Otázky a odpovědi vývojářů (12. díl)

    1

    Po delší době My.Com zveřejnil další díl ze série otázek a odpovědí vývojářů.

    Bylo by možné přidat do zobrazení úroveň přiblížení (x4, x8) ve sniper režimu?

    • V budoucnu plánujeme kompletně přepracovat rozhraní zaměřovače a o doplnění této funkcionality přemýšlíme.

    Bude tank inspector?

    • Ano, v aktualizaci 0.23

    Jaké máte plány s PvE, bude nějaká kampaň pro tento mód?

    • Ano, plánujeme v blízké budoucnosti.

    Plánujete umožnit hraní napříč servery?

    • Momentálně ne.

    Dříve bylo oznámeno, že Vickers Mk.7 nahradí Arietu. Jaké jsou další plány?

    • Vickers Mk.7 nenahradí Arietu, ale objeví se v budoucnu jako samostatný tank. Pokud jde o Arietu, momentálně nemáme žádné konkrétní plány na její změnu.

    Co máte v plánu udělat s kolovými vozidly? Některá z nich jsou prakticky neuřiditelná.

    • Momentálně na úpravě intenzivně pracujeme. Vozidla by měla rychleji reagovat na pokyn hráče a použitím ruční brzdy budete schopni provádět rychlejší zatáčky.

    V aktualizaci 0.21 dojde ke zpomalení vozidla Challenger 2. Byl pomalý již dříve, proč ho omezujete ještě více?

    • Toto je jen první z několika změn v oblasti rychlosti. V aktualizaci 0.22 plánujeme obecně změnit mobilitu jednotlivých vozidel tak, aby byla více rozmanitější. Různé typy motorů budou mít odlišné vlastnosti – například plynové turbíny budou v nízkých otáčkách zrychlovat pomaleji, než vozidla se vznětovými motory.

    Bude T-62 Veteran prémiové vozidlo?

    • Ne.

    Aktualizace 0.21 přináší změny u mnoha střel, zejména HE a HEAT. Jak se budou lišit vozidla Wiesel a VBL AFV? Nyní je bude možné zničit každým jednotlivým výstřelem. Budete s tím něco dělat? Koneckonců, vozidla jsou tak jako tak špatná.

    • Obě vozidla fungují docela dobře, nicméně vyžadují určitou úroveň dovedností, aby s nimi bylo možné hrát efektivně. Plánujeme však úpravu spotovacího systému tak, aby jim bylo umožněno být déle neodhaleni na bojišti.

    Co plánujete udělat s fenoménem PvP bitem známým pod označením “kruhové bitvy”, tedy že hráči na obou stranách vyrazí všichni jedním směrem a obkrouží mapu?

    • Tento stav má několik důvodů, počínaje typem vozidel a konče konkrétní mapou. Nadále pracujeme na obou, ale není možné jedním zásahem omezit tento jev. Opatrně upravujeme vlastnosti jednotlivých vozidel a upravujeme mapy tak, abychom tomuto fenoménu zabránili, ale mějte na paměti, že se ho nepodaří nikdy odstranit. Každý hráč má svobodnou vůli ve volbě taktiky.

    Plánujete opravy modelů ruských tanků, jako je T-72B? Momentálně ve hře nemáme T-72B, ale T-72A s erou (rovněž známý jako T-72AV).

    • Ano, i nadále budeme opravovat problematické modely. Model T-72B je jedním z modelů s nejvyšší prioritou.

    V aktualizaci 0.21 opravujete dobu nabíjení u ruských vozidel, včetně Objectu 187. Proč tato změna?

    • Buff je vázán na reálnou modernizaci vozidel třídy T, které obdržely modernizaci v podobě automatického nabíjení. Vozidlo Object 187 tuto modernizaci nemá.

    V aktualizaci 0.21 střelba HE municí na věž nepřátelského MBT vozidla způsobí někdy vysoké poškození, někdy žádné. Můžete to vysvětlit?

    • Vysoké poškození je způsobeno v situacích, kdy výbuch HE munice je směřován pod věž a poškozuje špatně chráněný pohybový mechanismus věže. Poškození HE municí plánujeme opravit, aby jeho poškození bylo mnohem předvídatelnější a šířilo se rovnoměrněji.
    Otázky a odpovědi vývojářů (12. díl)
    Ohodnoťte tento článek!
    5 (100%) 2 hlas/ů

    1 KOMENTÁŘ

    1. Ahoj, Obj.187 žádné zlepšené nabíjení nedostal, asi chybka, v odpovědi i říkají důvod, proč reload nezlepší.

    Comments are closed.