Call of Duty: novinky pro remaster i Infinite

0

Jak se datum oficiálního vydání blíží (a většina už pohledem netrpělivě provrtává červeně zakroužkované páteční datum v kalendáři), rojí se stále více informací o úpravách, změnách a také o novinkách, kterých se v obou Call of Duty dočkáme.
Což o to, úpravy jsou samozřejmě dobrá věc pro hratelnost, ale zároveň to taky bude znamenat pořádně masitý day-one patch/update. Ale na to už jsme si asi všichni zvykli.

Začnu zajímavou novinou ohledně soukromých zápasů (private match) v Infinite Warfare. Tam je (resp. bude) nyní možné vypnout double-jump a wall-running. Mimo leaků z obrázků ale nevíme zda tato možnost bude i ve veřejných zápasech.
Stojí totiž za to připomenout, že pro veřejné zápasy měl obdobnou možnost už Advenced Warfare (tzv. Traditional playlist), ale obzvláštní popularity se mu nedostalo. Důvod byl triviální: většina map se bez double jumpu a/nebo wall runu prostě nedala hrát… Uvidíme tedy, jak to bude letos a také jaký dopad bude mít tato volba na esport.

Úprav a novinek se také dočkal remaster Modern  Warfare. Konkrétně mód S&D (Search and Destroy). Aktuálně je totiž při položení bomby použita animace z Advenced Warfare a nikoli z původní hry. Nezní to jako něco, čím bych měl milého čtenáře zatěžovat, ale opak je pravdou. Ona nová animace totiž neumožňoje bombu opusit, dokud není dokonale umístěna. V původní hře to šlo o něco málo dříve a na opuštění místa tak bylo více času. Amos Hodge (designér Raven softu) via Twitter oznámil, že se ale na nápravě pracuje a tak tu (občas tak důležitou) vteřinku (či dvě) navíc mít budeme.
Důležitější věc a její změnu zmínil Hodge také na Twitteru. Bude upraven bug, díky kterému byla časomíra nastavena na 1:30, místo 2:30. Je pravda, že při řádné taktice by minuta a půl byla trošku málo.
Raven opravdu naslouchají výtkám a nelze jinak, než aplaudovat.