Podrobný seznam změn v 0.19 AW Tanks Reloaded (část 2)

    7

    Seznam novinek v aktualizaci 0.19 je opravdu rozsáhlý. Pojďme se podívat na jeho druhou část.

    Změna mobility vozidel

    U všech vozidel byly upraveny hodnoty zrychlení a maximální rychlosti tak, aby více odpovídaly svým reálným předlohám.

    Kolová vozidla

    Došlo k výrazným změnám u manipulace s kolovými vozidly. Kola se nyní otáčejí a vrací do přímého směru pomaleji, zejména pak u těžších vozidel. Reakce řízení je celkově pomalejší, aby méně reagovalo při vyšších rychlostech a zabránilo se tak nechtěnému otočení vozidla o 90 °. Výhodou této změny je zvýšení celkové kontroly nad vozidlem.

    Další významnou změnou je vliv povrchu, po kterém jedou. V případě jízdy mimo cesty se snižuje maximální rychlost a zrychlení.

    Případné zničení kola má nyní významný vliv na snížení rychlosti a manipulaci s vozidlem. Pokud budou u vozidla poškozena 3 kola, bude mu znemožněn pohyb, dokud nebude mít opraveno alespoň jedno z nich.

    MBT vozidla

    Obecně platí, že tato třída vozidel dosáhne rychleji své maximální rychlosti. V porovnání s kolovými vozidly je manipulace ve volném terénu lepší. Výsledná hodnota maximální rychlosti a zrychlení byla přiblížena k hodnotám, kterých dosahují jejich reálné protějšky.

    Lehké tanky

    Tato vozidla mají kompletně zvýšenou úroveň zrychlení a maximální rychlosti. Nabízí tak nejlepší hodnoty při jízdě na nezpevněném povrchu. Z důvodu podpory taktiky útoku ze zálohy byla zvýšena schopnost kroužení u těžkopádných vozidel.

    AFV vozidla

    Akcelerace zůstává více konzistentní při jakékoliv rychlosti vozidla.

    SPG vozidla (samohybná děla)

    Odstranily se určité limity, které dříve omezovaly jejich mobilitu. V důsledku toho jsou tato vozidla rychlejší a mobilnější.

    Poškození nárazem

    Poškození nárazem bylo kompletně přepracováno, jeho hodnoty byly zvýšeny. Kolizní model zahrnující hmotnost, rychlost a sílu pancíře byl upraven a nyní je více nakloněn vozidlům třídy MBT. Vozidla s podobnou hmotností a pancířem by měla obdržet přibližně stejné hodnoty poškození při nárazu, naopak náraz mezi vozidly s velice odlišnými hodnotami pancíře a hmotnosti skončí katastrofálně pro lehčího soupeře.

    Práh rychlosti pro spuštění této mechaniky byl změněn a upraven vzhledem k rychlosti. Toto by mělo pomoci v boji u tanků v první linii, které jsou atakovány z přední části jinými vozidly, a rovněž by tato změna měla odrazovat hráče s lehčími tanky od „kamikaze“ útoků na nepřátele.

    Garáž a uživatelské rozhraní
    Změny v misích a postupu

    Odstranily se dělostřelecké mise a rovněž některé pro hráče otravné (s LT zničit v PVP režimu stíhač tanků apod.). Cílem je všechny mise více zatraktivnit. U jednotlivých vozidel byl změněn ve stromu aktualizací komponent bonusové části, z kreditů na volné zkušenosti.

    Změny u beden

    Před aktualizací 0.19 byly bonusy z bronzových a železných beden pro hráče nezajímavé. Proto se tyto druhy beden přestaly rozdávat. V inventáři vám určitě zůstanou a je možné je otevřít. Obsah zbývajících beden byl přepracován, u platinových můžete dokonce obdržet prémiový čas.

    Různé změny
    • Přidána zpětná vazba (například hláška „No pen“) při střelbě do oblastí s redukovaným poškozením (velitelské věže, poklopy apod.)
    • V tréninkové bitvě jsou nyní dostupné tyto mapy: Alabino Polygon, Desert Crossing, Barren Divide
    • Filtr v garáži byl přepracován tak, aby jej mohli hráči rychle vypnout, bez nutnosti ho opět otevírat
    • Pokud se pokoušíte přidat hráče, který neexistuje, do přátel, objeví se zpráva „Pozvání přítele se nezdařilo“
    • V tréninkových misích se pozorovatelům při zabití hráče, který je právě sledován, zobrazí nápověda namísto původního pohledu kamery
    • Kliknutí na oznámení o dosaženém výsledku nyní hráče přesune rovnou do okna s podrobným výsledkem hry
    • Přidány následující vlajky: Mongolsko, Hongkong, Tchaj-wan, Lichtenštejnsko, Lucembursko, Monako, Nizozemsko, Andorra, Malta, San Marino, Kazachstán, Arménie, Ázerbájdžán a Gruzie
    • Hráči budou nyní mít neomezené množství munice na mapě Alabino Proving Grounds
    Vozidla

    Jednotlivé řady vozidel byly přpepracovány tak, aby více odpovídaly konceptu Balancu 2.0. Dále byly vyplněny mezery ve vývojovém stromu. Dělostřelectvo bylo přesunuto do PvE větve.

    Nová vozidla
    Odstraněná vozidla
    • M113 Tier 1 AFV
    • AMX 10P Tier 3 AFV
    • XM1 Tier 6 MBT

    Tato vozidla byla hráčům plně vykompenzována. Pokud hráč měl vyzkoumané vozidlo XM1, obdržel jeho verzi prémiového vozidla.

    Změny třídy vozidla
    • Centauro 105 TD z úrovně 6 na 7
    • Centauro 120 TD z úrovně 7 na 9
    • BMD-1 AFV z úrovně 4 na 3
    • BMD-4 AFV z úrovně 7 na 6
    • Swingfire ze stupně 4 na 6, změna třídy z AFV na TD
    • Warrior AFV z řady 8 na 7
    • FV721 Fox AFV z řady 5 na 6
    • LAV-600 TD z úrovně 7 na 6
    • M1 Abrams MBT z úrovně 7 na 6
    • M109 SPG ze stupně 4 na 5
    • M1A1 Abrams MBT z úrovně 8 na 7
    • M1A2 Abrams MBT z úrovně 9 na 8
    • M2 Bradley AFV z Tier 6 na 8, přejmenovaný na M2A3 Bradley
    • M41 LT z úrovně 2 na 1
    • M551 Sheridan LT ze stupně 4 na 5
    • M60A2 Starship MBT z úrovně 4 na 5
    • Palmaria SPG ze stupně 6 na 7
    • PZH 2000 SPG z úrovně 8 na 9
    • T-72 MBT z úrovně 5 na 4
    • T-72A MBT z úrovně 6 na 5
    • T-80 MBT z úrovně 7 na 5
    • T-90 MBT z úrovně 8 na 7
    • Type 69-II MBT z úrovně 4 na 3, přejmenovaný na typ 79
    • Type 80-II MBT z úrovně 5 na 4
    • Type 85-IIM MBT z úrovně 6 na 5
    • Type 90-II MBT z úrovně 7 na 6
    • Type 98 MBT z úrovně 8 na 7
    • VBL AFV z úrovně 6 na 7, přejmenované na VBL INGWE
    • Wiesel 1 AFV z úrovně 7 na 5, přejmenovaný na Wiesel TOW
    Změny u vozidel vysokých úrovní
    • Úsťová rychlost nejlepších nábojů vozidla T-14 Armata byla zvýšena, navíc tyto střely obdržely 35% bonus (dříve 20%) k probití a poškození. Rovněž byla zvýšena šance na zapálení protivníka
    • XM1A3 obdrží zásobník s dvěma náboji s 2sekundovou prodlevou mezi jednotlivými výstřely.
    • Leopard 2AX bude ze všech MBT vozidel 10. úrovně nejpřesnější, speciálně za pohybu.
    • Challenger 2 ATDU bude sice pomalé, ale velice odolné vozidlo. Jeho upravené HESH náboje budou schopny proniknout i přes silný představný pancíř.
    Přepracování vozidel

    U některých vozidel byl změněn jejich strom doplňků, některá vozidla byla přejmenována:

    • T-64A přejmenován na T-64 Model 1969
    • Leopard 2A7 přejmenován na Leopard 2AX
    • T92 LT (prémiová verze) přejmenován na T92 ACAV
    • Type 59 Legend přejmenován na Type 59-IIA Legend
    Změny u prémiových vozidel
    • T-72 ICE změněn na T-72AV ICE (přidána ERA)
    • T-80 SHARK změněn na T-80U SHARK
    • XM1 FSED změněn na M1A1 AIM, přesunut ze 7. na 8. úroveň
    • Wiesel 1 WOLF změněn na Wiesel 1 HOT WOLF
    • Object 155 změněn na T-55M1, přesunut z 2. na 4. úroveň
    • B1 Centauro 120 WOLF přesunuto z 7. na 9. úroveň
    • BMPT a BMPT Reaper přesunuty z 6. na 8. úroveň, změna třídy na TD
    • FV721 Fox SHARK přesunut z 5. na 6. úroveň
    • M1134 přesunuta ze 7. na 8. úroveň
    • WZ-1224 přesunuto z 5. na 6. úroveň

    Vozidlo FV433 Abbot bude dostupné pouze v PvE režimu. Díky této změně bude vozidlo prodáno a plně kompenzováno (cena je 1000 goldů).

    PvP režim
    Skirmish mód

    Hra s menším počtem hráčů (3×3 a 5×5) bude dostupná na zmenšených variantách těchto map:

    • Cold Strike
    • Cerberus
    • Reactor
    • Pipelines
    Mapa Cold Strike
    • Zamezeny přístupy na kopce na straně mapy z obou stran jednotlivých týmů
    • Odstraněny bloky budov v sektoru C8
    • Upravena část v sektorech B8 a B9, která by měla umožnit odstřelovačům se lépe chránit před útoky z boku
    • Přidány objekty (vozidla) na různá místa
    • Přepracována levá spodní část mapy
    Mapa Pipelines
    • Posunuty obě základny
    Mapa Port Storm
    • Opraven problém se zrozením tanků příliš daleko od sebe
    Mapa River Point
    • Přidány ochranné valy na východní i západní části mapy
    • Odstraněno několik budov v sektoru F4
    • Oba kopce kolem oblasti základen byly sníženy
    Mapa Rougneck
    • Odstraněn problém s mizením potrubí při nízkém nastavení kvality obrazu
    PvE režim

    Zlepšena kvalita jednotlivých počítačových protivníků s cílem zvýšit celkově obtížnost jednotlivých misí.

    • Odstraněna nepřímá palba dělostřelectva
    • Odstraněn AFV boss
    • PvE Hard je nyní k dispozici u všech úrovní vozidel
    • Vozidla vybavená PTŘS mohou přepínat mezi variantou střílení klasických nábojů, ale i raket
    Nové cíle v misi pro PvE

    Byly přidány 3 nové cíle:

    • Zničit – zničení stacionárního cíle na mapě
    • Zabít protivníka – jednoho nebo více počítačem řízených protivníků
    • Obsadit – hráč musí vjet do označené oblasti

    Primární cíle budou na mapě vždy označeny červenou barvou, v případě ochrany také modrou. Sekundární cíle budou vždy označeny modrou barvou na minimapě. Bossové budou na minimapě rovněž označeny jménem.

    Mise Frostbie 
    • Odstraněn problém, kdy kvůli počítačovým protivníkům nebylo možné dokončit jednotlivé úkoly
    Globální operace
    • Přidána mapa „Barren Divide“. Dále přidána nová ikona, která signalizuje odhalení počítačovým protivníkem.
    Mapa Desert Crossing
    • Oprava chyby změny barvy jednotlivých základen, které se nezměnily při obsazování
    • Opraven kolizní model u několika objektů, přes které nebylo možné střílet
    • Opraven kolizní model u několika objektů, přes které naopak bylo možné střílet
    • Opravena chyba zvuku při zabití pádem
    Zvuky

    Přidán nový zvuk u nabíjení děl s ráží vyšší jak 100 mm.

    • Manuální nabití zbraně u ráží od 100 do 124 mm má nyní svůj vlastní zvuk
    • Manuální nabití zbraně u ráží nad 125 mm má nyní svůj vlastní zvuk
    • Automatické nabití zbraní nad ráži 100 mm má nyní svůj vlastní zvuk
    Opravy chyb a problémů
    Opraveny chyby, které:
    • vozidlu nezpůsobily poškození při pádu na objekt, který lze zničit
    • vypnuly světla při přechodu do pohledu z první osoby
    • způsobovaly „cukání“ věží počítačových protivníků (rychlé zaměření)
    • způsobily pokles FPS při zobrazení seznamu týmů
    • způsobily odsazení zaměřovacího kruhu v určitých úhlech pohledu
    • způsobily zablokování zaměřovacího kruhu při extrémním pohledu dolů
    • způsobily neuložení konfigurace kamery při restartu aplikace
    • způsobily nekorektní zobrazení počtu raket při spuštění záznamu
    • oprava chyby spotřebního doplňku – oleje. Nyní přidávají bonus maximální rychlosti a otáčení podvozku ve výši 5 %, respektive 10 % dle druhu doplňku
    Garáž a prostředí

    Opraveny následující chyby:

    • V případě připojení dalšího hráče do čety, bylo nutné opět zmáčknout tlačítko „připraven“
    • V případě změny tanku jedním z členů čety, nebylo možné stisknout tlačítko „nepřipraven“
    • Bylo možné stále přijímat pozvánky od ignorovaných hráčů
    • Režim pro barvoslepé se neaktualizoval správně
    • Slovo „count“ bylo nesprávně cenzurováno v chatu
    • Nekorektní zobrazení zkušeností posádky
    • Nebylo možné nahlásit členy klanu
    • Pozvánka zaslaná z původního klanu, se zobrazila i u nového klanu
    • Neaktualizoval se stav jednotlivých členů v četě při změně
    • Noví hráči se mohli dostat k prázdným tabulkám svých vlastních statistik (Dossier)
    • Členové výcvikové místnosti nebyli zobrazeni v chatu
    • Zkratka batalionu nebyla zobrazena korektně
    • Posun kolečkem myši v aktualizačním stromu konkrétního vozidla nefungoval korektně
    • Nad vybraným slotem doplňků stoje se nezobrazovalo okno s rychlým tipem
    • V menu pro tvorbu klanů nefungovala klávesa Enter
    • Mizela úroveň výzkumu vozidla při změně herního módu
    • Pozorovatel v módu vlastních misí nemusel být připraven
    • Prodané vozidlo zůstávalo v seznamu vozidel v garáži
    Globální operace
    • Při výhře nebo prohře je nyní zobrazen správný obraz
    • V případě čekání na znovuoživení se v některých případech kamera otáčela
    PvE režim
    • Opraveno množství kolizních modelů napříč všemi PvE mapami, které způsobovaly možnost střelby přes pevné objekty
    • Opravena chyba nárazu počítačového protivníka do zničeného vozidla
    • Mise Leviathan – opraveno chybné zobrazení minimapy
    • Mise Life Jacket – opravena chyba ukončení přehrávání zvuku při splnění sekundární mise
    • Mise Meltdown – opraveno nekorektní zobrazení textur vody
    • Mise Snakebite – opravena interakce vozidla s terénem
    Zvuky
    • Opraven problém přehrávání zvuků motoru při nastavení na nejnižší kvalitu
    • Opraven problém s přehráváním zvuku otevírání beden

    Tak to je z aktualizace 0.19 opravdu vše!

    Podrobný seznam změn v 0.19 AW Tanks Reloaded (část 2)
    Ohodnoťte tento článek!
    5 (100%) 2 hlas/ů

    7 KOMENTÁŘŮ

    1. Díky za překlad, tak jsem se znovu pobavil, ty bronzové bůsty jsou v bedýnkách FURT rozdávané 😀

    2. M1A2 SEP v3 není „M1A2 září v3“, ale „M1A2 System Enhancement Package v3″…

      Začínám vážně podezřívat vašeho korektora, že jen projíždí články automatickou opravou ve Wordu, tohle je něco, co by žádný redaktor při smyslech nenapsal (ale Word by to tam prdnul z fleku)

      • korektor neni hrac a word to asi opravil automaticky, taky jsem si toho nevsiml kdyz jsem to cetl … koukam ze je tam toho vic

        • PO napsání jsem to párkrát projížděl, ale u tak dlouhého článku si toho prostě někdy nevšimneš, moje chyba, uznávám. Zkusím více kontrolovat 🙂

    3. Mě se strašně líbí rámování. Ten pocit když s MBT tanky napálíte do lehkého vozidla, tanku a dáte mu klidně i za litr. S dostatečnou rychlosti samozřejmě. 🙂

      • Sranda je, že včera (při pingu cca 20-35 ms) mi při ramu vozidla vybuchovala už když jsem byl metr a půl od nich – asi ze strachu 😀

    Comments are closed.