Vývojářský výcuc (část 21)

    19

    Vývojáři občas odpovídají na závažné otázky a nastíní další vývoj hry. Bylo by super, kdyby se přestali ohánět Balancem 2.0 a konečně napsali co konkrétně bude obsahovat!

    Bylo by možné zrušit prodlevu při přepnutí na raketu, pokud ještě nebyla vystřelena?
    To zvažujeme pro Balanc 2.0, kde budeme rebalancovat autokanóny i rakety. Tohle budeme řešit až budeme mít podrobnou analýzu testů.

    Prosím zaveďte možnost, když pošlu zprávu hráči co je adminem umlčen, aby se mi ukázala zpráva že nemůže odpovědět.
    Ano, v budoucnu.

    Víc vozidel, třeba na bázi jeepu?
    Ano, například Kornet-D ATGM na platformě GAZ Tigr. Na druhou stranu, je tu hodně vozidel na bázi civilních, označených jako technická, těm se chceme vyvarovat.

    Bude hra optimalizována pro Vulkan API?
    Ne v dohledné době.

    Vozidla s vyzkoumatelnými věžemi?
    Ano, plánujeme.

    Kdy bude obtížnost “Insane” pro PvE?
    Balanc 2.0 uvede množství vylepšení umělé inteligence a nastavení, které nám umožní rozšířit obtížnost PvE. Příkladem bude možnost botů střílet na weakspoty (Garrthova pozn.: tady si protiřečí, minule psali – … když bot probije, tak to bude znamenat že našel slabou část pancíře a ne předdefinovaný weakspot.) a střílení raket (ne navádění). Boti navíc zvládnou přepínat mezi raketami, autokanónem a různými druhy munice podle toho proti jakému nepříteli stojí.
    Prostě chceme dát umělé inteligenci víc nástrojů podle situace, to ovšem neznamená že PvE bude těžší, jen to pomůže vyvážit účinnost různých druhů vozidel které hráči vezmou do bitvy. Stále zvažujeme co s obtížností Insane udělat, jestli jen uvést další obtížnost, nebo ji separovat jako PvE survival s nekončícími vlnami botů.

    Budou národní dabingy?
    Právě řešíme možnost aby si hráči sami modifikovali hlasy posádek (limitované použití módů).

    Bude lehký tank Sprut-SD?
    Ano.

    Připadá mi, že problém s matchmakingem je v čekání na co nejvíce hráčů, místo snahy dostat do hry lidi co nejrychleji.
    To není úplně pravda, matchmaker nepokračuje v hledání když se jedna nová osoba připojí na vyšší tier. Jen se snaží dát dohromady minimum potřebných hráčů s vyrovnanými tiery. Když je nenajde v časovém limitu, koukne se po vyšším rozdílu tierů. Momentálně odmítá přidat na jednu stranu větší počet vozidel vyšších tierů když je ve frontě málo lidí, díky tomu čekáte déle.
    Díky četám, typům vozidel a nízké populaci prostě nemá z čeho brát a vytvořit hru v rozumném čase. V Balancu 2.0 uděláme pár změn, které jak věříme pomůžou zlepšit rychlost vytváření férových zápasů, pokud bude ve frontě dost lidí.

    Vozidla, kdysi označená jako ve vývoji, jsou jen jiné verze stávajících, budete v tom pokračovat?
    V Balancu 2.0 byla ohlášena vozidla lépe reprezentující strukturu tierů jakou chceme. Jsou tuny nových, unikátních vozidel co přijdou po Balancu 2.0. Vše dosud uvedené je jen vyvážení momentálních stromů.

    Víc vozidel ze Studené války?
    Budete mít k dispozici Centuriony a ostatní vozidla té doby.

    Bude mít Armored Warfare pohybující se modely posádek, jako má jiná podobná hra?
    To by stálo velké množství času a peněz. Možná se k tomu v budoucnu vrátíme, ale momentálně chceme do hry přidat co nejvíce vozidel.

    Budou lepší odměny za obsazování v Globálních operacích?
    Obsazování dostane velký boost. Po Balancu 2.0 plánujeme předělat metody získávání kreditu.

    Ohodnoťte tento článek!

    19 KOMENTÁŘŮ

    1. Příkladem bude možnost botů střílet na weakspoty (Garrthova pozn.: tady si protiřečí, minule psali – … když bot probije, tak to bude znamenat že našel slabou část pancíře a ne předdefinovaný weakspot.)

      No ano teď stříli pořád na střed tanku(podle mě věnec věže+RNG) v budoucnu by měl asi kroužit(nějaký určitý čas) a když narazí na weakspot tak vystřelí+RNG

        • Tak jistě ve WT to taky buď projde nebo né, ale musíš si vybrat do které části to pošleš, aby byla vůbec šance že to projde, takže nejaké AI které si třeba bude házet kostkou a padne mu spodní plát.

          • co jsem pochopil, tak jen nektere casti pancire budou slabsi s ohledem na naklon tanku, cili uhlovani bude zpet

    2. Také vám přijde, že už několikátý “vývojářský výcuc” po sobě z velké většiny zodpovídá otázky, které nás vlastně vůbec nezajímají a defakto se vyhýbá tématům. O která je opravdu na fórech AW zájem ? Co myslíte ?

    3. 2016 – nebude, když si vezmete odpovědi Silenta tak je to stále to samé, relativně blízká budoucnost… Nevím, nemohu odpovědět…. Bez komentáře…. 0.19 PTS možná ano možná no bodejť – je asi ve fázi, kdy se to nedá ani vypustit na test server, tak hlavně že to Silent už hrál včetně rebalancu 2.0 a líbilo se mu to….. 2016 možná nedodělaný zfušovaný 0.19 jen aby byl s hotfixama jeden po druhým…. Tady teď opět nic, krom informace o tuně nových tanků to čtu taky už asi po 100, když na jiným místě píšou jak ten vývoj jednoho tanku trvá a stojí a jak nemaj prachy na blbý posílení EU serveru aby utáh aspoň těch 100 hráčů ve hře…

      Prostě nás naprosto obyčejně krměj jen kecama o přelomových patchích, rebalancech – lžou, abychom jim ještě posloužili jako kráva co sice moc nedojí, ale pod heslem než ji zabijem, tak ji dovycucáme, stejně ji žrádlem už ani nekrmíme, tak co…

      • stále si myslím, že ta hra přežije a alespoň nějaký úspěch mít bude … jen ne tak jak ji známe

    4. Silent v jednom streamu o sobě uvedl, že je hlavně PVEčkař, takže jemu stačí relativně málo aby se “mu to líbilo”.
      Obávám se, že z fóra (nejen z CZ/SK části-ale z celého) ale i ze hry nenávratně zmizelo mnoho lidí, kteří v tom viděli do budoucna úspěšnou věc a bavila je. Ale ty neustále se opakující errory a patche a fixy, které pár věcí opravily ale zároveň rozbily to, co před tím fungovalo, jsou prostě ubíjející i pro ty hodně otrlé. To už člověk musí být skutečný sluníčkový fanatik s růžovými brýlemi-otrok, kterému ještě i dnes stačí jen další a další sliby a nechá na sobě dál stále dříví štípat.
      To už je sebemrskačství lvl 99.
      Budu rád, když to půjde nahoru (taky v tom mám svůj rok života a svý prachy) … ale ta důvěra už je pryč.

      • Jo pravda kdybych byl PvEčkař jsem spokojenen už několik měsíců za sebou. Pak by mě zajímalo jakou část hry balance 2.0 SSko obhajuje “że byl spokojen a líbí se mu”.

        • Po shlednuti jeho vcerejsiho streamu mam pocit, ze ho ta hra ani nebavi. O jeho “talentu” radsi pomlcim- hraje to jako 7lete dite. Pusobilo to jako kvalitni antireklama na AW.

      • stále v tom vidím potenciál, ale momentální stav je pro mě nuda … a nebojím se na to poukázat 😛

    5. Nejhorší je pomalá bolestivá smrt. Těch hráčů na EU je tak málo, že by neměl být takový problém je převést dočasně na RU než udělají tu úplně novou hru, aby mohli hrát a pak jim dát vybrat jestli chtěj zůstat tam nebo se vrátit zpět. Lidi by zůstali, hra by se hrála, nebáli by se pustit gold i za současnýho stavu, nemuseli by živit EU tým, kterej si stejně nic jinýho než vyhazov nezaslouží a při tom počtu hráčů by to šlo i čistě manuálně… Těch vyhraněných RUfobů zas tak moc není… Stejně žádnej zisk z EU nemůžou mít, omalovánky jen do fronty což je jedinej novej obsah za gold nikdo moc kupovat nebude před balancem už vůbec ne. A měli by klid i čas vše pořádně připravit a spustit pak s velkou parádou…

    6. “Bude mít Armored Warfare pohybující se modely posádek, jako má jiná podobná hra?”
      Ale prosím vás, vážne?…….to by bola posledná kvapka……

    Comments are closed.