Představení aktualizace 0.20

    9

    Barva na aktualizace 0.19 v RU skoro ještě nezaschla, na EU serveru začne osychat od zítra, a vývojáři směrem k hráčům již chrlí informace o připravované aktualizaci 0.20. Tu můžete už nyní testovat na RU PTS serveru.

    Další verze plynule navazuje na změny v „Tanks Reloaded“ 0.19 a přináší s sebou spoustu zajímavých novinek.

    Na základě nejčastější zpětné vazby ze strany nových hráčů, ale i veteránů, se My.com rozhodl o kompletní přepracování prostředí garáže. Ta současná nevyhovuje z pohledu celkové přehlednosti a i pro zkušené hráče se zdá příliš matoucí. Nová verze nabídne více intuitivního ovládání a správy vašich vozidel, doplňků a herních módů.

    Mezi hlavní rysy připravované aktualizace 0.20 patří:

    • Nové uživatelské rozhraní
    • Aktualizovaná garáž
    • Pokračování ve změnách, souvisejících s příchodem Balancu 2.0
    Nové uživatelské rozhraní

    Garáž je první obrazovka, kterou noví hráči po přihlášení do Armored Warfare vidí a tudíž je tou nejdůležitější částí. V aktualizaci 0.20 projde uživatelské rozhraní významnou revizí, uveďme si několik příkladů:

    • Jméno hráče a portrét byly přesunuty na samostatnou stránku s názvem Dossier
    • Správa posádky a velitele byla přesunuta na levou stranu
    • Vlastnosti vozidla byly přesunuty na pravou stranu
    • Kompletně byla přepracována grafika uživatelského prostředí

    Změn je samozřejmě mnohem více. Vývojáři pevně věří, že nové uživatelské prostředí bude pro hráče více intuitivní a pohodlnější.

    Aktualizovaná garáž

    S novým uživatelským prostředím přichází ruku v ruce i nová grafika garáže. Nyní bude možné si zobrazit vaše vozidlo i mimo prostředí garáže. V budoucnu se samozřejmě můžeme těšit na tematické verze tohoto prostředí.

    gamesdk_2017-04-14_18-56-08-465 gamesdk_2017-04-14_18-50-33-959 gamesdk_2017-04-14_18-48-41-360-1

    Nová PVP mapa Tropical Coast

    12

    Nová mapa nás zavede do prostředí Port Antonia. Jedná se vcelku o otevřenou mapu, nicméně v jejím centru se nachází městská plocha, která nabízí dostatečné krytí pro relativně pomalá MBT vozidla. Naopak AFV vozidla využijí rozlehlé pláže na okrajích mapy, které přímo vybízejí k útoku do týlu nepřítele. Na mapě bude dostupný běžný režim hraní i střetnutí.

    04 09

    Pokračování ve změnách Balance 2.0

    S jedním z aspektů hry v Balancu 2.0 nejsme spokojeni, konkrétně s rolí stíhačů tanků na bojišti. Lehké tanky naopak díky své mobilitě a vynikajícímu maskování jsou ve skutečnosti lepšími útočníky než jejich reálné předlohy. Mezi další zjištěné problémy můžeme zařadit:

    • Řízené střely jsou vynikající při výstřelu z nepohybujícího se vozidla, za pohybu jsou téměř k ničemu
    • Požáry motoru závisí až příliš na pancíři, což má za následek, že některé druhy zbraní způsobují požár příliš často.

    Pokud jde o roli stíhačů tanků, rozhodli jsme se na některá vozidla doplnit o „Ready Rack“ modul, který ve skutečnosti měla reálná vozidla k dispozici (např. LAV-600). Tento modul výrazně zvýší hodnotu DPM u těchto vozidel. Myšlenkou této změny je, aby daná třída vozidel byla schopna udělit vyšší poškození během krátkého časového období.

    Dále bude vylepšena přesnost protitankových řízených střel a snížen tzv. pohybový šum dráhy letu (oscilace rakety kolem středu dráhy letu).

    • Opraven problém při zaměření střely na kopuli věže
    • Doplnění zvýšené přesnosti střely za pohybu vozidla s několika výjimkami (vyšší rychlost vozidla = menší přesnost)

    Tyto změny částečně omezí schopnost střel zasáhnout relativně malá a slabá místa MBT vozidel, ale na druhou stranu zvýší životaschopnost těchto strojů v boji.

    Dále byla opravena možnost vzplanutí motoru – četnost požárů bude více závislá na typu motoru a vylepšení posádky.

    V neposlední řadě bude upraveno několik vozidel na vysokých úrovních, zejména se jedná o vozidlo Leopard 2AX, které obdrží buff penetrace u 130mm děla.

    Představení aktualizace 0.20
    Ohodnoťte tento článek!
    5 (100%) 4 hlas/ů

    9 KOMENTÁŘŮ

    1. AW má přeplněný EU server a na login se čeká 😀

      To nebylo ani když se na konci closed bety dělal stress test, byl US a EU server sloučenej a dávali odměny za login aby na zátěžák nahnali co nejvíc lidí 😀

      Teď je otázkou, jestli to je kvůli tomu, že jsou lidi zvědaví jak 0.19 dopadl, že to teď opravdu někdo bude taky hrát nebo že v době kdy o AW nikdo nejevil zájem prochlastali EU server, čenžli ho za netbook od Acera a doufali, že si toho nikdo nevšimne 😀

      • No… ač jsem se těšil na opak tak asi C je správně, po tři čtvrtě hodině fidlání v garáži, znovunakupování kamufláží a třídění vozidel co chci a co nechci jsem se rozhodl dát si PvP bitvu a… 37 lidí v lobby, z toho 15 na 8čkách, zbytek rovnoměrně po celém rozptylu tierů. A na PvE nějak nemám náladu…

        Takže bohužel, ale zkušební hra AW se zase nekoná – za mě zklamání…

    2. A to je bohužel velká chyba,protože ti co odešli z wotka hrát aw tam odešli kvůli odlišnosti od wotka a pokud ho udělaj stejný jen s moderníma tankama , tak ti co tam přešli z wotka nakonec odejdou i z aw,takže společnost přijde jak o hráče , tak o příjmy z obou her a to je podle mě špatná politika 🙁

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID