Vývojářský výcuc (č. 27)

    13

    Vývojáři z My.Com nám po kratší odmlce opět přinášejí výcuc nejdůležitějších novinek z prostředí Armored Warfare. Do tohoto dílu přispěl svými odpověďmi hlavní vývojář Felix Kupis, který zastřešuje Balance 2.0.

    Viděli jsme spoustu videozáznamů z ruského PTS serveru s vozidly vyšších úrovní, na kterých se zdá, že „Pixel huntig“ (míření na miniaturní weakspoty) ještě nebyl opraven. Bude tento stav změněnn?

    Na změnách pancíře se momentálně usilovně pracuje a bude existovat dostatečný počet slabých míst u všech vozidel v technologickém stromu. Bohužel některá MBT sedmé a vyšší úrovně nebyla ještě vyladěna a hráči na PTS serveru mohou nabít dojmu, že se tímto způsobem na vysokých úrovních bude hrát.

    V některém z dřívějších plánů bylo počítáno s tím, že kopule velitele obdrží po zásahu 100% poškození. Co se nakonec změnilo?

    Momentálně zvyšujeme odolnost velitelských věží, i když jejich vlastnosti nebudou odpovídat reálným předlohám. V konečném důsledku to bude znamenat pouze to, že i velitelská věž může odrazit střelu. U mnoha vozidel byla rovněž snížena její výška a bude tedy obtížnější ji trefit. V mnoha případech zásah do věže způsobí pouze poškození modulu (dohled) bez obdrženého reálného poškození vozidla. MBT již tak mají velkou výhodu v silném pancéřování a víme, že odstranění jednoho slabého místa není tím nejlepším nápadem s ohledem na mechaniku hry, ale chceme donutit hráče, aby směřovali své střely i na jiná místa tanku (např. spodní čelní plát na podvozku). Pokud to bude potřeba, můžeme výdrž věží ještě doladit například snížením potenciálního poškození od protitankových střel a zvýšením účinnosti explozivní (HEAT) munice.

    Mobilita MBT vypadá skvěle. Nebojíte se, že tato třída zcela zastíní lehká vozidla?

    Všechna MBT dosahují v terénu mnohem vyšších rychlostí, než bylo zamýšleno a proto chceme jejich vlastnosti v terénu přiblížit realitě. V důsledku toho budou mimo silnici značně pomalejší. Jedním z příkladů je vozidlo Abrams, které na silnici může dosáhnout rychlosti až 70km/h, mimo zpevněné cesty ale jeho maximální rychlost klesne na 48km/h. Třída lehkých vozidel bude mít naopak mnohem lepší vlastnosti při jízdě (zrychlení, otáčení věže, maximální rychlost), než jejich reálné předlohy. Tyto vlastnosti budou jejich hlavní výhodou při boji s MBT. Ve hře je příliš mnoho MBT, která jsou schopna se řítit na protivníka vysokou rychlostí a toto chceme změnit. Kolová vozidla budou dosahovat nejvyšší maximální rychlosti v jízdě kupředu i zpět.

    Máte nějaké plány na odlišení tříd vozidel přidáním zvláštních schopností?

    Ano, bude celá spousta odlišností mezi jednotlivými třídami v Balancu 2.0:

    • Lehká vozidla za jízdy nepřijdou o maskovací bonus
    • Vozidla třídy AFV budou za pohybu ztrácet maskovací bonus velmi pomalu, navíc získají zvýšený dohled o 30m po zastavení
    • Stíhače tanků budou dosahovat nejvyšší přesnosti a nejmenší ztráty bonusu k maskování při střelbě a navíc dostanou k dispozici 20x přiblížení v odstřelovacím režimu (MBT 12x, ostatní vozidla 15x)
    • Samohybná děla obdrží obdobnou úroveň maskování při střelbě, jako stíhače tanků, navíc budou schopna dosáhnou vyššího poškození oproti tankům s obdobným kalibrem děl.
    • Stíhače tanků, vybavené řízenými protitankovými raketami, budou dosahovat dobrého bonusu maskování a způsobovat větší poškození. Navíc nebudou ztrácet maskovací bonus při výstřelu jako ostatní vozidla.

    Mnoho průzkumných vozidel (spoteři) obdrží schopnost zaměření protivníka (označení stroje nepřítele, který je po určitou dobu odhalen). Na vyšších úrovních bude možné u těchto vozidel odemknout speciální vybavení, které výrazně zlepší jejich schopnost odhalit ukrytého protivníka v křoví. Dále bude u těchto vozidel dostupné APS, vnitřní ochrana tanku a další extra sloty pro zlepšení vlastností tanku. V budoucnu plánujeme doplnit další zajímavé schopnosti těchto vozidel, které budou dostupné po uvedení Balancu 2.0, jako jsou například zatížení podvozku, mechanika uložení munice a mnoho dalších.

    Mechanika odhalování vozidel na PTS serveru se nezdá moc zdařilá, existují nějaké plány na její změnu?

    Provedli jsme několik aktualizací těchto mechanismů, které jsou vylepšeny oproti současné verzi na PTS serveru. Schopnosti velitelů, které značně modifikují schopnosti maskování, jsou pro průzkumná vozidla hodně důležitá. Nadále budeme ladit a upravovat dané mechanismy, dokud nebudou v pořádku. Naopak některé vlastnosti budou odstraněny, jako je například vlastnost, kdy je silueta vozidla po výstřelu viditelná, i když nebylo odhaleno.

    Můžete nám říct něco o roli kanónových vozidel v Balanci 2.0?

    Tyto vozidla budou schopna prostřelit pouze slabě pancéřované cíle a zadní části MBT. Nakonec jsme se však rozhodli zvýšit možnosti poškození těchto vozidle, aby hra s nimi byla zábavnější. Tato změna je již implementováno do současné verze hry na PTS serveru.

     

    Ohodnoťte tento článek!

    13 KOMENTÁŘŮ

    1. Mne sa ta hra paci aj som ju podporil kupou dvoch premiovych tankov, ale vobec ma nebavi. Nieco tomu chyba, neviem co.

    2. Praveze mna celkom bavilo hrat PVE proti botom , je to vacsi relax. Ale aj tak je to cele take moc vymalovane, az prilis vrla farieb. Neviem to opisat, take moc precackane , az rusive prostredie.

      • PVE je ze začátku fajn, ale po čase je to nuda. Údajně se to má zlepšit po balanci 2.0.

        • Ano, HARD by měl být opravdovou výzvou. Já osobně hraji PVE pouze když expím tank (alespoň ze začátku), nebo jako odreagování. Teď je to ale pro mě nuda z hlediska obtížnosti.

    3. Podle PVE to prave uplne zabilo, pac to hrajou skoro vsichni a na bitvu proti lidem cekas strasne dlouho, coz lidi odradi… v rezimu PVE je to v podstate jen uplne hloupa strilecka, protoze ty AI tanky jsou uplne vymasteny. Je to skoda, napadu meli dost takze potencial veliky….ale jaksi takhle ne

      • Spousta lidí se mylně domnívá, že PVE zabíjí PVP. Spousta hráčů totiž hraje AW jen kvůli PVP a do PVE bys je nedostal ani za zlatou cihlu. Teď všichni čekají na Balance 2.0 a spousta lidí prostě nehraje. Částečně rozmělnilo rozdělení hráčů přidání GLOPS módu.

    4. Podle mého tuto hru může nakopnout soutěživost hráčů ( klanovky a turnaje).

    5. To jo a lepší propagace (třeba na streamu). Někdy mám dojem, že Barrbarosa nebo jak se jmenuje, je vlastně Luděk Sobota a ukazuje jak se to némá hrát.

      • Co má skill společného s propagací? Chceš skill tak se dívej na Mika a další CZ/SK hráče.

        • Pokud to někdo hraje přímo za My com tímto spůsobem, tak se nedivím, že je AWE je tam kde je. Sry do této hry jsem dal dost peněz a času. Jinak všichni kamarádi z klanu se vrátili do WoT, i když AW je leší hra než WoT.

    6. Barbar je dobrovolný mod na fóru se hrou nemá nic společného je jen ofic. streamer za cz/sk. Jak by tedy měl ovlivnit kvalitu vývoje?

    Comments are closed.