Patchnotes 6.22

0

Assassini

Talon

  • Základní MS snížen na 335 (350)
  • HP/lvl 90 (85)
  • Základní AD 60 (55)
  • Základní AS 0,625 (0,668)
  • AS%/lvl 2,9 (2,7)

P- Útočením zraňuje nepřítele, AA na cíl se třemi stacky způsobí krvácení.

  • dmg: 60-120 (lvl 1-11) + 2 x bonus AD po 2 vteřiny

Q- Skočí na cíl a způsobí dmg, na blízko místo skoku způsobí 1,5- krát větší dmg. Když zabije cíl doplní část HP a půl CD.

  • CD: 8 / 7,5 / 7 / 6,5 / 5 s (8/7/6/5/4 s)
  • cena: 30 many (40/45/50/55/60 many)
  • dosah: 550/170 (při použití nablízko)
  • dmg: 80/100/120/140/160 + 1,0 bonusového útočného poškození (x 1,5 nablízko)
  • obnovení životů: 17–51 (lvl 1–18)

W- Zpomalení se aplikuje pouze při návratu čepelí, ty se navíc vracejí až po 0,7 s prodlevě.

  • CD: 9s (10s)
  • cena: 55/60/65/70/75 many (60/65/70/75/80 many)
  • zpomalení: 40/45/50/55/60 % (20/25/30/35/40 %),
  • doba zpomalení 1 s (2 s)
  • range: 900 (700)
  • dmg první části: 50/60/70/80/90 (+0,4 bonus AD)
  • dmg druhé části: 60/90/120/150/180 (+0,7 bonus AD)
  • dmg celkem: 110/150/190/230/270 (+1,1 bonus AD)

E- Přeskočí přes nejbližší budovu či terén (i ten vytvořený jiným hráčem) ve zvoleném směru.

  • CD: 2 s
  • CD terénu: 160/135/110/85/60 s

R- Čepele nyní zůstanou na místě minimálně 0,8 s a lze je přesměrovat na enemy šampiona pomocí AA

  • DMG čepele: 80/120/160 (+0,8 bonus AD)

Katarina

  • základní HP: 590 (510)
  • HP/lvl: 82 (83)
  • základní HP regen: 7,5 (4,5)
  • HP regen/lvl: 0,7 (0,55)
  • základní armor: 28 (27)
  • základní magic resist: 34 (32)
  • základní MS: 340 (345)

Q- Katarina hodí dýku, která způsobí poškození cíli a dvěma okolním nepřátelům. Pak se dýka odrazí na zem za první cíl a zůstane na zemi až 4 vteřiny. Pokud Katarina zvedne dýku ze země, sekne s ní všechny okolní nepřátele.

  • CD: 11/10/9/8/7 s (10/9,5/9/8,5/8 s)
  • dmg: 75/105/135/165/195 (60/85/110/135/160)
  • AP scaling: 0,3 AP (0,45 AP)
  • range: 625 (675)
  • dmg dýky: 75-285 (lvl 1-18) + 1 AD + 0,55/0,7/0,8/1,0 AP (lvl 1-16)

W- Katarina vyhodí do vzduchu dýku a na chvíli získá extra MS.

  • CD: 15/14/13/12/11 s
  • extra MS: 50/60/70/80/90 % (postupně klesá po 1,25 s)

E- Nyní může skočit i na dýku, kterou když sebere získá CD redukci na E, ale nemůže již skákat na wardy.

  • CD: 10/9,5/9/8,5/8 s (12/10,5/9/7,5/6 s)
  • dmg: 30/45/60/75/90 + 0,65 AD + 0,25 AP
  • range: 725 (700)
  • CD redukce: 78/84/90/96 % (lvl 1–16)

R- Nelze zrušit pohybem ani příkazem k útoku během prvních a posledních 0,25 s, range se zobrazuje Katarině i nepřátelům. Dává víckrát menší dmg, celková dmg je vyšší.

  • vržené dýky 10 ⇒ 15
  • dmg jednou dýkou: 25/37,5/50 + 0,22 bonus AD + 0,19 AP
  • celková dmg: 375/562,5/750 + 3,30 bonus AD + 2,85 AP

LeBlanc

  • hp/lvl 75 ⇒ 80

P- LeBlančiny schopnosti aplikují na cíl Sigil of Malice. Když po chvíli (1,5 s) zasáhne cíl svými schopnostmi, symbol vybuchne. (Staré Q)

  • trvání symbolu: 4 s
  • poškození: 40–300 (lvl 1–18) + 0,8 AP

Q- Již neaplikuje další symbol, pokud ale proxne P na jednom cíli skočí i na druhý cíl (120% dmg do minionů)

  • dmg: 55/80/105/130/155 + 0,5 AP
  • cena 40/45/50/55/60 many (50/60/70/80/90 many)

W- Nyní má 0,25 s prodlevu než jej lze aktivovat znovu.

  • dmg: 70/100/130/160/190 (85/125/165/205/245) + 0,4 AP (0,6 AP)
  • cena: 70/80/90/100/110 many (80/85/90/95/100 many)

E- Zobrazuje range vám i nepřátelům, nezpomaluje cíl.

R- Při použití vytvoří kopii LeBlanc, načež se obě verze nakrátko zneviditelní na 0,1 s. Poté LeBlanc i její kopie sešlou posílenou verzi jedné z LeBlančiných základních schopností. Poškození však způsobí pouze skutečná LeBlanc. Pokud použije na R, vytvoří na cílové lokaci s globálním dosahem kopii LeBlanc. Kopie se po seslání vydá k nejbližšímu viditelnému nepřátelskému šampionovi a sešle falešnou verzi poslední LeBlančiny použité schopnosti, načež zmizí. Použití na R má vlastní CD.

-Lze použít na libovolnou schopnost, ne jen tu poslední. Klon vydrží 2,5 s.

  • CD: 54/42/30 s (40/32/24 s)
  • CD na R: 160/140/120 s
  • dmg Q: 150/275/400 + 0,6 AP
  • dmg W: 125/225/325 + 0,5 AP
  • dmg E: 100/160/200 + 0,4 AP

Rengar

  • AD/lvl: 1 (3)
  • Základní AS: 0,625 (0,679)
  • AS%/lvl: 3,5 (2,85)
  • armor/lvl: 3 (3,5)
  • hp regen: 7 (4,3)
  • hp regen/lvl: 0,5 (0,4)

P- Když je Rengar v křoví může skočit na nepřítele, když je mimo combat získá navíc 1 ferocity. Když má 4 stacky posílí si jednu schopnost a získá 30/40/50 MS (lvl 1/7/13) na 1,5 s.

-Při smrti jedinečného šampiona do 1,5 sekundy po tom, co jej Rengar zraní, si Rengar permanentně zvýší AD:

1 TROFEJ 1 + 2 % AD

2 TROFEJE 3 + 6 % AD

3 TROFEJE 6 + 12 % AD

4 TROFEJÍ 10 + 20 % AD

5 TROFEJÍ 15 + 30 % AD

Kha’Zix 20 + 42% AD (ještě jsem nezkusil a tento údaj není jistý)

Q- Rengar sekne dvakrát před sebou.

  • CD: 4 s (6/5,5/5/4,5/4 s)
  • dmg: 40/60/80/100/120 + 0,3/0,4/0,5/0,6/0,7 AD (30/60/90/120/150 + 0/0,05/0,1/0,15/0,2 AD)
  • empowered dmg: 60–196 (na úrovních 1–18) + 1,1 AD (30-240 + 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 AD)
  • W- Již neposiluje armor a magic resist, ale vrátí 50% (100% proti jungli) životů, které ztratil během 1,5 s, empowered verze zbaví Rengara CC na 1,5 s
  • CD: 20/18/16/14/12 s (12 s)

E

  • empowered: 50–305 (lvl 1–18), (50–340)
  • slow: 30/45/60/75/90 % (60/65/70/75/80 %, postupně vyprchával) na 1,75 s (2,5 s)

R- Po 2 s získá kamufláž na 14/22/30 s, extra MS a vizi nejbližšího nepřítele, na kterého když skočí tak critne. Po skončení již nedává ferocity ani MS.

  • CD: 130/100/70 s (150/110/70 s)

Fizz

Q

  • CD: 8/7,5/7/6,5/6 s (10/9/8/7/6 s)
  • cena: 50 many (50/55/60/65/70 many)

W- AA způsobují DoT. Po aktivaci způsobí další AA dmg, které je 3-krát větší pokud cíl již 2 s krvácel. Pokud tak zabije cíl, vrátí se mu 20/28/36/42/50 many a CD je 1 s.

– DoT je aplikována všem cílům, kterými projde pomocí Q.

  • CD: 10/9,5/9/8,5/8 s (10 s)
  • cena: 30/40/50/60/70 many (40 many)
  • dmg: 25/40/55/70/85 + 0,33 AP (20/30/40/50/60 + 0,45) během 4 s (3 s)
  • dmg po aktivaci: ⇒ 25/40/55/70/85 + 0,33 AP 3x tolik pokud cíl alespoň 2 s krvácel

E

  • cena: 90/95/100/105/110 many (90/100/110/120/130 many)

R- Velikost a síla žraloka nyní závisí na vzdálenosti.

Vzdálenost < 455

  • velikost: 200
  • dmg: 225/325/425 + 0,8 AP
  • slow: 60%

Vzdálenost 455 – 910

  • velikost:325
  • dmg: 150/250/350 + 0,6 AP
  • slow: 40%

Vzdálenost >910

  • velikost: 450
  • dmg: 300/400/500 + 1,2 AP
  • slow: 80%

 

Kha’Zix

P

  • dmg: 10–146 + 0,4 bonus AD (15-190 + 0,5 AP)

Q- Evolve nyní pouze vrací 60% CD proti izolovaným cílům.

  • CD 4 s (3 s)
  • dmg: +1,4 bonus AD (+ 1,2 bonus AD) + 50% (30%) proti izolovaným cílům

W- Nyní zpomaluje jen po evoluci a to 40%, nebo 80% proti izolovaným cílům.

R- Neviditelnost trvá 1,25 s (1 s) a po evoluci se zdarma aktivuje při vstupu do křoví.

 

Akali

P- První útok Akali vyléčí a druhý způsobí dmg navíc.

  • CD: 8/7/6/5/4 s (lvl 1/3/5/7/9)
  • heal: 5-60 (lvl 1-18) + 0,6 bonus AD + 0,3 AP
  • dmg: 10-100 (lvl 1-18) + 0,5 bonus AD + 0,5 AP

W- Nyní teleportuje Akali na místo použití a clonu umístí na její původní pozici. Po použití má 0,5 s CD na všech spellech. Extra MS má po celou dobu v cloně.

E- Pokud zabije jednotku, obnoví se 60% CD.

  • CD: 5/4,5/4/3,5/3 s (5/4/3/2/1 s)
  • dmg: 70/100/130/160/190 + 0,7 AD + 0,5 AP (30/55/80/105/130 + 0,6 AD + 0,4 AP)

R

  • CD: 2 s (2/1,5/1 s)
  • dmg: 50/100/150 + 0,25 AP (100/175/250 + 1,5 AP

Zed

W-Již neposkytuje bonus k AD.

  • vrácení energie 30/35/40/45/50 (20/25/30/35/40)

E

  • CD: 5/4,5/4/3,5/3 s (4 s)
  • dmg: 65/90/115/140/165 (60/90/120/150/180)

R- Když Zed zabije nepřítele, získá část jeho AD, počítá se jen nejsilnější bonus.

  • bonus: 5 + 5/10/15% AD nepřítele

Ekko

  • Mana/s 7 (4)

P- Již nezpomaluje.

  • dmg: 30-140 (20-190)

Q

  • dmg: + 0,3 AP (+ 0,2 AP)

R- Obnoví životy podle 0,6 AP + 3% za každé 1% životů ztracených během posledních 4 s. Pokud projde skrz W tak jej aktivuje.

 

Shaco

P- Při útoku zezadu critne.

  • CD: 3 s (pro každý cíl zvlášť)
  • dmg: 120-140% (200% jungli)

Q- Nyní lze použít W, aniž by byla neviditelnost zrušena.

  • cena: 60 many (90/80/70/60/50 many)
  • CD: 11 s (14s) -2,5 s pokud dá dmg
  • trvání: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 s (3,5 s)
  • dmg: 20/35/50/65/80 + 0,5 AP

W- Získává extra hp 0-400 (lvl 1-18)

E

  • slow: 20/22,5/25/27,5/30 % (10/15/20/25/30 %)
  • dmg: 5/35/65/95/125 + 0,85 AD + 0,9 AD + 3-8% (lvl 1-11) chybějících hp cíle

R- Klon se spawnuje 0,5 s, dává 35% dmg věžím a dostává od nich dvojnásobný dmg, ale může útočit na wardy a po smrti vytvoří hnízdo boxů- to trvá až 6 s, dávají 25/50/75 + 0,15 AP dmg a má 210-950 hp (lvl 6 – 18)

 

Mechaniky

Kamufláž– Neviditelnost, která je určená spíše k přesunu, neviditelného nepřítele může vidět turreta, control warda nebo dokonce šampion, když se příliš přiblíží.

Neviditelnost– Ta je určena spíše v souboji, takto neviditelného nepřítele uvidí jenom turreta.

Třpytění– Pokud je neviditelný šampion poškozen, jeho silueta se zatřpytí.

Control warda– Jako pink warda, ale blízké wardy a pasti i zneškodní.

Lethality– Náhrada za armor penetraci, 40% se bere jako armor penetrace a zbylých 60% přibývá s lvl cíle (lvl 1 – 18)

Živoucí Jungle

Květiny

  • Blast Cone– Při zničení odhodí okolní jednotky (i přes zdi).
  • Scryer’s Bloom– Při zničení vypustí ve velké kuželové výseči pyl, který poskytuje výhled na mapu, přičemž na 12 sekund odhalí jednotky a wardy (šampiony jen na 3 sekundy).
  • Honeyfruit– Po zničení na zem rozhodí 5 kousků ovoce.

– Obnoví 3,5% HP nebo 8 + 6 lvl (která je vyšší), zpomalí o 35% na 0,25 s.

Smite

  • Smite jungle již nedává bonusy, ale obnoví 100 + 0,1 HP (když je použit na jungli), přebíjí se 90 s.

K raptorům přibyli 2 navíc. Krugové se rozpadají na menší a spawnuje se 15 s po ostatních campech. Gromp se spawnuje 15 s po ostatních campech. Blue a Red buff kolem sebe nemají menší monstra. Rift Herald se spawnuje v desáté minutě a má 85 AD. Elder dragon přišel o bonus proti týmu, který zabil elementární draky a jeho buff nyní trvá 150 s.

Turrety

  • Inhibitorové a nexusové věže opět střílejí projektily a všechny věže dávají stejnou % dmg minionům.

Itemy

Hunter’s Machete

  • On-hit dává 25 dmg, lifesteal 10 % (platí i pro vylepšené verze)

Poacher‘s Dirk

  • Dává 15 AD a 20 MS mimo combat, po zabití tří jungle campů se přemění na Serrated Dirk

Serrated Dirk

  • 25 AD, 15 lethality, a 20 MS mimo combat

Edge of Night

  • 60 AD, 35 magic resist, 15 lethality, 20 MS mimo combat
  • Po 1,5 s castu dá spell shield, 45s CD

Duskblade of Draktharr

  • 65 AD, 20 MS mimo combat, 15 lethality
  • Když nejste viděni alespoň 1 s, dá váš další AA 50 + 2 lethality extra dmg
  • Vypne okolní wardy a pasti poté, co vás nějaká objeví.

Youmuu’s Ghostblade

  • 20 lethality, 20 MS mimo combat
  • 20% MS na 6 s (45 s CD)

Maw of Malmortius

  • 10% CDR
  • Když se spustí štít získáte navíc 20 AD.

Support itemy

Aegis of the Legion

  • Přichází o svou auru, dává 30 armoru a magic resistu.

Locket of the Iron Solari

  • 60 magic resistu a 30 armoru
  • Dá štít za 35 + 35 lvl, který vyprchá během 2,5 s.

Banner of Command

  • 30 magic resistu a 60 armoru, 400 many a 10% CDR
  • Posílí miniona (120 s CD)

Forbidden Idol

  • +8 % síly štítů a healů

Chalice of Harmony

  • Bonusy k mana regenu také zvyšují health regen.

Redemtion

  • 2100 goldů, 75% health a mana regen, 10% CDR a 10 % síly štítů a healů
  • Po 2,5 s sešle paprsek, který obnoví životy spojencům, a poškodí nepřítele (120 s CD), lze použít i po smrti.

Ardent Censer

  • +10 % síly štítů a healů
  • Healy a štíty na spojence navíc poskytnou 20% AS, 20 dmg na hit, a 20 hp na hit.

Mikael’s Crucible

  • Mana regen 100%, bonusy k mana regenu také zvyšují health regen.
  • Zbaví spojence všeho CC a dá mu 40% MS.

Athene’s Unholy Grail

  • Bonusy k mana regenu také zvyšují health regen.

Knight’s Wov

  • 2100 goldů, 400 hp, 20 armoru, 100% hp regen.
  • Umožňuje označit spojence jako partnera (CD je 90 s), pokud jste si nablízku, získáte 15% MS a 40 armoru. Navíc si vyléčíte zdraví ve výši 12 % poškození, které váš partner způsobí šampionům, a 12 % poškození, které vašemu partnerovi způsobí nepřítel, se přesměruje na vás jako true dmg (50% účinnost pro ranged šampiony).

Face of the Mountain

  • Dá štít vám, i nejbližšímu spojenci.

Abyssal Scepter

  • Aura nyní způsobuje, že nepřátelé dostávají o 10% větší dmg.

Hextech Revolver

  • 50-125 dmg

Hextech Protobelt-01

  • dmg z dalších zásahů je 20%, přepočet jen 0,25 AP

Šampioni

Alistar

P

  • Když aplikuje silné CC, nebo umírají blízko něj nepřátelé, získává stacky. Když jich získá 7 healne sebe a nejbližšího spojence za 13 + 7 lvl (2x pro spojence). Pokud v okolí umře nepřítel, nebo epické monstrum, aktivuje se heal okamžitě.

Q

  • Odstraněn 0,5 s stun po dopadu.

E

  • 5 s dupe, když trefí nepřítele, získá stack Trample, když jich má 5, dá AA extra 40 + 10 lvl dmg a stun na 1 s.

R

  • Již nedává extra AD.

Twitch

Q

  • Trvá 10/11/12/13/14 s, mimo combat dává 10% MS, ale když je blízko nepříteli získává ještě 30% MS navíc (pozor, když je moc blízko je vidět a MS nedostává)

W

  • Zůstane 3 s a dává 1 stack P každou vteřinu

Ivern

Q

  • CD: 14/13/12/11/10 s

R

  • hp: 1250/2500/3750

Kled

P

  • Skočí na ještěrku během 0,5 s.

W

  • dmg: 4/4.5/5/5.5/6 % max hp