jsou to úplně jiný tankové. Brewmasteři si poradí s tolik požkození, že další navíc předvídají. Mají opravdu velkou šanci na přežití. Healerům připadá, jako by Brewmasteři měli co nevidět umřít, ale ve skutečnosti jim nic nehrozí. Neumírání – to je to, o čem tankování je. Tihle monkové mají velkou mobilitu, solidní kontrolu, dobré cooldowny, můžou přežít věci, které by jiní tankové nepřežili. Jen je za ně docela složité a těžké hrát správně a nikdo si to netroufne. Je to stejná situace, jako když hráči odmítnou člověka s adekvátním gearem do dungeonu a vezmou někoho s lepším. Lidé chtějí hladký průběh a nejvyšší šanci na úspěch. U Brewmasterů, se ale ten risk vyplatí.
  • Pomohl by snad unikátní týmový buff, aby se na něj hráči více zaměřovali?
  • Za předpokladu, že je specializace dobrá, není moc hraná a přesto jí nikdo nechce ve skupině, jaké je řešení?