Vývojářský výcuc (část 19)

    7

    Vývojáři občas udělají odpovědi na závažné otázky a nastíní další vývoj hry.

    Dostane Chieftain Mk.6 buff v Balancu 2.0?
    Nebojte, vše bude v pohodě.

    Dostane Challenger 2 ATDU v Balancu 2.0 pancéřování Dorchester?
    Ano, dostane.

    Jaké stroje byste chtěli vidět ve hře?
    Ontos a rádi bychom viděli i Hummery.

    Bude v updatu 0.19 druhá mapa na Globální operace?
    Ano.

    Bude mapa Desert Crossing a testovací polygon Alabino dostupné v custom bitvách?
    Ano, obě v patchi 0.19.

    Co se stane s CRABem v Balancu 2.0? Bude mít stále na výběr mezi autokanónem a raketami?
    Ano.

    Jaké je finální řešení DRACO?
    Nebude odstraněno, pouze změněno jako ostatní vozidla.

    Omezíte matchmaking na +1/-1?
    Momentálně to směřuje k opaku. Budeme mít multi-tierové bitvy v Balancu 2.0, protože díky změnám to bude možné a hratelné. V Balancu 2.0 vozidla velice rozdílných tierů spolu mohou bojovat naprosto bez problémů – není tak bolestivé jako v jiných hrách, kde když stojíte proti vozidlu o dva tiery vyšší tak se můžete jít tak maximálně utopit. Díky tomu se také zmírní doba čekání ve frontě. Zároveň s tím přijde upravený tutoriál.

    Budou nějaké mapy založené na reálných lokacích?
    Pár už jich je a přibudou další. Například mapa River Point je založena na realitě.

    Co se stane s PvE v Balancu 2.0? Chceme výzvu!
    PvE v Balancu 2.0 bude těžší, čímž jak doufáme splníme přání hráčů. Boti budou hrát lépe a dokáží používat rakety a další věci.

    Nějaká možnost nechat si garáže z eventů jako byl letošní Halloween?
    To je dobrý nápad, probereme to.

    Nějaké změny HESH munice?
    V 0.19 projde změnou.

    Můžete potvrdit, že poškození děl se bude u podobných ráží vyrovnávat v Balancu 2.0?
    Ano.

    Co mechanika nárazů?
    Ramování se vrátí, každopádně poškození nárazem do spojenců bude menší než do nepřátel.

    Nějaké změny v odměnách v Balancu 2.0?
    Systém odměn bude kompletně změněn.

    Můžete nám říct víc o “No Effect“ hlášce, na kterou si hráči stěžují?
    Tato hláška se objeví když střela zasáhne součást stroje, která není součástí kolizního modelu pro poškození – například zásah vymodelovaných komponent (krabice, pytle, …) nepoškodí vozidlo. Je lepší když víte co se stalo, než abyste nadávali na ztrácení střel jako je tomu v ostatních podobných hrách, kde po trefě nepoškodíte vozidlo. V ostatních příkladech jsme změnili “No Effect“ na “No Effect – Spaced Armor“ (představný pancíř) aby bylo naprosto jasné co se se střelou stalo.

    Nějaké plány na větší kustomizaci vozidel než jsou dvě nálepky?
    Pracujeme na novém systému se speciálními kamuflážemi, které lze získat z beden. Není momentálně žádný daný termín kdy to bude.

    Nějaké změny ve schopnostech jednotlivých tříd vozidel?
    Schopnost AFV bude změněna, MBT nedostanou nic. Některá vozidla jsou špatně zařazena, například AMX 10P PAC 90 je označeno jako TD i když je to LT a asi se přesune.

    Co změna varování před raketou?
    Systém varování se změní. Ještě není rozhodnuto jestli definitivní řešení bude před APS nebo přes retrofit.

    Jsou plánovány změn pro kolová vozidla? Teď nemá zásah kola žádné následky.
    Ano, zvažujeme co s nimi – je možné, že zásah dvou kol bude mít stejný efekt jako shození pásů, momentálně střílení do kol nedělá prakticky nic.

    Bude v Armored Warfare Object 195?
    Ano.

    Co nová vozidla?
    Balanc 2.0 přinese několik nových vozidel. Po vyvážení všech linií začneme přidávat nová vozidla daleko častěji.

    Jak dlouho trvá přidání tanku?
    Kolem 3 až 4 měsíců. Modelování trvá nejdéle.

    Ohodnoťte tento článek!

    7 KOMENTÁŘŮ

    1. Nevím jestli se tyhle multiter bitvy budou líbit. Systém +2/-2 je podle mě založen na tom, že jednou jste za frajera a jednou se prostě musíte víc snažit a změnit styl hry na opatrnější. představa, že přijede M113 a rozstřílí leo 2A7 (teď samozřejmě trochu přeháním) ja už za hranicí arkádovosti a s částečnou reálnou simulací nemá už vůbec nic společného. Nevím kam už pak bych měl hru zařadit a jsem si jist, že pokud moje vozítko 21. století rozstřílí tank z let 60. budu „čumět jako vrána“.

      • No nejhorší je, že se tím v podstatě zabije expení. Na co mít tier X. když s ním stejně nebudeš elita a to samé zvládne dobrý hráč s X. IV. II. v jedné bitvě. O hraní X. pomalu nebude ani zájem, aby tě nerozjebalo nějaký III. TD… zatímco když III. dá X. bude z toho dobrý pocit, ale jak dostat z hráčů gold bez prasáren typu výhody v bitvě je mi záhadou… Spousta lidí se snaží mít X. jen proto, aby vypadli z PVP zatíženého hráči s méně zkušenostmi i proto tak nadávají na PVE, kde se dá ta X. vyjet a pak nasadit do PVP…, teď je daj na jednu čáru bez šance úniku, nikdy nebudeš mezi top hráči, nevím koho to bude dlouhodobě bavit stále v průměru.

        • Logika říká, že 10 tier 25 000 000. Každý retrofits 8 500 000. Nehledě na čas atd. Promiň to není logika.

    2. Já myslím že to bude mazec-dokud se to nyvyzkouší tak to nemá cenu hned zavrhnout.

      Já jsem změnám otevřený snad se to povede

      GL AW.

    Comments are closed.