Vývojářský výcuc (č. 28)

    3
    Vývojářský výcuc

    A máme tu další díl s informacemi z vývoje Armored Warfare. Pojďme se podívat, co za nové informace si pro nás My.Com připravil.

    V posledním díle informací z vývoje jste nastínili, že se změní systém odhalování vozidle. Na PTS serveru to u AFV vozidel vypadá tak, že nedošlo k žádné změně dohledu. Můžete to vysvětlit?

    Vozidla nemají stejný dohled. V aktualizaci, která přijde na PTS server, je obsaženo množství hodnot, které upravují dohled u jednotlivých AFV vozidel. Pokud zůstanou vozidla stát, obdrží další dodatečný bonus k základnímu dohledu. Další vylepšení také přichází se zvyšující se třídou vozidel. K dalšímu zlepšení této schopnosti můžete přispět použitím příslušných retrofitů.

    Systém maskování v aktualizaci 0.19 funguje trochu jinak. Ikdyž máte dostatečný dohled, může se stát, že nebudete schopni odhalit stíhače tanků, který má dostatečný maskovací bonus, jelikož stojí například za křovím.

    U AFV vozidel nedochází k tak markantní ztrátě maskovacího bonusu při pohybu, pokud vozidlo stojí, obdrží naopak bonus k dohledu. Stíhače tanků budou obdařeny největší přesností, nejvyšším stupněm přiblížení v ostřelovacím režimu (20ti násobný zoom) a nejmenší ztrátou maskovacího bonusu při výstřelu. U samohybných děl se můžeme těšit na obdobný bonus k maskování při výstřelu jako u stíhačů tanků a velmi silnou explozivní (HE) munici. U vozidel na vyšších úrovní bude možné namontovat na vozidla zařízení, které umožní odhalovat protivníky schované za křovím.

    Kdy bude dostupný režim GLOPS pro vozidla od 1. úrovně?

    V dlouhodobém horizontu vidíme v myšlence zpřístupnit mód GLOPS pro vozidla od 1. úrovně dobrý nápad. Za prvé se jedná atraktivní a přístupnější mód pro nové hráče, než tradiční PVP režim, který je určen především pro hardcore hráče. Pokud se podíváte například na hru CS:GO a porovnáte ji například s hrou Battlefield, můžete si udělat jasnou představu o tom, která z daných her je více přístupná novým hráčům z pohledu FPS her.

    Na druhou stranu, současné GLOPS mapy (Desert Crossing, Barren Divide) jsou příliš velké pro vozidla nejnižších úrovní. Ikdyž jsou některá vozidla na 2. a 3. úrovni celkem pohyblivá, celkové tempo hry je u nižších úrovní vozidel stále nízké, změna nastává až u vozidel 4. a vyšší úrovně. Zvažujeme proto představit pro GLOPS i menší mapy, na kterých by bylo možné přivést do akce menší týmy daleko rychleji. Ve chvíli, kdy bude k dispozici více těchto menších map, bude vyřešen i problém s delšími čekacími lhůtami na bitvu u nižších úrovní a zároveň bude zajištěno to, že hráči nebudou muset trávit příliš času přesunem do bojových pozic. Tuto změny neznamenají, že chceme otevřít GLOPS pro všechny úrovně vozidel, ale rozvoji této myšlenky se chceme dále věnovat po uvedení Balancu 2.0.

    Můžete nám popsat konečné řešení ohledně udělování maximálního poškození do velitelské věže?

    V AW zastupuje třída MBT vozidel nejvíce obrněné typy tanků, se kterými je velmi těžké soupeřit při čelním střetu. Hráči u ostatních vozidel mohou využít výhody vyšší pohyblivosti a napadnout tak protivníka z boku, ale u třídy MBT to zpravidla není možné. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni poskytnout alespoň nějakou výhodu při čelním střetu s vozidly vyšších úrovní, díky které budou hráči schopni udělit nepříteli alespoň nějaké poškození. Zároveň s touto změnou jsme zmenšili oblast, ve které budete schopni toto poškození na velitelské věži udělit.

    Nyní u těžce obrněných MBT vozidel jsou jejich silné pancíře degradovány několika snadno prostřelitelnými poklopy u řidiče a velitele. V následující aktualizaci bude vždy snazší najít na pancíři protivníka slabé místo, než střílet na velitelskou věž, nebo řidiče a hledat miniaturní slabá místa v pancíři.

    Vydali jsme se tedy cestou omezení prostřelitelnosti těchto oblastí. Nyní bude možné poškodit protivníka pouze v určité, pevně definované oblasti a pouze při použití odpovídající munice, pokud se protivník nehýbe. Tanky s věží bez posádky obdrží obdobnou možnost poškození, ale s ohledem na odpovídající sílu pancíře.

    Jinými slovy, díky nižší úrovni přesnosti MBT vozidel se nevyplatí střílet do věže, pokud vozidlo soupeře není schované za pevnou překážkou a vystavuje i jiné slabé části vozidla. Navíc některé typy vozidel, jako je např. linie Leopard, nemají velitelskou věž.

    Tato mechanika může být v budoucnosti ještě upravena, ale ne v aktualizaci 0.19.

    V předchozím díle informací z vývoje jste zmínili buff automatických děl ve srovnání se starší verzí na PTS serveru. Neznamená to tedy návrat situace, kdy tato vozidla byla schopna zničit nepřítele na jeden zásobník?

    Ne, pouze pouze si myslíme, že množství střel v zásobníku je u některých vozidel příliš nízký, což může způsobit zmenšení herního zážitku při řízení těchto vozidel. Nechceme potlačit hratelnost u tohoto typu vozidel, chceme ji pouze více vybalancovat.

    Zmínili jste přidání vozidla Mk.7/2 do hry, proč rovněž do hry nepřidáte ikonická vozidla jako je Conqueror, nebo Centurion?

    Ty přijdou později.

    Proč jste představili další typ samohybného děla (M108), i když byste mohli využít svoje zdroje na jiné vozidlo?

    Vozidlo M108 bylo hotové již v období uzavřené bety, pouze nebylo představeno. Máme k dispozici více takovýchto vozidel, které buď propadly během testování, nebo bylo odloženo jejich uvedení do hry Armored Warfare. Některá mohou být do hry přidána, některá se ale s největší pravděpodobností do hry vůbec nedostanou (samohybná děla).

    Ohodnoťte tento článek!

    3 KOMENTÁŘŮ

    1. Už sa teším ako to bude vypadať v praxi keď sa stretnem čelne s MBTčkom proti MBTčku :)….dúfam, že som to pochopil správne, že ked sa budem pohybovať tak je skoro nemožné ma trafiť do slabého miesta 🙂

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID