CoD: Infinity Warfare si v Japonsku nevede vůbec špatně

0

Je to skoro stále stejná písnička: “Infinity Warfare je celé špatně”, “prodává se méně než minulé díly”, “pro esport chceme více old school a méně sci-fi”… A zcela upřímně, taky nemám problém se ke kritice přidat.

O to více je ale zajímavější, že se poslední díl Call of Duty vůbec neprodává špatně v Japonsku.

1. Pokémon Sun/Moon (3DS)

Datum vydání: 18.11.

Týdenní prodeje: 1 590 629

Prodeje celkem: 1 590 629

2. Pokémon Sun/Moon Double Pack (3DS)

Datum vydání: 18.11.

Týdenní prodeje: 1 590 629

Prodeje celkem: 1 590 629

3. Call of Duty: Intinite Warfare (vč. limitovaných edicí) (PS4)

Datum vydání: 4.11.

Týdenní prodeje: 11 120

Prodeje celkem: 142 954

6. Battlefield 1 (PS4)

Datum vydání: 21.10.

Týdenní prodeje: 8 494

Prodeje celkem: 203 863

7. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (PS4)

Datum vydání: 10.11.

Týdenní prodeje: 7 587

Prodeje celkem: 34 917

Samozřejmě, první místa jsou neohrozitelná. V Japonsku se vždycky něco “místního” najde a pokud navíc zrovna vyjdou nové díly Pokémon… pak už vůbec není co řešit. Asi není fér, že se dvojbalení Sun a Moon počítá samostatně a přitom nemá vlastní čísla, ale taková jsou holt japonská data. Co bychom v ČR dali za podobné statistiky 🙂

Nicméně skoro 150 tisíc kopií „západní“ střílečky, která navíc hlásí nedobré prodeje ve „svých domovinách“… to není vůbec málo. Battlefield je na tom dokonce ještě o něco lépe. Že by Japonci začali preferovat západní střílečky? Nebo všichni šetří na Nintendo Switch? Uvidíme.

 

Ohodnoťte tento článek!