Vývojářský výcuc (část 26)

    8
    Vývojářský výcuc

    Můžete nám říct víc o weakspotech Abramse v Balancu 2.0?
    Místo pod mantletem děla, velitelské kopulka a s lepší municí i střední část plátování na spodku podvozku.

    Změnili jste nějak jízdní vlastnosti vozidel?
    Byly upraveny pro každá vozidlo zvlášť. To znamená, že jejich řízení by mělo být příjemnější a osobité pro každé jednotlivé vozidlo. Poškození nárazem bylo také upraveno.

    Co se tedy stane s XM1?
    V budoucnu dostanete možnost XM1 získat.

    Je rozhodnutí o zařazení Dragun 100 jako tier 8 BMP linie konečné?
    Dragun 100 je tam momentálně jen provizorně. Před vydáním 0.19 tam bude zařazen Dragun 125.

    Mnoho hráčů si myslí, že PvE mód byl zařazen do hry moc brzy a zabil PvP. Jaký je váš názor?
    Z naší strany jsou pro toto jiné důvody a rozhodně bychom nešli do něčeho, co by poškodilo populaci hry. Je jednoduché prostě ukázat prstem na PvE a tvrdit, že odlákalo mnoho PvP hráčů, ale popravdě je to celé jen symptom celého problému. Pro PvE je rychlejší a snažší najít 5 hráčů a je to rozhodně méně stresující záležitost než PvP, proto jsou takové rozdíly v popularitě. Pokud se začneme hrabat v odměnách za herní módy, jen tím donutíme hráče hrát nějaký mód, který ani hrát nechtějí, protože popularita PvE je opravdu velká. Cílem Balancu 2.0 je zpřístupnit hru širší veřejnosti a tím přilákat hráče na oba módy.

    Proč teď bude střelba do velitelských kopulek dávat 100% poškození?
    Kopulky se v Balancu 2.0 chovají trošku jinak. Jsou silněji pancéřované a není vůbec lehké je pokaždé probít. Jen jsme přidali logickou věc, že střely, které skrz kopuli proletí dovnitř tanku díky úhlu střelby, udělí vice poškození. Toto ovšem nepřijde v 0.19 a zatím není jisté zavedení této mechaniky.

    Garrth – u tohoto se nedá říct, že by to byl vyloženě špatný nápad, po změně artyn by se tím vyřešil problém, kdy 2 MBT na hulldownu zastaví celou linii. Na druhou stranu by bylo frustrující, aby nás dávalo do kopulky za plné poškození zakempené neviditelné TD. Tuto mechaniku bych rád viděl jen na MBT vs. MBT.

    Viděl jsem pár videí z Balance 2.0 a připadá mi, že autokanóny jsou proti MBT k ničemu.
    Nechceme, aby hráči používali autokanóny proti MBT. Může se vám podařit párkrát probít zezadu, ale jejich primární určení je proti slabě pancéřovaným cílům.

    Ohodnoťte tento článek!

    8 KOMENTÁŘŮ

    Comments are closed.