Otázky a odpovědi vývojářů (číslo 6)

    6

    Máme tu další článek ze série otázek a odpovědí vývojového týmu.

    Plánujete přidat více avatarů a titulů do hry?

    Se současným stavem nejsme moc spokojeni a plánujeme jeho celkové přepracování, ale nebudete to v některé z připravovaných verzí v blízké budoucnosti. Máme spoustu jiné práce. Nicméně se na daný systém v dohledné budoucnosti zaměříme a zvážíme, jak ho celkově zlepšit.

    Máte v plánu do hry přidat typ samonaváděcích raket (vytřel a zapomeň)?

    Plánujeme spustit podobný systém, který umožní hráčům označit cíl pomocí držení pravého tlačítka myši, což způsobí, že se raketa bude navádět na cíl i ve chvíli, kdy zaměřovací kruh tanku ztratí viditelné spojení s daným cílem. Pokud bude interní testování úspěšné, objeví se daný systém ve hře pod názvem „Spike system“.

    Spousta hráčů má u velitelů stav zkušeností na maximu bodů (999.999). Plánujete nějaká vylepšení velitelů?

    Ano, daný systém bude přepracován v jedné z následujících aktualizací. Ten se stane více složitým, bude potřeba více úsilí pro dosažení specifických dovedností. Množství současných zkušeností bude bráno v úvahu při přechodu na nový systém.

    Existují hráči se stovkami insignií a boostů, které bohužel nikdy nevyužijí. Neplánujete zařadit do hry možnost sloučit bonusy nižší kvality do jednoho s vyšší kvalitou?

    Od aktualizace 0.19 již hráči nezískávají množství boostů nebo insignií.  Všechny takto získané boosty jsou velmi cenné. Nicméně zvažujeme přidání možnosti sloučení do jednoho boostu s vyšším bonusem.

    Chystáte se zlepšovat vzhled vozidel, například tak, že umožníte hráčům měnit velikost, sklon, nebo umístění nálepky na tanku? Nebo i u maskování?

    Ano, plánujeme zavést nový systém, který umožní hráčům si shromažďovat a uchovávat jedinečné vizuální varianty stávajících vozidel ve své garáži. Rovněž pracujeme na systému nálepek.

    Obdrží skupina vozidel T-80 APS?

    Ano, ale pouze u vozidel, u kterých bylo dostupné.

    Přidáte do podrobností po skončení bitvy více informací? Bylo by skvělé vědět, kolik kreditů jsme získali a utratili, nebo jak se změnilo procento výher daného účtu.

    Momentálně nic takového neplánujeme, ale je to zajímavá myšlenka.

    Plánujete umožnit zkopírování jména z výsledků bitvy? U záměrně zkomolených přezdívek je někdy složité napsat jméno daného hráče, pokud zasílám informaci na podporu.

    Nyní můžete nahlásit hráče přímo ve výsledkové listině kliknutím na přezdívku pravou myší. V budoucnu zařadíme i možnost zkopírovat přezdívku.

    Bude v budoucnu přepracovaná mapa Frontline?

    Tato mapa má určité rezervy a plánujeme ji přepracovat i z grafického hlediska. Nebude to ale hned, jelikož se momentálně věnujeme práci na nových mapách, nebo změně těch stávajících.

    Mohli byste do hry doplnit animaci výbuchu munice? (Ammo Rack)

    Ta ve hře už je.

    Plánujete zviditelnit dělo v odstřelovacím režimu?

    Tuto možnost jsme zvažovali a plánujeme ji implementovat někdy v budoucnu, nebude to ale hned.

    Plánujete nějaké vylepšení systému záznamu bitev? To, co momentálně chybí nejvíce, je možnost posunutí záznamu do určitého okamžiku.

    Ano, ale krok za krokem. První částí bude přeskočení do určitého času záznamu, později bude implementována možnost zrychleného přehrávání.

    Ohodnoťte tento článek!

    6 KOMENTÁŘŮ

    1. ta hra ma prisernou grafiku v porovnani hd wot … zkusil jsem jednu hru a proste u me je to prekazka hrat dal …. takze za me museji zapracovat hlavne na grafice …. jinak kdysy davno ta hra ukazovala cekajici hrace ted uz jsou tam jen same nuly tak snad jsem tu jednu hru nehral jen s boty …. protoze realnych hracu uz moc neni 😀

        • Ono AW už na vyššístřední detaily vypadá v bitvě srovnatelně jako WoT v HD – hraju WoT HD na plno a AW na lepší střed (modely/geometrii ultra, částice a textury 1 úroveň nad med. a osvětlení na med.) a už takhle vypadá AW dobře, hlavně na mapách kde je tma a prší.

          Jen v garáži, jak tam uplně chybí efekty osvětlení a odlesků tak tanky v AW vypadaj jak papírové vystřihovánky z ABC (ale zas člověk jasně vidí jak barevnou kamufláž kupuje, v tomhle jsou třeba výroční garáže ve WoT za trest, jelikož většinou mají osvětlení slabé a zabarvené), navíc má spousta tanků krapet přesazené modely pásů (nesedí výřezy na hnací kolo), ale toho si v bitvě člověk nevšimne.

          V současnosti jediný grafický prvek co má WoT jednoznačně bez debat lepší než AW (a to ještě jen na HD modelech) je právě to vykreslování pásů, kde člověk ve WoT jasně vidí jednotlivé články, které se vzájemně naklápí jen ve spojích a za jízdy terénem se „plácají“ když mají někde vůli – v AW je to zatím pořád „natahovací“ (pořád napnutá bez ohledu na stlačení tlumičů) smyčka obdélníkového průřezu po které za jízdy kolem dokola „běhá“ textura – ale to jednak v pohybu není znát a druhak to snad ještě v budoucnu doladí…

          • No mě osobně jsou pásy buřt, je to ten poslední prvek, který sleduju 🙂 A pokud to tak ještě hodně dlouho dobu nebude a zapracují na konceptu hry, tak mi nějaké pásy asi dlouho ani zajímat nebudou 🙂

    2. Mňa hra, po grafickej stránke v novom patchi príjemne prekvapila. Hlavne čo sa máp týka. Niektoré mám dojem aj mierne prerobili. Je pravda že na tých pásoch by nebolo na škodu ešte zapracovať, ale aj na vozidlách vidím posun k lepšiemu. Ako napríklad T-90A vypadá už celkom konkurencieschopne.

    3. aj po udate 0.19 LT chodia ako superrychle vznasadl. boosty su uplna kravina a zneprehladnuje hru. Menu urcite treba sprehladnit. Nech kludne kopiruju WOT ale nech neopakuju ich chyby a neh hru zjednodusia v menu ale nech su tanky stale tankami a nie buggynami a nech sa hrac trocha snazi a ne len klika vidim – strilam..

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID