Jak zničit dobrou hru? Dejte blbci pravomoc. (názor)

    14

    Poměrně často jsem hájil vývojáře této hry, a taky mě mnoho z vás za to nemá rádo. Nyní se jim povedlo vytočit i mě. Proč? Nedokáží se poučit ze svých chyb, a když neví jak co opravit, nestydatě to prohlásí za nový standard.

    Pamatujete si doby, kdy představný pancíř a ERA zastavily heaty? Vše fungovalo normálně, mechanika byla průhledná a všem jasná. Pak nějaký inteligent vymyslel, že oboje nebude pouhá textura s fyzikou, ale klasická součást modelu. Navíc to ani neuměli dobře nastavit.

    Cryengine má pro fyziku fyzických součástí trochu jiná pravidla. Čili představný pancíř začal logicky jen snižovat průbojnost heatů a ERA najednou zastavila i AP. Nesmysl, který nevíme, jak opravit? Ok, prohlásíme to za součást herních mechanik.

    Pamatujete si doby, kdy po kliknutí na myši okamžitě vyšla střela? Já ano, někdo se snažil opravit to, aby střela nevylétala z věže, nýbrž z jeho děla. Výsledkem je nakonec jasně znatelná prodleva, simulující dobu než střela proletí dělem, navíc když je dělo v modelu jiného tanku, střela prostě proletí skrz. Taky jednoduše opravitelná a logická věc. Ne, my z toho ale opět uděláme herní mechaniku.

    A brzy budeme jen vzpomínat na dobu, kdy zelená znamenala probití, žlutá možné probití a červená smůlu. Nějaký idiot si sedl a vymyslel, že je to na hráče až moc složité, takže zelená bude šance nad 50 % a červená pod 50 %.

    Jak moc hloupý člověk musí být, aby mu dali v této firmě takovou pravomoc? Očividně hodně. Nikdo si totiž neuvědomil, že na obrovské vzdálenosti, na které se tu střílí, není prakticky možné zaměřovat podle znalostí weakspotů, ale podle ukazatele.

    Mimochodem, víte, že je opět zapnutý interní rating hráče pro matchmaking? To jen až se zase budete divit, proč enemy team má samé RSOP a vy Wilki…

    Zkrátka chyba není ve vývojářích, ale pouze v tom jedinci, co je vede.

    14 KOMENTÁŘŮ

    1. Co je moc to je moc-uvidíme jakéhovna vypustí v 0.19 ale pokud tam budou takové pičoviny tak končím -bohužel

      • nemohlo umřít … nikdy ani pořádně nežilo … očekávání na počet hráčů bylo úplně (a to snad ani nelze vystihnout slovem úplně ) jinde … vše co se začalo dít po setkání s realitou je jen zmatek a flustrace. Prostě postavit hru jen na okopčení a následné pomluvení konkurence nezafungovalo.

        • Kdyby to jen okopčili, posunuli do nové doby a zachovali mechanismy, tak by to fungovalo perfektně. Jenže AW chtělo vyjít ve všem hráčům vstříc a hru tak zjednodušili, že ztratili zábavnost. Nerad to používám, ale … já to říkal. 😎

    2. Do této hry jsem dal hodně času a peněz ( i když jsem tvrdil po odchodu z WoTka, že do žádné hry již nedám tolik peněz). Bohužel pravda je jiná. Zatím je čas na předčasné závěry. Jediná naše obrana na kterou slyší je nedat do toho ani korunu a počkat.

    3. 2Garrth: AW už jsem rok nehrál a nebudu, ale docela by mne zajímalo, v čem jsou největší problémy co sužují komunitu. U WoT je to především MM, opakující se mapy a SPG. Co je to u AW; a jak se dále angažuje SilentStalker (nevím jestli jsem to napsal správně)?

    4. V aw je tak nějak špatně všechno.Silent je komuniťák a nezmůže nic,když jeho nadřízení jsou vylízaní dementi a děcka.

      • Edit: aha, článek je starší, pardon – doufám že vyjde nějaká oprava 🙂 O žádném ratingu nevyšlo ani slovo například, to je čistá fabulace.

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID