Otázky a odpovědi vývojářů (díl 7.)

    6

    Vývojáři odpovídají na zajímavé otázky herní komunity.

    V aktualizaci 0.20 je chyba nabíjení – indikátor nabití svítí zeleně, ale dělo stále není nabito.

    • O chybě víme a pracujeme na její opravě.

    Proč bylo tlačítko přehrávání záznamů přesunuto do sekce „Dossier“, není to moc komfortní (pozn. v aktualizaci 0.20)?

    • Naším cílem je, aby prostředí, do kterého hráč poprvé vstoupí, obsahovalo pouze prvky, které aktivně využije, například výběr vozidla, jeho úpravy a komunikace se zbytkem hráčů. Sledování záznamů není činnost, kterou hráč vykonává často, proto bylo rozhodnuto o jeho přesunutí. Budeme bedlivě sledovat zpětnou vazbu hráčské komunity a případně podnikneme další kroky, pokud by to bylo nutné.

    Když mluvíme o aktualizaci uživatelského rozhraní v 0.20, viděli jsme záběry z ruského serveru a nezdá se nám moc povedený.

    • I nadále budeme pracovat na vylepšení a bedlivě analyzovat zpětnou vazbu hráčské komunity. Některé stížnosti mají vazbu na nedokončené části, které budeme postupně opravovat v budoucnu.

    U některých hráčů se objeví chyba načítání hry po několika bitvách, kdy se zobrazí pouze černá obrazovka. Kdy bude opravena?

    • Aplikovali jsme několik nárazových oprav, které mají přímou souvislost s touto chybou. Podle našich testů by se mělo množství těchto chyb snížit, respektive zcela vymizet. Rádi bychom hráče EU serveru poprosili o zasílání zpětné vazby a report chyb do příslušné sekce na fóru.

    Co se systémem retrofitů, plánujete větší flexibilitu při přizpůsobování vozidla? 

    Nejdříve se chceme zaměřit na přizpůsobení velitelů a členů posádky, následně přijde řada na vlastní retrofity. S tím, co už bylo řečeno, moduly, které budou vylepšovat přesnost, se objeví v aktualizaci 0.21

    V aktualizaci 0.20 se začalo objevovat větší množství velmi rychlých zápasů (konec do 4-5 min) a to v důsledku toho, že celý tým jede pouze jednou stranou (tzv. Lemming train). I když samo o sobě by to nemělo být tak špatné, příjmy z takovýchto bitev jsou nízké, kdy například vítězný tým zničí pouze 5 nepřátelských vozidel. Několik teorií se přibližuje názoru, že za vším stojí Balance 2.0. Co vy na to?

    • Pokud se podíváme na statistiky, ve skutečnosti se nejedná o problém aktualizací 0.19/0.20, jelikož počet těchto bitev se výrazně nezvýšil mezi aktualizacemi 0.18/.019. Nicméně vzhledem k existenci tohoto typu bitev se začínáme zabývat problematikou změny map, protože tento aspekt je na ně výrazně vázán. Ještě se můžete podívat na statistiku změny podílu těchto bitev na jednotlivých mapách:
    • Coastal Threat (Encounter): z 3.54 % na 2.36 %
    • Coastal Threat (Standard): z 3.52 % na 3.31 %
    • Cold Strike (Encounter): z 6.73 % na 5.42 %
    • Cold Strike (Standard): z 5.89 % na 5.97 %
    • Frontline (Encounter): z 4.71 % na 2.70 %
    • Frontline (Standard): z 5.23 % na 2.71 %
    • Highwall (Encounter): z 5.10 % na 6.71 %
    • Highwall (Standard): z 4.64 % na 2.48 %
    • Lost Island (Encounter): z 4.55 % na 5.08 %
    • Lost Island (Standard): z 4.53 % na 5.69 %
    • Narrows (Encounter): z 6.07 % na 7.08 %
    • Narrows (Standard): z 5.67 % na 6.33 %
    • Pipelines (Encounter): z 5.62 % na 5.14 %
    • Pipelines (Standard): z 6.96 % na 4.98 %
    • Port Storm (Encounter): z 6.83 % na 8.79 %
    • Port Storm (Standard): z 6.50 % na 7.36 %
    • River Point (Encounter): z 5.27 % na 6.47 %
    • River Point (Standard): z 5.78 % na 6.16 %
    • Roughneck (Encounter): z 5.49 % na 4.42 %
    • Roughneck (Standard): z 5.59 % na 5.02 %

    Můžeme někdy očekávat zásadní změnu v základních mechanikách, jako je např. spotovací systém a další?

    • Ano, jednou z věcí, kterou v krátké době představíme, bude zásadní změna přesnosti a všech herních mechanik, které s ní souvisí. Plánujeme také vylepšit vybavení, posádku, velitele a další. Hlavním cílem je, aby jednotlivé třídy vozidel byly do značné míry rozmanité a aby hratelnost zajímavější s větším podílem taktiky.

    Ztráta přesnosti v aktualizaci 0.19 byla jednou z nejvíce kritizovaných změn. Řekněte nám více o vašich plánech.

    • Plánujeme se více zaměřit na celou mechaniku přesnosti. Největší problém v aktualizaci 0.18, která se týkala přesnosti – na rozdíl od nadměrného stokování – byla skutečnost, že bylo možné u jakéhokoliv vozidla neúměrně zvýšit jeho přesnost. Chceme, aby hodnota přesnosti byla více rozmanitá tím, že umožníme zvýšit přesnost jen u některých vozidel a tříd (např. linie Leopard). Stanou se z nich přesní ostřelovači, jejichž výhoda bude kompenzována jinými nedostatky. Obecně lze říci, že vysoká přesnost vozidel se vrátí, pouze ale na některé typy vozidel.

    Není to tak dávno, co vývojáři experimentovali s různými módy režimu PvP, jako je 10 vs 10. Zdá se, že hráčům se to zalíbilo. Existují nějaké plány na rozvoj tohoto konceptu hry?

    • Plánujeme tyto změny testovat v rámci nově přicházejícího herního režimu Lords of War. Na základě výsledků uvidíme, zda tato změna dává smysl, nebo ne.
    Otázky a odpovědi vývojářů (díl 7.)
    Ohodnoťte tento článek!
    5 (100%) 4 hlas/ů

    6 KOMENTÁŘŮ

    1. to jsou fakt volové, co jako čekali? Udělali papírové tanky a ted už nikdo neudrží přesilu. Hra na Mordoru vypadá vždy stejně, věština jede spolu a těch pár na druhé straně jen brzdí a couvá než zdechne. Vyhrává strana která se nezastaví. Skill smazán a rozhoduje kdo má více OP MBT .

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID