Náhled do aktualizace 0.19

5
aktualizace 0.19

Obsidian Entertainment a My.com vám představují první náhled do aktualizace 0.19, která obsahuje dlouho očekávané přepracování hry Balance 2.0.

Aktualizace 0.19 přináší tyto novinky

  • Balance 2.0
  • GO mapu Barren Divide
  • PvP mapu Canyon
  • PvE misi Raiding Party
  • PvE misi Watchdog
  • Skirmish neboli Šarvátku, zvláštní režim pro malé týmy v PvP

Jako obvykle je součástí aktualizace i celá řada oprav.

Nová mapa pro Globální operace „Barren Divide“

Lze volně přeložit jako „rozdělenou pustinu“, tato mapa je volně inspirovaná Kavkazem, zahrnuje zvlněnou krajinu a kopce ohraničující konfliktem zničenou městskou zástavbu, to vše na rozloze 1800 x 1800 metrů.

Během této operace, Lions of Nequiel vtrhli do venkovské oblasti, zničili město a získali kontrolu nad veškerou dopravou včetně místní rafinerie, dále si zde zřídili své vojenské stanoviště.
Další frakcí jsou TRF, která získala nadvládu nad oblastí a odstraňuje ostatní konkurenty i pomocí ozbrojených civilistů, nicméně jejich úsilí nesměřuje k vytvoření bezpečné zóny pro civilní obyvatelstvo.

Vaším úkolem je sebrat kontrolu nad oblastí z rukou TRG a obnovit zde zákonný pořádek ve prospěch civilního obyvatelstva. Ostatní ozbrojené frakce se budou snažit využít konfliktu mezi ISD a TRF pro znovuzískání ztraceného území.

Nová PvP mapa Canyon – Kaňon

Najít funkční chemičku v zdevastovaném světě Armored Warfare je čím dál tím těžší a těžší. Dve znepřátelené skupiny se snaží získat nadvládu nad jednou takovouto funkční chemičkou skrytou hluboko v Mohavské poušti.

Předchozí boje již poničili toto zařízení, následkem jsou tak různé úniky chemikálií a poničené části továrny, i tak zůstává tato chemička jedním z nejcennějších cílů v oblasti.

Nová PvE mise Raiding Party – „Nájezdníci“

Vaším úkolem je se nepozorovaně dostat do vzácného povrchového dolu, který pod svojí nadvládu získala nechvalně známá vojenská organizace Lang Qun. Je důležité zabránit spuštění těžební operace v dole a zablokovat tak nepříteli přístup ke strategickým surovinám.

Vaše partyzánská skupina tak musí zničit zařízení ke zpracování rudy, zničit několik vchodů do dolu a rychle zdrhnout předtím, než se nepřítel zmobilizuje a zastaví tak Vaši misi.

Nová PvE mise Watchdog – „Hlídací pes“

Vaším úkolem je pomoc městu v obležení. Samotné město je více jak týden borbadováno dělostřelectvem, místní ozbrojené složky zatím úspěšně brzdí pokusy o vpád do města. Útočníci se tak zakopali na hranicích města a pokračují v ostřelovaní města. Jak pokračuje ostřelování města tak se zásoby odporu tenčí a je jen otázkou, něž dojde k hlavnímu útoku.

Pád města umožní útočníkům si podmanit ostatní města v tomto regionu. Zastavte a vyžeňte útočníky z města.

Skirmish neboli Šarvátka

Všichni víme, že čekací doba v PvP 15vs15 mimo hlavní hrací dobu je celkem dlouhá, protože hráčů je málo. Abychom vyřešili (včetně několika změn v B2.0) tuto bolístku, rozhodli jsme se pro zavedení nového pomocného PvP režimu Šarvátek. Pokud MM nedokáže v rozumné době složit větší tým než 5vs5, hráči jsou nově zařazeni do týmů o velikosti 3. až 5. hráčů (tedy 3vs3 až 5vs5) na zmenšených PvP mapách, upravených zvlášť pro tento režim:

  • Cold Strike
  • Cerberus
  • Reactor
  • Pipelines

V tomto „malém“ zápase platí standardní PvP pravidla.

Poznámky Silenta z vlákna na foru:

  • Tento režim nelze účelově spustit, k jeho spuštění dojde automaticky dle vyhodnocení MM, tedy v době, kdy je hráčů velmi málo, dle slov Silenta se defakto jedná o KPZ.
  • Šarvátky se dnes objeví na ruském PTS, i proto byl zveřejněn tento náhled.
  • Statistiky z šarvátek se řeší, mohou být samostatné, nezapočítávat se vůbec nebo budou součástí běžných PvP statistik.

Testování 0.19 bude delší než obvykle, je velmi pravděpodobné, že se 0.19 objeví až v únoru.

Celkový seznam změn v 0.19 se objeví v samostatném článku v době vydání aktualizace.

Překlad Mortenz, kterému tímto velký dík.

5 KOMENTÁŘŮ

    • To se vážně bojíš tanku co dává na 10. tieru v průměru rány za 170, nebo 290 ? (Vycházím ze statiky počet střel-zásah-splash)

      • Jediného co se bojím je hratelnost. Třeba šarvátka 3 vs 3 a na každý straně 2x artyna. Delší dobu tvrdím, že této hře pomůže spojení RU a EU serveru.

    • Nejsou vyjmuty (alespoň v testu ne) a klidně to ve 4 vs 4 hodí četu dvou nových „artyn“/neohrabaných TD do teamu a naproti žádnou nebo jednu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID