Otázky a odpovědi vývojářů (9. díl)

    8

    Další várka informací o vývoji je tu.

    Proč IS-7 nemá ve výzbroji malorážní náboje, které byly reálně testovány a jejich úsťová rychlost dosahovala 1200 m/s a penetrace 320 mm. Proč je poškození APHE munice rovnocenné s kinetickou municí stejné ráže, i když APHE exploduje po průniku pláštěm?

    • Za prvé, tyto tvrzení jsou mýtem, který vychází z chybných zdrojů, které se bohužel dostaly do Wikipedie. A i když by tato munice existovala, byla by pro hru Armored Warfare příliš silná. Vzhledem k tomu, že toto prémiové vozidlo 4. úrovně se příliš často v bitvách nepotká s vozidly vyšších úrovní, tyto malorážní náboje by příliš zvýšily hodnotu penetrace oproti dalším vozidlům (jako je T-64A nebo T-72). APHE munici plánujeme v budoucnu zvýšit hodnotu poškození. Ve skutečnosti již pracujeme na zvýšení rozmanitosti jednotlivých typů munice, například tomu není tak dávno, co do hry byla vrácena jedna z vlastností kionetických střel, tzv. „ricochet“.

    Zařadíte do hry další prémiová vozidla vyšší než 8. úrovně?

    • Zatím neexistují plány na zařazení těchto vozidel. Nicméně je možné, že některá současná vozidla 9. a 10. úrovně se objeví ve hře jako vozidla za odměnu, jako součást významných událostí, příběhové kampaně, nicméně hráči budou muset vyvodit značné úsilí, aby je mohli získat.

    Uvažovali jste o tom, že byste ze hry odstranili barevné indikace probití u zaměřovače? Bez tohoto prvku by hra mohla být náročnější a zajímavější.

    • O této změně jsme přemýšleli, dokonce proběhlo několik testů v přípravě aktualizace 0.19. Nicméně odstranění indikátoru probití by pro spoustu hráčů znamenalo nesrozumitelnost mechaniky pancéřování, tzn. hráčům by nebylo zcela jasné, co a proč ve chvíli dopadu munice nebyli schopni prostřelit pancíř nepřítele. Plánujeme vylepšit celou situaci, a to ve dvou směrech, ve smyslu celkové hratelnosti a vizuálním změnám. V aktualizaci 0.21 plánujeme přizpůsobit interakci mezi náboji a brněním (například představit přepracovanou normalizaci kinetických střel, která nahradí tu, která byla vypnuta v aktualizaci 0.19). O této změně bude vydán samostatný článek. Po vizuální stránce plánujeme zavést speciální obtisky pro průnik/odražení střel, které se budou objevovat na pancíři nepřítele a ve vzdálenější budoucnosti bychom chtěli představit Armor Inspector. K tomuto tématu se můžeme vrátit ve chvíli, kdy bude interakce mezi nábojem a pancířem zcela vyjasněná a logická.

    Proč je v aktualizaci mapa Ghost Field vypnutá?

    • Pouze dočasně, pracujeme pouze na dílčích vylepšeních hratelnosti a bude vrácena velmi brzy.

    Plánujete zavést osobní mise, ve kterých bude jako odměna některé z vozidel?

    • Ne přímo takový typ odměny, ale na podobném konceptu pracujeme. Určitě se dozvíte více informací velice brzy.

    Umožníte změnu aktivního boostu před jeho vypršením?

    • O něčem takovém jsme přemýšleli již dříve. Není to špatná myšlenka.

    Nahradí CATTB vozidlo XM1A3, jak již dříve bylo avizováno vývojáři? Nebo bude existovat jako samostatné vozidlo, či nebude uvedeno do hry vůbec?

    • V současné době plánujeme vozidlo XM1A3 vybavit balíčkem existujících doplňků tak, aby si hráči mohli vybrat, který chtějí. Bude možné si vybrat mezi 140mm ATACS dělem, nebo 120 mm dělem se zásobníkem. Oba dva typy byly testovány u reálných vozidel (i když ne ve stejné době). Co se týká CATTB, pravděpodobně bude představen v konfiguraci, která bude odpovídat jeho reálné předloze v rámci vývojového stromu, nebo jako odměnové vozidlo. Jinými slovy, na pořadu dne není otázka „bude nahrazen XM1A3“.

    Bude možné u současných vozidel odemknout více modulů?

    • Ano, v současné době plánujeme vylepšit využitelnost současných modulů a doplňků (například v jedné z příštích aktualizací modul zvyšující přesnost). Poté budeme moci přidat další zamykatelné moduly vozidel. Některé změny jsou plánovány do jedné z aktualizací v blízké budoucnosti.

    Mnoho z reportů avizuje, že ne všechny retrofity fungují správně, jsou si toho vývojáři vědomi?

    • Ano, spousta těchto problémů není způsobena vlastními retrofity. Například vybavení ovlivňující přesnost funguje, ale jejich vliv není vidět v uživatelském rozhraní. Tento stav plánujeme opravit. Problém s doplňky ovlivňující rychlost nabíjení jsou samostatnou kapitolou – je způsoben synchronizací klienta a serveru a rovněž způsobuje nejen chyby v rychlosti nabíjení. Tak, či onak, plánujeme opravit všechny tyto problémy v aktualizaci 0.20.

     

    Otázky a odpovědi vývojářů (9. díl)
    Ohodnoťte tento článek!
    5 (100%) 3 hlas/ů

    8 KOMENTÁŘŮ

      • Garrthe? Co to udělali s tedeckama?((…slepy to je a videt snad vic jak mbetecka…jsem se na tak tesil a po dnesku je necham ladem…tu vetev ERC a dale…hnus…nevis, jestli to trochu nespravi?))

          • S tim se neda hrat ani v PVE))…to je slepy jak artyna…ta presnost…ta jeste ujde…ale to, ze to je slepa svetluska…tu vetev musim nechat ladem))

          • Osobně se na ty zásobníky těším v 0.20, dokonce jsem v resetu vynechal expení Draca a Centa120, aby mě ty zásobníky „pomohli“ s s tím expením. Vyexpil jsem je oba v 0.16-0.18 a tak to budu moct posoudit. Je to ale těžké, když LT mají větší dohled a přesnost apod.

            • No na jsem se taky tesil…schvalne jsem v podstate volny expy nepouzil poradne u niceho, abych vyjel vsude posadky aspon na 4.level, i u toho, co mne nebavi))…dnes jsem se zdesil toho, na co jsem se tesil nejvic))….i v tom PVE, kdyz zustanes sam, to sotva zvratis, ti boti te vidi driv))…dnes Palanx, ci jak to je ten nazev))…posledni zivej…cap plnej botu jak houno much..ja 1 vystrel…opetovano hromadnym soustrelem))…az mne samo sesrotovali))…s timhle snad jedine v cete s necim bystrozrakym))

            • Camo, Sabrina a retrofit cama za 3mega a pokusit příště přežít. Už je to jak v PvP, po výstřelu dým…

    1. Ja by som bol rád keby všetky boosty neboli časovo obmedzené ale radšej na počet odohraných hier, keď má moj provider niekolko hodinové výpadky tak to naštve, meniť providera v mojej lokalite je nemožné a tak to už radšej ani neaktivuju…. v LoL majú dokonca i na výber či chce hráč čaasovo obmedzené alebo na počet hier 🙂

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID