Už i AW má problémy s dělostřelectvem

    73

    V Armored Warfare se objevil zásadní problém – a s čím jiným, než s dělostřelectvem, tedy s tím, čím se vývojáři chlubili, že to vyřešili mnohem lépe, než ve World of Tanks. Pokud totiž na svou artilerii navěsíte vybavení, posádce dáte jídlo, interkom, skill na přebíjení, budete mít posádku levelu 4 a navíc přidáte gyroskopický stabilizátor, dostanete se na třetinový čas přebití proti standardu.

    Jak to pak vypadá je vidět na tomto videu

    Dělostřelectvo v Armored Warfare bylo vytvořeno nikoli jako DMG dealer, ale jako ryze podpůrná složka, přičemž jak vidíte, tohle se v současné době mění. Vývojáři se tím nicméně zabývají a jak jsme zvyklí od Wargamingu, že všechno trvá dlooouhoooo, tak tady by k hotfixu, který znemožní kombinaci všech těchto zlepšovátek rychlosti palby, mělo dojít v nejbližších dnech (pokud už k němu nedošlo).

    Celá věc samozřejmě vyvolala nevoli hráčů na fórech i v samotných bitvách. Samozřejmě budeme sledovat, co se bude dít dál.

    Zdroj: http://ritastatusreport.blogspot.cz/2015/12/too-much-of-good-thing.html

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekVelká cena WoT.cz zná svého vítěze!
    Další článekWoWs: Aktualizace 0.5.2 přichází
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    73 KOMENTÁŘŮ

    1. Ma War Thunder SPG ? Ted myslim jako vozidlo, nikoliv delostrelecky nalet.
      Pokud ne, tak je videt, ze aspon jedna hra ví co tam nedavat.

      • nemá spg …. a to dělostřelectvo ti aj tak skoro nic neuděla většinou (pokud nemas něco lehkeho) ,,většinou to slouží spiš jako kouřova clona (teda alespon ja to tak použivam)

      • Asi tak. Osobně nevidím jediný důvod dělostřelectvo dávat do hry, jen pak čtvrtina týmu sedí na bázi a jednou za čas zničí lehkej tank. Určitě to znělo jako dobrej nápad, ale v praxi je to prostě na nic.

      • WarThunder má definitivně nejlepší artilerie – žádný 😀
        Ten dělostřeleckej spam je minimálně na prvních úrovních docela smrtící a donutí hráče aby nestáli po pěti lidech za jednim rohem… To je asi jedinej správnej účel artyn.

    2. Ať to dají na wot, to se teprve budou heavynaři uchcavat do kalhot 😀 tohle mi vyhovuje více než současný stav artyn ve wot. Můj IX-kový bat se už těší 😀

    3. jo jo panove ja to satle hovorim, nikto nic nevymysli ako by mali fungovat artylerky, proste pokial to nezmazu tak tieto hry su nehratelne, odisiel som od WOt iba kvoli tymto failom, uz mna nebavilo dostavat supky pred ktorymi sa nemozes chranit… chyba tychto her a oslove to tam stale cpu lol gg

    4. Dávám přednost přesnosti než DMGí… už jsem to říkal a zde je potvrzení…

      navíc tady je to podle mého gušta. Pro artynu je jedna rána nic (jednou ránou nic neuděláš, nevyhraješ bitvu atd.), a pro ten tank co ránu dostane to taky není katastrofa, ztratí jen kousek životů a ne polovinu jako v současném WoTku.

      Jestli každá rána artyny má udělat paseku, tak ať každá rána je pro artynu „velkolepý úspěch“, a ne jen „nicka“ jako je to teď v WoTku

      • toľko retardov pokope na jednej pozícii som už dlho nevidel a ani sa len nesnažili odtiaľ zdrhnúť…ako keby som tam videl samého Adrikeho….kd takto prebalancujú artyny aj vo WoTku tak Fvčko bude kosiť skoro všetko na 6 tiere….LOL

    5. AW — problem — reportovan — vyřešíme děkujeme — hot fix

      WOT — problem — reportován — kde? — to není možné to si vymýšlíte — stále ho nevidíme a není to prioritou — jo jako tohle to tam je od začátku hry — tak my se na to podíváme — jéé my na to zapoměli — nejde to odstranit — jo opravíme dejte nám půl roku — už na tom pracujem proč jste nám to neřekli dřív to je hrůůůza pro takové hráče dělat hru, jen neustále brečíte

      … no asi tak no

      • Asi před dvouma lety sem reportoval bug v mapě ve WoT, zasekl sem se tam, nešlo nikam hnout a furt mi přeskakovala obrazovka. Když sem se na tu mapu po roce přestávky dostal a vyzkoušel sem to, hádej co se nestalo 😀

    6. Tady je vidět že artyny absolutně nepatří do tankových her, a ať jsou jakkoli balancovane nikdy to neni dost a vybalacovat je ani nejde. Možná je fláknout do lodiček aby si stříleli na sobě rovný.

    7. „Už i AW má problémy s dělostřelectvem“
      ale nené to není možný přeci 🙂
      mě osobně se moc líbilo když mě sypala artyna po troškách ale furt dokud mě nevysypala,ale protože jsem noob a měkouš tak jsem utekl zpět do wotka kde mě vypne artyna na jedničku tak jednou za 30 bitev a většinou kvůli moji blbosti

    8. Nechapu jak tohle muze nekoho bavit hrat …. myslim s tou artynou … dyt jen klika a nemusi u toho ani premejslet …. nedej boze se neco ucit a pak to pouzivat …. ani bych z toho nemel pocit ze jsem dobrej …. asi nejakej clovek co je flustrovanej tak si libuje ze je na bojisti buh nebo proste ja nevim ….

    9. Takže co rána to zásah a za nějakou 1/4 minutu se dá ustřílet maus? 😀 Tomu říkám řešení 😀

      • Ano v AW je artina velmi přesná (ve srovnání s WoT), velmi rychle zaměřuje, velmi rychle střílí – místo jedné ve WoT, ti za stejnou dobu pošle 3-4 rány, které tě sice nevypnou na ránu (ale i to se může výjimečně stát), ale pomalu tě otravuje a ohlodává (moduly, posádku)……
        Stačí se tady podívat na Gottwyho replay z AW:
        http://wot.cz/armored-warfare/gottwy-cz-aw-replay-gvosdika/

    10. Já to říkal, když to podobně dají do WoT, bude to pro artiplačky nebo lidi s „Adrikeho syndromem“ pouze Pyrhovo vítězství.
      Má to řešení: Nechat to ve WoT tak, jak to je, zakázat XVM (možnost si vypnout staty – do WoWS už to bude přidáno, WoT bude brzy následovat) a houskaři rázem neuvidí po kom mají střílet (zpravidla na to jdou podle barvy). A pak je to na hráčích – když je to dement co nemá žárovku, popřípadě žárovka svítí a on stále stojí, zaslouží si jít do garáže! Pro jistotu připomínám, že od zaměření do dopadu střely na cíl to je ve WoT cca 10-15 s, kdo takhle dlouho stojí na místě je …. A kecy o doměření si nechte – neznám tank co doměřuje 4 s – a kdyby, stále vám těch 10 s jaksi chybí. SPG je součástí téhle hry od počátku a mělo by zůstat tak jak to je. Beztak to řeší jen „ufňukaní skileři“, protože jim to kurví staty. Bežného hráče, když vypne artina, tak to možná nasere, ale protože neví, co jsou staty, tak to bere pouze jako součást hry. Problém této hry, tedy WoT, není nic jiného než XVM a „honění“ statů, nebo-li dámy prominou, páni se zamyslí: „STATY NEJSOU NIC JINÉHO, NEŽ POROVNÁVÁNÍ SI ÚDŮ na chlapeckém WC, nyní přesunutého do WoT“. A klidně s chutí do mě, protože o tomhle je to dnešní, skutečné WoT.
      PS: Myslete si co chcete, můžete mi nadávat, nesouhlasit se mnou, ale to je tak asi všechno co s tím můžete dělat. Hlavně si nalejte čistého vína a nebojte si přiznat, že tomu tak skutečně je. Je přirozenou vlastností člověka, zejména mužské populace, neustále mezi sebou soupeřit a srovnávat se, případně dávat najevo, že jsem lepší. Vždyť jsme kohouti pánové, a jak známo na hnoji může být vždycky jen jeden. Pravda se moc nenosí a někdy bolí …..

        • Ty jsi ale máčo, nepochopils, že jsem proto, aby zůstaly tak, jak jsou? Ostatně tvé vyjadřovací schopnosti odpovídají tomu, že nechápeš čtený text a rozumu jsi asi také moc nepobral…

          • Drz hubu. Jak jinak si porovnavat penisy nez artynama ::-D Jinak jo mas pravdu. Je to cele o honeni si ega. A premiove ucty a goldy jsou jen berlicka jak byt lepsi. A jestli nekdo chce tvrdit, ze to neni pravda, tak at si prepocita kolik her clovek musi udelat se stockovym tankem nez vyzkouma top vybavu a nez se ze 75% posadky dostane na 100% Vy delate z artin obri problem, Ale staci dat vsem na radistu zarovku od zakladu tak jak chteji(chteli) udelat a bude vyreseno.

        • Ty si ale hnup on Tu pise aby ostali v hre (som za),ty maš rovnaky nazor a vynadaš mu si socka Co nevie pochopit to čo číta.Aspon sa mam z koho smiat. 🙂

      • Bohužel kdyby vymazali XVM teď jsou tam „nově“ vítězné znaky, což taky je způsob honění si údů, takže.. 🙂 ale rozhodně vidím v tvém proslovu pointu, nemůžu než zdůraznit že XVM je problémem této hry a již dlouho doufám že bude VYMAZÁN.

      • +100
        souhlasim, artyny ¨k hre patrej a dobrej hrac zahraje skoro s jakymkoliv tankem, s jakymkoliv MM, s arty, nebo bez. Proste zahraje, treba nezvitezi, ale zahraje.
        „Adrike“ hraci potrebuji svuj presnej kerik, pozici, hull down misto, jinak nedavaj nic. A proto placou.
        Nedelam si iluze, ze jakmile budou arty jako v AW stejne budou joudi „Adrike“ typu plakat, jakto ze strilej tak rychle, domerujou a stejne te uzobou.
        Jeste jednou B-dozere 100% souhlas.

        • – 100
          nesouhlasím, pokud dostaneš tým plnej blbů, kteří neví kdo co má v jaké části mapy dělat, tak to sám proti 29 neuhraješ a můžeš mít třeba skill od pána boha, fialky ti re-play z nepodařené bitvy na YT nedají

          • Ty hraješ proti 29 hráčům? ty jo a seš si jistej že hraješ WoT???

            • Pro ty méně chápavé…on to myslel tak, že mu jeho tým vůbec nepomůže a naopak mu zkurví hru, tím pádem se to dá brát tak, jakoby hráli proti němu

          • on velmi jasně napsal „ZAHRAJE, TŘEBA NEZVÍTĚZÍ, ALE ZAHRAJE“

            Úplně s ním souhlasím, zahrát se to dá vždy, vyhrát ne, o tom to je. kdyby se to dalo vyhrát pořád nebyla by to sranda

      • „Adrikeho syndrom“ :)))
        SPG podporuju tanky uz od 30rokov 20storocia, len deticky hrajuce WoT to stale nepochopili.. 😀

        • ano a proto ve většině případů míří na tanky, na které není potřeba a dokáží se na 20 metrů ubránit kliknutím na autoaim a jednou střelou, dej si facku …

          • Mieria na tanky, na ktore nie je potreba??? Ta facka mi mam pomoct pochopit tvoj blabol??? 😀
            na 20 metrov sa trafi kazdy LT, MT, HT a TD, ARt to zvladne v 50% pripadov… ale ano, treba sa stazovat prave na artyny, aj ked v boji Face to Face prave arty tahaju v 90% stretnuti za kratsi koniec 😉

      • v tom tvém výblitku je jedna velká mezera a to že 90% artynářů primárně míří a přeměřuje na pohybující se lighty a medka, a to nám vysvětlíš v jaké pohádce?

        • Nesmysl. Pokud nabíjíš cca 45 sec tak nebudeš mrhat střelbou na pohybující se cíl. Arty jsem začal hrát jen a pouze kvůli os.misím. Primárně střílím na stojící cíle (TD, nebo heavy v koridoru) a stejně většinou cíl štrejchnu lehkou spleší nebo slyším hlášku das war knapp. Navíc na 80% dnešních map typu charkov, stalingrad, ensk, himml a nově i plzeň jsi s arty více-méně nezahraješ. Jo a xvm používám a ano střílím do lepších hráčů.

          • čest vyjímkám asi patříš mezi 10% artynářů, jezdíme v četě medka a lighty a v každé opravdu každé bitvě ty popelnice padají vedle nás a nikde nekempíme, ale aktivně bojujeme s jinými střeďáky a lighty což je naše práce, to je problém těchto dnešních klikacích opic a to že wg chce artyny předělat to jen potvrzuje, artynáři nedělaj v bitvách svoji práci …

            • Na středních tierech, kde nabíjím tak 20s, tak to klidně pošlu po jedoucím medku, když není lepší cíl. Pokud netrefím, tak se nic hrozného neděje, stejně nebylo na co střílet. A pokud trefím, tak to potěší mnohem víc, než trefit stojící japonskou stodolu. S S-51 se na to ale vybodnu a počkám si na jistější ránu:)

              Ono si to kolikrát ti rychle jedoucí scouti a medka neuvědomují, ale jejich cesta je dost často snadno predikovatelná. Markantní je to na Prochorovce, kde jezdí jednu a tu samou cestu pořád dokola a tou samou rychlostí. Pak je to už jenom o tom, jestli správně odhadnu rychlost granátu a cílového tanku.

            • Ono to taky záleží kdo to hraje. Je jasné že hodně hráčů to zkouší, ale to neznamená že se trefí víc jak jednou za rok 🙂

          • btw už se tu pár omezenců samo přiznalo že na začátku míří po lightech že jim to připadá strašně užitečné … no coment

            • To máš jednoduché. Na začátku jsou vidět pouze jolo skauti, tak proč po nich neprásknout, že? A navíc pro artynu jsou největší nebezpečí skauti, tak se nediv že když to jde, tak jim něco přiletí. A XVM používám, ale střílím na to co je viděl a kde je šance trefit. Když je někde fialka která ví jak se krýt, neztrácím čas a střílím na rajče co se nekryje. Většina artyn na X.tieru nabíjí 45 sec a víc, bitvy v mnoha případech 4 minuty. Spočítejte si sami kolikrát stihne artyna za bitvu vystřelit. Problém je POUZE v počtu artyn, ne v celkovém konceptu hry, ani v DMG který udělují. Stačilo by omezení v desítkové bitvě jedna 10, nebo jedna 9, nebo dvě 8 artyny.

      • opět ožehavé téma a opět s tebou souhlasím
        Když jsem si porovnával funkcionalitu arty ve WoT a AW a představil jak to bude vypadat když arty budou fungovat stejně jako v AW tak mi vyšlo že je lepší nechat ve WoT tak jak jsou a jen poupravit pár věcí – splash by neměl rozbíjet moduly a zabíjet posádku a arty by neměla dát takovou ránu aby vypla tank(medko, heavy ani TD) stejného tieru na ránu.

      • Idiot jsi tady ty a zřejmě jsi artyny ani nehrál. Ona si totiž ta artyna může předmířit na nějaké místo a po spotnutí tanku mu tam okamžite poslat granát. Když má smůlu tak přiletí ještě drív než mu blikne žárovka, která má 3 sekundy zpoždění.

        A mě jako průměrného hráče neskutečně nasere, když mi něco sebere většinu HP na ránu. Proč si myslíš, že si horší hráč nechce užít bitvu a je mu jedno co se mu stane? Na artyny nadává každý rozumný člověk nezávisle na tom jaké má staty. Pouze opice s jednou rukou a polovinou mozku je obhajují.

    11. oni mi nerfnú PzH 2000 s Paladinom 🙁 veď sú epic 😀 nech ich nechajú tak ako sú teraz

    12. Je nádherny jak většina camperů brečí že jim zlá artyna dala ránu. Ve většině případů arty nehrajou páč sou levý a nejde jim to. Ono vědět kam asi tank dojede, namířit si správně, doufat v pozitivní RNG aby aspoň člověk dal dmg když patrona stojí 8k a reload je 45 sec… opravdu to nehraje samo…. Další věc: klasickej argument..artyna stojí na místě a dá mi ránu přes půl mapy. Podle tohodle by se dalo vyřadit i spousta TDček jenže to ne. Dřepět celou hru na fleku v křoví a pracovat s mnohem většim DPM to neni lamárna to je „skill“. PS.: Ano mam artynu ruskou 14-2 hraju ji stejně jako ostatní tanky a mám ji proto že si dělám mise. případnej hate si složte mámě do klína…

      • akorát že artyny vypínají naopak hráče co se snaží hrát aktivně a něco dělat….

        Jediná obrana proti nim je schovat se za nějakou překážku ale koho baví každou hru hledat kámen za kterej se schovat aby ho náhodou nevypla artyna. Pokud si myslíš že tě zachrání to že se budeš pořád hýbat tak si naivní. Nemluvě o situací ze kterých se prostě ujet nedá.

        „Ve většině případů arty nehrajou páč sou levý a nejde jim to“.
        „doufat v pozitivní RNG“

        tady sis sám odpověděl proč tolik lidí nehraje SPG

        • A TD snad střílí po kemperech? Je nějaký jiný způsob uniknout TD než se taky schovat za skálou? Myslíš že tě zachrání před TD nějaký hýbání doleva doprava?

          A teď mi kdejaký chytrolín řekne jak můžeš TD naspotovat, artynu snad ne? Jaký je rozdíl jet naspotovat TD když tě po cestě všichni zabijou, a to TD ani nenaspotíš, kvůli camobonusu, a jít naspotit artynu, která ten camobonus tak dobrý ani nemá a míří půlhodiny déle atd atd?

          Já nemám nic proti lidem co říkají že arty jsou nevyrovnané nebo co to povídají, mě vadí lidi co říkají „jen chlupáci co nic neumí hrajou arty protože jen s tou umí hrát, s tím umí hrát kdokoliv“, tak ať nastoupí do artyny a dají víc DMG než v normálním tanku, to nedokážou ani 2krát za život. A takové lidi mi vadí nejvíc

          • TD ne vždy, na rozdíl od arty, sedí na bázi. Žádnej horizont ti proti arty taky nepomůže. Pro upřesnění.

            • Jenže artyna vystřelí 1x za minutu a to se ještě netrefí, takže zásah má tak jednou z 10ti výstřelů a IK 1x za dvacet bitev. TD střílí cca 6x za minutu a trefí se skoro pokaždé, a např. hvězda smrti ti může dát i IK.

            • Pro upřesnění, s houfničkama taky střílím přes horizont 😀

              Já s artynou na bázi nesedím, jen říkám že když si někdo chce na něco postěžovat, tak vždy si najde způsob.

        • Arty netrestá aktivní hráče, ale jen lamy, co se neuměj hýbat a nechají se trefit.

          • Väčšiu blbosť si napísať ani snáď nemohol…
            Áno, artyny strieľajú po aktívnych hráčoch, a najradšej podľa farbičky. Asi si myslia, že keď zabijú lepšieho hráča, tak sú tiež dobrý.

            Je zaujímavé, ako noobovia radia iným čo majú robiť proti artynám.
            Ty to asi robíš dobre a máš priemerné staty a ten ktorý to robí zle ich má nadpriemerné…zaujímavé.

    13. nejhorší je když vas trefí paladin a vysadí vam všechny moduly což se stane uplně vždycky. to člověk může zrovna do garaže

    14. 😀 😀 😀 😀 já to věděl 😀 😀 teď fakt musim tlemit článek o tom, že se to ve wot bude řešit systémem AW 😀 Ano je „logický“, že 21cm náboj z artyny, kterej trefí t6 heavy na bok kde má 50mm pancíře mu ubere 200hp 😀 yeah, ideální řešení, zvlášť když fv304 dokáže střílet za roh a do konce do jeskyň, jak by to řešili u ní 😀 boha 😀 😀

    15. To je zrychlene jestli ne tak to je sakra super arty ne jak fv 304 a i ta mě sere

    16. Táák pekne kráásne rebalanc, hotfix či čo to je… hlavne rychle! To je hnus velebnosti, kam sme to dojeli?…..Du blejt!!!

    17. Carambo ty si iba sprostý zamidrakovany alkoholik češko. Nič viac, nič menej.

    18. 😀 😀 😀 Jj, nerad to říkám, ale já to říkal. 😀 😀 😀

      Řešení pro WoT je přidat tanky až na T-12, nechat artyny jen do T-10, změnit MM jako u scoutů a omezit počet artyn na max. 3.

    19. Zbytečně mnoho povyku pro nic. 19.12. vyšel update a v něm se zbláznilo nabíjení artyn. Ty co nabíjejí cca 12 vteřin, nabíjeli za třetinovou dobu. Za 3 dny vyšel hotfix který tohle a některé další věci opravil. Arty už zase nabíjí normálně.

    20. ja hram arty kvoli misiam a hoci xvm pouzivam, nikdy mi nenapadlo strielat po fialkach, vzdy si vyberam ciele podla dostupnosti. ale dik za tip 🙂

    21. jako pak že AW je nej a arty jsou tam vyvážený ok dostanate dvě malý rány rychle za sebou ve výsledku je to jak ve WoT pak arty vám zničí všechny možný a snad i nemožný moduly takže pak je tank napůl nepoužitelnej s nepřesným dělem a dohledem taky uplně nanic

        • tak to chci abys mě naučil, vědět od jakého momentu už mi nikdo žádný modul nepoškodí 🙂 Problém není když máš více modulů poškozených, problém je když si něco opravíš a pak ti něco poškodí zase

    22. Jeste zabrecite nad novym systemem…a pak tu budete zase narikat a brecet…tak jak to tu delate furt…
      Arty jsou dobre,jeden z mala bicu na posrane kempery…a to ze na miste nekdo stoji 2 hod,se pak nemuze divit ze dostane bombu.

    23. Tak ono to zase přehnaný není moderní artilerie řízená počítačem je schopna vypálit 4 rány za sebou tak, aby dopadly na stejné místo všechny zároveň (MRSI), takže to na tom videu je ještě slabota. Na druhou stranu by to bylo docela proti arkádovost hraní.
      https://www.youtube.com/watch?v=WghCzSKySxA

    Comments are closed.