Zástupci My.com CptFancyPant a GeneralJeno odpovídali na streamu

    1

    Nedávno proběhlo na streamu hráče Terroroser setkání se zástupci My.com, a to konkrétně s CptFancyPants a General Jeno. Ti odpovídali na položené otázky. V následujícím článku naleznete jejich přepis.

    Má My.com stále na starost veškerý obsah pro EU/NA server?

    • Ve srovnání s Obsidian Entertainment se toho moc nezměnilo. Pokud existují věci, které by mohly dobře fungovat na EU/NA serverech, mohou být ze strany My.com vetovány, a nikdy se tak na náš server nedostanou. Obdobně existují věci, které se nehodí pro RU server, tedy My.com je uveřejnit nechce, a my je tedy na naše servery nedostaneme.

    Proč jsou nyní bossové se dvěma hvězdičkami v PvE červení a ne žlutí?

    • Záměrem bylo zlepšit jejich identifikaci, ale zdá se, že tato změna měla opačný efekt. Pokud neobdržíme pozitivní zpětnou vazbu, dojde opět ke změně.

    Většina vozidel, které mají kanóny, může střílet bez časové prodlevy potřebné pro dobití zásobníku. Bylo by možné tuto vlastnost vrátit zpátky do hry?

    • Balance 2.0 ještě není ve finální podobě, stále se na něm pracuje. Předběžný seznam změn v aktualizaci 0.20 již byl zveřejněn a obsahuje spoustu změn současných mechanik. Celkově je ale vysoce nepravděpodobně, že změna nabíjení těchto vozidel bude implementována.

    Ve hře jsou momentálně dvě zásobníková vozidla třídy MBT. Je v plánu vrátit do hry verzi bez zásobníku, nebo alespoň umožnit hráči si vybrat způsob nabíjení, tedy s anebo bez zásobníku?

    • Mechanika průběžně dobíjeného zásobníku (Ready Rack) ve skutečnosti přesně neodpovídá reálné předloze. Samozřejmě, pokud se zjistí, že dané vozidlo je příliš silné, jako například XM1A3, dostane se do hledáčku vývojářů. Nicméně stále máte možnost nabití náboje po každém samostatném výstřelu.

    Přijde mediální masáž s aktualizací 0.20, nebo později?

    • Velká reklama ve stylu “Super Bowl” od World of Tanks nečekejte, nicméně menší cílené reklamy, například na Facebooku, jsou již připravené. Jsou plánovány i jiné způsoby propagace, jako byla například propagace spojená s projektem Razer Man O’War. Rovněž je v plánu Steam. Další hra společnosti My.com měla tu čest být uveřejněna na službě Steam Greenlight. Pro My.com byla tato zkušenost k nezaplacení, vyzkoušela si, jak všechny věci spojené se Steamem v reálu fungují.

    K aktualizaci 0.20 – proč dostaneme novou garáž s tématikou WoT? Změny uživatelského prostředí jsou momentálně, vzhledem ke zpětné vazbě z RU serveru, plné chyb. Obdržíme na EU/NA servery stejnou aktualizaci?

    • Nová garáž je výsledkem zpětné vazby na obrázky, které byly před nějakou dobou uvolněny pro veřejnost. Chyby byly reportovány vývojovému týmu, který na aktualizaci 0.20 usilovně pracuje. Na EU/NA servery by měla přijít již opravená verze.

    Dostaneme nové uživatelské prostředí i po tom všem, kdy obecný názor na něj je velice špatný?

    • Konstruktivní zpětná vazba je vždy vítána. K ní je ale potřeba více zkušeností. Pokud jsou lidé na něco zvyklí, mají obecně problém s drastickými změnami. Názory a připomínky určitě budou brány v úvahu.

    Artilerie v současné verzi nefungují moc dobře, co s tím budete dělat? Nemají k dispozici podpůrné náboje a občas se v jedné PvE misi sejde více těchto strojů.

    • Okolo těchto strojů se vždy objeví spousta negativních ohlasů.  Při jejich vývoji byla zvolena zlatá střední cesta a ta se teď odráží v aktualizaci 0.19. Určitě potřebuje nějak přepracovat. Není účelem mít několik samohybných děl v jedné bitvě. Učinit všechny hráče šťastnými není vždycky možné, nicméně řada změn ještě přijde.

    Proč britská vozidla mají nyní označení (“FV”) před názvem. Nevypadá to moc dobře. Kopírujete sna způsob označování ve hře World of Tanks?

    • Zaprvé, pokud by to bylo nutné, je změna velice jednoduchá. Za druhé, protiwotkovské reakce nejsou tou správnou cestou. Hra Armored Warfare by měla být posuzována jiným měřítkem a neměla by být neustále srovnávána s WoT.

    Opravdu potřebují stíhače tanků zásobník? Nebudou tato vozidla příliš dominovat. Rozdíly mezi způsobem hraní v PvP a PvE režimu jsou rozdílné, co je dobré pro jeden mód, nemusí být dobré pro druhý. Bylo by dobré mít možnost si vybrat typ zásobníku.

    • Není žádoucí, aby daná třída byla příliš silná. Třída vozidel v Balancu 2.0 je obecně podprůměrná, a proto potřebuje vylepšit. Ale jako vždy, nic není vytesané do kamene. Pokud nějaké věci nebudou fungovat dobře, mohou být opět změněny.

    Proč některé tanky mají výbavu, kterou ve skutečnosti vůbec neměly?

    • Není to úmysl, ale určitá třída vozidel by měla pracovat obdobně. Smysl je v tom, že při jízdě s jakýmkoliv vozidlem třídy TD byste se měli cítit obdobně.

    Budete se více angažovat v turnajích, které jsou pořádány hráčskou komunitou?

    • Absolutně. Pokud chce někdo uspořádat turnaj nebo event a kontaktuje mě (CptFancyPants), může jako podporu obdržet nějaké ceny, a to bez ohledu na množství hráčů nebo velikost turnaje.

    Plánujete uveřejnit nějaké dlouhodobé osobní mise? Například “zabij 100 vozidel v každé třídě a obdržíš prémiové vozidlo”.

    • Na tom se pracuje. Někdo se ptal, zda by bylo možné dostat na EU server soutěže, které jsou pořádány na RU serveru – určitě se na to podíváme, zda by bylo možné některé z nich implementovat i na EU/NA servery. Určitě by to pomohlo hráčům, kteří mají odemčené všechny linie tanků a tyto soutěže by pro ně mohly být další motivací v hraní.

    Objeví se někdy v AW prémiová munice?

    • Ne, určitě ne. Toto není ta správná cesta.

    Bude ještě nějaký hot-fix před aktualizací 0.20?

    • Ruský server již 0.20 má, čili u nás se objeví brzy. Jestli bude ještě nějaká “mezi-aktualizace” není určeno. (GenJeno: zdá se to velmi nepravděpodobné vzhledem k tomu, že většina menších i větších chyb je v aktualizaci 0.20 opravena).

    Co můžeme očekávat v aktualizaci 0.21?

    • V 021. a dalších aktualizacích se můžeme těšit na nové linie tanků (V  0.21 se dočkáme linie CZ/PL vozidel)

    Kdy bude linie francouzských a izraelských tanků?

    • Datum není zatím stanoveno.

    Plány na podporu DX12 a HAVOK v tomto roce?

    • Neznámé.

    Budete novými vozidly zaplňovat současné nedokončené linie?

    • Zatím to není  jisté, ale velmi pravděpodobné. (GenJeno: dle mě určitě, pokud se podíváte na některé nedokončené linie tanků, jako třeba čínská větev MBT)

    Proč se zpozdilo uvedení nové linie CZ/PL vozidel?

    • Měla být již v 0.20, ale priority se přesunuly na opravu chyb v aktualizaci 0.19,

    Ohledně PvE, neuvažujete o změně uživatelského rozhraní tohoto režimu, aby bylo jednodušší a neotevíralo se přes celou obrazovku?

    • Je to určitě možné, některé změny uvidíte již v 0.20, na dalších se pracuje a datum jejich uveřejnění ještě není stanoveno.

    Jak velký je vývojářský tým?

    • Nemohu vám říct přesný počet.

    Potkáme někdy v PvE speciálního bosse?

    • O tom se vedly velké diskuze. Na jednu stranu bylo rozhodnuto, že je potřeba toto udělat, nicméně poté se tento návrh dostal do koše a teď se neví, zda implementovat, či nikoliv.

    Plánujete vylepšit systém přehrávání záznamů?

    • Momentálně to není priorita, ale plány existují.

    Vozidlo Object 187, jakou bude mít úroveň a kolik bude stát?

    • Object 187 bude hrát roli tanku za odměnu (jako například T-64AV Hunter, Chieftain Mk.6). Bude postupně nabízen v několika lehčích misích, čili každý hráč bude mít šanci tento tank získat.

    Fyzika u kolových vozidel je docela špatná, je těžké je občas uřídit. Je to chyba nebo účel?

    • Není to chyba.

    Co chyba pulzování zaměřovacího kruhu?

    • Nevypadá to na chybu, spíše na problém na straně klienta. Pokud máte takový problém, pošlete informaci na podporu.

    Průměr děla u Chieftain 900 je trochu mimo. Je to záměr nebo chyba?

    • To asi není chyba, spíš problém zvětšení v garáži. Vozidla zobrazená v garáži není vhodné porovnávat s předlohami.

    Co optimalizace hry? Zdá se, že v 0.19 je to horší.

    • Není možné provádět velké optimalizace naráz. V aktualizaci 0.20 jsme se zaměřili optimalizaci na všech mapách. Té se samozřejmě věnujeme v každé nové verzi.

    A co režim vyhlazování? Vypadá to, že zabíjí FPS, pokud je zvolena vyšší kvalita. V jiných hrách jsem schopen nastavit kvalitu zobrazení na ultra, a i tak jsem schopen dosáhnout hodnoty 60 snímků, ale ne v AW.

    • Znovu opakuji, neustále pracujeme na optimalizaci. Toto je ale velice specifická věc na straně klienta. Na některých počítačových sestavách můžete zásahem do grafického nastavení získat více FPS než na ostatních.

    Provádíte nějaké skryté úpravy na serverech?

    • Jakékoliv změny nebo opravy jsou téměř vždy oznámeny dopředu. Je ale možné, že drobné změny se provádí na pozadí.

    Co s vozidly, které se nehodí do své současné třídy? Několik tanků bylo posunuto na vyšší třídu, několik druhým směrem. Bude jejich třída opět změněna, pokud se ukáže, že se k té současné nehodí?

    • S největší pravděpodobností ano.

    Máte v plánu změnit některé mapy tak, abyste omezili tzv. “kempení”?

    • Je to složité, protože tím ovlivníte chování hráčů. Změna mapy není ve skutečnosti vhodná, protože tím, že odstraníte “kempící” pozice z mapy pro MBT vozidla, je odstraníte i pro ostatní třídy vozidel. V konečném důsledku se budou hráči na mapě chovat tak, jak oni chtějí.

    Kdy přijde do hry mód Man of War?

    • Dílčí části jsou zfinalizovány. Dobrou zprávou je, že směřujeme k dokončení.

    Plánujete nějaké další módy na podporu týmového hraní?

    • Lords of Ware mělo zpoždění z důvodu změny priorit, ale určitě nějaké přijdou.

    Dočkáme se ještě nějaké větší aktualizace před létem?

    • Rozhodně se nedočkáme tak velké aktualizace, jako byla 0.19. Ale samozřejmě plánujeme několik menších.

    Budete něco dělat s nadměrným použitím protitankových raket v PvE režimu?

    • Podíváme se na to.

    Máte nějaký plán, jak doplnit Skirmish mód, například množstvím hráčů v bitvě, kdy by se většinou hrálo 7 na 7 nebo 8 na 8?

    • Pravděpodobně ne, většina hráčů preferuje bitvy s většími týmy.

    Viděli jsme Sabre jako vozidlo řízené počítačem. Dočkáme se i verze pro běžné hráče?

    Ano, určitě, ale zatím není jasné kdy.

    Proč jste změnili nastavení kláves?

    • U vozidel byl změněn počet typů munice, které můžete vozit z 5 na 3. Proto se změnilo i rozložení kláves.

    Proč byla změněna třída některých AFV vozidel na stíhače tanků?

    • Protože se tato vozidla více přibližují této roli. Vracíme je zpět směrem, kdy se jedna třída vozidel hraje podobným stylem. Kanónová vozidla vybavená raketami se více podobají třídě stíhačů tanků.
    Zástupci My.com CptFancyPant a GeneralJeno odpovídali na streamu
    Ohodnoťte tento článek!
    3.8 (76%) 5 hlas/ů

    1 KOMENTÁŘ

    1. Díky za překlad, jsem zvědavý na tu podporu jakýkoliv soutěží 😀

    Comments are closed.