Mordekaiser na botu

0

Mordekaiser je nyní čím dál častěji k vidění místo ADC na botu. Je to dobrý pick pokud váš team potřebuje magické poškození a určitě také rozhodí nepřátele, kteří na tento pick nejsou připravení.

Vaše spelly udělují obrovské poškození. Jeho Q dodává vašim basic attackům bonusové magické poškození. Zraňující šrapnely kolem hrdinů jsou jeho W. E uděluje poškození v oblasti před vámi. Důležitá je také pasivka která podle uděleného poškození a maximálních životů generuje štít. Nejdůležitější je ale ultimátka, kterou lze získat ducha padlého nepřítele anebo padlého Draka. Hlavně s drakem se dají provádět silné pushe až na náměstí nepřátel.

Vyplatí se hrát ve dvojici s Blitzcrankem  anebo Nautilusem. Oba mají přítah a znehybnění nepřátel. Tyto vlastnosti jsou důležité, protože hrajete proti hrdinům útočícím na dálku. Oba jsou také odolní a vydrží mnohé střety s nepřáteli.

Masteries

morde-masterky

Ferocity

Sorcery: Zvyšuje poškození našich schopností, a jelikož u Mordekaisera není výhodné zvyšovat rychlost útoků, volíme Sorcery

Feast a Vampirism: Zvyšuje náš sustain a výdrž na lince. Vampirism je účinný především v lategame, kde naše spelly udělují větší poškození a léčení je tedy větší.

Oppressor: Náš nejdůležitější item je Rylai´s Crystal Scepter, který umožní, že nepřátelé jsou neustále zpomalování. Oppressor poté zvyšuje naše poškození proti zpomaleným cílům.

Piercing Thought: Naše poškození je především magické a magická penetrace se vždycky hodí.

Deathfire Touch: Většina mordekaiserových spellů je buď plošná, anebo uděluje poškození v čase. To znamená, že aplikujeme Smrtelný dotek na několik nepřátel a po dlouhou dobu.

Resolve

Recovery: Zvýšení regenerace života je velice výhodné, hlavně na začátku hry. Přežití earlygame je jeden z hlavních předpokladů k úspěchu v lategamu.

Runic Armor: Zvýšení veškerých štítů a léčení. Posílí vaši passivku a všechny schopnosti, které nás léčí.

Insight: Procentuální zvýšení regenerace životů je nevýhodné, protože Mordekmaiser má nejmenší základní regeneraci ve hře. Tudíž snížení cooldownu na summoner spellech je nejlepší volba.

Runy

morde-runy

Runy zvyšující životy, armor nám pomáhá přežít. Armor je výhodnější před magickou obranou z důvodu toho, že hrajeme na botu proti fyzickému poškození. Runy na magic penetration zvyšují průraznost našeho magického poškození. Runy na cooldown reduction nám pomůžou udělovat poškození častěji. Zároveň se častěji léčíme z W a generujeme si štít z passivky, a to nám vůbec umožní vydržet v souboji.  Runy na movement speed nám umožňují dostat se k nepříteli. Hlavně na bot lince je to nutné, protože nepřátelské ADC útočí z větší vzdálenosti.

Build

morde-build-1

morde-build-2

Startovací itemy jsou Relic Shield, elixíry a Warding Totem. Relic Shield kupují oba hrdinové na bot lince a ze zabíjení minionů jim plynou větší peníze. Linku lze v případě nutnosti rychle pushnout.

Nejdůležitější itemy

Rylai´s Crystal Scepter: Nejlepší a nejdůležitější item na Mordekaisera. Stavte ho v každé hře za Mordekaisera. Způsobí, že nepřátele jsou neustále zpomalení a vaše malá mobilita vás již neomezuje. Krom tohoto efektu obsahuje 300 životů a 75 Ability power.

Abyssal Scepter: Výhodný mix útoku i obrany.

Zhonya´s Hourglass: Opět výhodný mix obrany a útoku. Navíc unikátní efekt, kdy jsme nezranitelní, je velmi silný.

Hextech Protobelt: Výhodné statistiky a aktivní efekt. Efekt zmírňuje naši malou mobilitu. Je to především ofenzivní item.

Liandry´s Torment:  Stejné statistiky jako Rylai´s Crystal Scepter. Přídavná magická penetrace opět zvyšuje naše celkové poškození.

Rabado´s Deathcap: Velké zvýšení poškození za vteřinu.

Mordekaiser na botu
Ohodnoťte tento článek!
2.8 (56%) 5 hlas/ů