Předělání Rek‘Sai? Proč vlastně?

0

Trnem v oku je pohyb po celé mapě. To čím byla Rek’Sai, unikátní a zajímavá, jí nyní vezmou. Nemám problém s úpravami šampiónů, nicméně proč máme tolik skákacích šampiónu? Byl bych raději, když by tuto vlastnost osekali než mobilitu Rek‘Sai.  

Způsob, jak tuto její konzistentnost osekat, spočívá ve snížení jejího vlivu na celou mapu. Svou ultimátkou momentálně zvládne pokrýt celou mapu, takže stupeň této hrozby je potřeba poněkud snížit. Postrachu z Prázdnoty dá Riot novou ultimátku, která obětuje svůj globální vliv výměnou za vyšší vliv na týmové boje.

Šampionům, kterým Rek’Sai způsobí nějaké poškození, si na 5 sekund označí jako kořist, nepřítele označeného jako kořist může zaměřit, načež se zahrabe a poté se vynoří ze země a vyskočí na svůj cíl. Rek’Sai je během sesílání i skoku nezastavitelná a působí o to vyšší poškození, čím méně má její cíl zdraví.

Vládkyně tunelů

Kromě ultimátky má Rek’Sai spoustu síly a prostý vzorec boje. Zahrabat se, vyhodit cíl do vzduchu a útočit, dokud nebude tunel/vyhození opět dostupné. Riot by jí chtěl dát dynamičtější bojový vzorec tím, že by její přednosti byly specifičtější. Zejména se budeme věnovat množství vedlejších omezujících efektů, které Rek’Sai umí rozdávat. Než aby Rek’Sai vyhazovala do vzduchu každý cíl, pod který se podhrabe, vyhodí teď jen toho nejbližšího nepřítele. Když bude chtít zasáhnout konkrétní cíl, její základní útoky dají přednost vyhození do vzduchu napadeného cíle.

MartinH: Dle mého hlavní předností Rek’Sai nebyl jen vliv na mapu, ale hlavně její odolnost a síla v ubližování slabším nepřátelům. Uvidíme jak její rework bude vypadat. Nicméně nemyslím si, že by rework potřebovala (statistiky možná mluví jinak). Je spousta starých šampiónů, kteří by přepracování potřebovali jako sůl – Urgot, Brand a jiní …

Ohodnoťte tento článek!