Vývojářský výcuc (část 20)

    5

    Vývojáři občas odpovídají na závažné otázky a nastíní další vývoj hry.

    Jak a kdy začnete lákat nové hráče?
    S nástupem Balancu 2.0 sebereme zpětnou vazbu a pravděpodobné uděláme ještě některé změny před spuštěním velké marketingoví kampaně. Také lákáme hráče z jiných tankových her díky unikátnímu hernímu systému a zajímavé hře, která je v rámci podobných her jedinečná.

    Jak se vývojáři ujišťují, že každá třída vozidel je unikátní a hraje se jinak než ostatní? Momentálně to s dostupnými informacemi o Balancu 2.0 vypadá, že TD, LT a AFV budou mít podobnou roli.
    V Balancu 2.0 bude mít každá třída svoji unikátní roli, některé třídy budou rozděleny do podtříd, každá s vlastním herním stylem. Pásová TD budou podobná těm co známe z jiných her, zatímco kolová budou mít blíže k LT. LT budou také velice rychlá a přesná za pohybu, ale jen na menší vzdálenosti. AFV budou rozdělena na lehká, což budou scouti, a těžká (jako třeba IFV), zaměřená na poškozování nepřátel. Matchmaker to bude brát v úvahu.

    Minulý rok jsme viděli článek a polských vozidlech, jsou stále v plánu?
    Polská vozidla se ukáží v blízké budoucnosti.

    Bude Leopard 2PL nebo PT-16 ve hře?
    Možná – rádi bychom je viděli ve hře! Ale ne v blízké budoucnosti.

    Kdy konečně přijde mód Lords of War?
    Hned po uvedení Balancu 2.0.

    Čili budou LoW až po Balancu 2.0?
    Ne, to znamená že se o nich nebudeme bavit do vydání Balancu 2.0. Je možné, že vyjdou společně s ním a aktivované budou později.

    Jak dlouho budeme čekat na další mapu Globálních Operací?
    Další mapa bude v updatu 0.19 a doufejme že další v 0.20. Ta v 0.19 bude výrazně větší, poté přemýšlíme nad konverzí některé velké mapy jako Frontline na GO mapu, což by mělo zabrat méně času než tvorba nové. Prakticky by měly nové GO mapy vycházet zhruba stejně rychle jako normální mapy.

    Budou mapy z GO jako Desert Crossing dostupné i v PvP?
    Ano.

    Dáte možnost změnit složku na replaye?
    Dobrý nápad.

    Které AMX-13 bude tier 1 – 75mm nebo 90mm?
    Zatím není rozhodnuto.

    Budou tiery 9 a 10 čínské linie přidány po polských strojích?
    Možná po nich, možná souběžně, zatím není přesný plán.

    Mohou hráči se slabými počítači očekávat optimalizaci?
    V 0.18 jsme přidali zjednodušený render, který vyřešil většinu velkých problémů, další optimalizace budou, ale jen menší.

    Mají vývojáři záložní plán, když Balanc 2.0 selže? Většina hráčů už je silně skeptická.
    I přes náznaky a pár uvolněných informacích nemají hráči představu colance 2.0 je a obsahuje. Samozřejmě se nebude líbit vše, ale jsme přesvědčeni že bude úspěšný a oblíbený u většiny hráčů.

    Bude ještě příležitost získat Object 155?
    Ne. Vozidlo čeká jiný osud.

    Plánujete propagovat hru přes Youtubery?
    To už částečně děláme, ale víc toho bude po Balancu 2.0.

    Víc kamufláží?
    Ano. Také pracujeme na úplně novém systému kamufláží, ale na to je brzo.

    Noví velitelé?
    Ano, po jejich předělání v Balancu 2.0.

    Budou v updatu 0.19 změny ve stromech u TD?
    Ano.

    Bude matchmaker v PvE upraven taky, aby sestavoval vyvážené týmy?
    Ano, to je jeden z cílů Balancu 2.0.

    Bunkry v GO jsou moc silné a začnou pálit hned po nasazení!
    Bunkry mají nastavenou prodlevu při aktivaci. Mohou být také zničeny z dálky a mají mrtvé úhly (tam kde nejsou “okna“).

    Boti v PvE a GO podvádějí, neustále míří na weakspoty!
    V updatu 0.18 boti dostali lepší zaměřovací systémy a přestali jen mířit na střed vozidla. Jen se snažíme vylepšit je, ne naučit podvádět. Navíc již velmi brzo budou umět používat rakety. Jejich vylepšování bude pokračovat i po Balancu 2.0. Boti se tím čím dál víc přibližují reálným hráčům a budou vyhledávat zranitelná místa na vozidlech, uvidíte po úpravách poškození/pancíře/výdrže v Balancu 2.0, změny pancíře a průbojnosti totiž znamenají žádné umělé weakspoty, čili když bot probije, tak to bude znamenat že našel slabou část pancíře a ne předdefinovaný weakspot.

    A co ti boti s raketami?
    Jen je vystřelí, nebudou umět navádět.

    Bude Balanc 2.0 znamenat vyrovnání výkoností všech vozidel na všech tierech?
    Ne. Vozidla vyšších tierů budou mít lepší pancíř, ale vozidla nízkých tierů je dokáží poškodit střelbou do slabých částí pancíře.

    Budou změny pancéřování v Balancu 2.0?
    Proběhne jen upřesnění modelů (2,5x přesnější než nyní) a odstranění umělých weakspotů.

    A co tedy bude s oznámeným vyšším rozsahem matchmakingu?
    Nebudeme hráče nutit do +3/-3, jen říkáme, že když se s tierem 4 budete snažit zničit tier 6, bude to snažší než nyní. Prakticky to bude úplně jiná zkušenost než na jakou jste momentálně zvyklí.

    Ohodnoťte tento článek!

    5 KOMENTÁŘŮ

    1. jen říkáme, že když se s tierem 4 budete snažit zničit tier 6, bude to snažší než nyní…..OMG

    2. No uvidíme?

      Takže to bude skládat 2-6 a 7-10

      To jsem zvědav….ale když tu to hru oživí a zachrání tak proč ne

    3. No jak už jsme se bavili, jsem více než skeptický, proč ? Protože zatím nic mě nedalo důvod to vidět jinak.

    Comments are closed.