Tvůrci Destiny 2 chtějí napravovat staré hříchy. Blizzard jim půjčí Battle.net

0

Před několika dny proběhlo v leteckém hangáru kalifornského města Hawthorne celosvětové odhalení vesmírné střílečky Destiny 2. Je sice pravdou, že o hře víme už nějaký čas, ale teprve 18. května lidé z Bungie konečně prozradili, že se jejich MMO dočká velkolepého příběhu, nových světů, propracovaných mechanismů nebo nově i konverze pro PC.

Několik hráčů si už dokonce mohlo Destiny 2 přednostně vyzkoušet, a co víc, shodují se na tom, že jde pořád o pozoruhodně plynulou a velice návykovou záležitost. Pokud se tedy tvůrci dokáží vyvarovat nešvarů a nudnějších pasáží, jako byla v jedničce například ta obsahová prázdnota mnohých misí nebo někdy až monotónně se opakující hratelnost, tak se dočkáme opravdu zajímavého sci-fi.

Kinoupoutávka k odhalení hry (2:55):

Nový příběh znamená nová nebezpečí. Hráči v Destiny 2 budou muset čelit nepříteli v podobě vůdce militantní skupiny Rudá legie, nelítostnému a vždy děsivému Ghaulovi. Cabalský velitel se nikdy nesmířil s tím, že si Traveler vybral Zemi místo jeho domovského Marsu. Rozhodl se proto poslední bezpečné útočiště lidí na Zemi srovnat se zemí. Devastující úder jeho flotily přinesl nejen obrovské ztráty, ale zcela ochromil Strážce, kteří najednou zůstali bez domova i podpory. Doslova se rozutekli po celé sluneční soustavě.

Podle dostupných informací už víme, že vymizí kritizované Grimoire karty, které v jedničce nahrazovaly vyprávění příběhu. Bungie se tentokrát chtějí pořádně obout do kampaně a slibují objevování skrze cinematic videa, předměty a osobitost postav. S tím souvisí i nové herní prostředí. Prozatím budeme moci zavítat do mrtvé zóny někde uprostřed Evropy, na Jupiterův vulkanický měsíc Io, Saturnův největší měsíc Titan a planetoid Nessus.

Malý rozruch pak způsobilo oznámení, že hra nepoběží na dedikovaných serverech, jako je u moderních stříleček zvykem, ale místo toho bude používat svůj hybridní peer-to-peer/klient-server model, který byl v jedničce velmi kritizovaný. Vývojáři se ovšem chtějí vyvarovat všem minulým problémům, takže do hry zavedli několik úprav, které podle nich budou pro hraní klíčové.

Mrkněte na celé představení Destiny 2 (59:04):

A potěšující je také zpráva, že Destiny nebude pouze konzolovou exkluzivitou, jak tomu bylo v minulosti, ale zamíří i na monitory našich počítačů. Na konverzi pracuje studio Vicarious Visions a o distribuci se postará dobře zaběhlá služba Battle.net, která dokáže zajistit potřebnou infrastrukturu i propracované sociální prvky. V Bungie si jsou totiž dobře vědomi velké komunity, a proto chystají mnohem hlubší podporu jak zmíněných sociálních prvků, tak i hráčských klanů přímo ve hře.

To zní sice fajn, ale co bude s původním dílem? Na to má Bungie jednoduchou odpověď. Prý se nemáme ničeho bát, protože na jedničku se zapomínat nebude. Tvůrci vyčlení malý tým, který se o ni bude dál starat.

Destiny 2 se nakonec dočkáme už 8. září pro konzole PS4 a Xbox One. PC verze dorazí o něco později.

Ohodnoťte tento článek!