Otázky a odpovědi vývojářů (11. díl)

    3

    Je tu další ze série článků otázek a odpovědí vývojářů.

    Plánujete něco udělat s konstantní imobilizací vozidel ve hře způsobenou shozením pásů?  Po jejich opravě použitím spotřebního doplňku jsou protivníkem opět zničeny. Je to velice frustrující.

    • Plánujeme zvýšit použitelnost doplňků vozidla, které zvýší jejich odolnost. Hráči si budou moci nastavit vozidlo tak, aby dosahovalo vyšší ochrany proti imobilizaci. Kromě toho některá vozidla (v závislosti na typu převodovky, kterou používají) obdrží lepší ochranu nebo zrychlení opravy poškozených pásů. Tento mechanismus je důležitým herním prvkem, nicméně plánujeme ho dále rozšiřovat.

    Plánujete vylepšit fyzikální model výbuchu dopadající munice. Existuje mnoho menších částí tanku, které by mohly být poškozeny při výbuchu vysoce explozivní munice (HE).

    • Na tuto problematiku jsme se již zaměřili, nicméně měla velký vliv na propad FPS ve hře. To je důvod, proč jsme se nejdříve zaměřili na zvyšování kvality samotných modelů včetně optimalizace.

    Proč jste zhoršili PL-01? Neuteče dokonce ani před Armatou a to není dobré. Neplánujete vrátit speciální schopnost lehkých tanků – akcelerační boost?

    • Statisticky vzato si Pl-01 nevede špatně. Jeho dobré výsledky jsou dány velice dobrým maskovacím faktorem i během pohybu a střelby (tyto vysoké hodnoty nahrazují ve hře zvýšenou schopností termálního maskování). Jde o rychlý a obratný tank, ne však jako M8, jelikož má nižší poměr výkonu k hmotnosti.

    V režimu PvE je pocitově zařazen malý počet map. Co se stalo?

    • Dočasně jsme deaktivovali 4 mapy (jedná se o přibližně o 10 % z celkového počtu map) v důsledku dosud nevyřešených chyb. Snažíme se je opravit a dané mapy vrátit zpět do hry co nejdříve. Navíc v nadcházející aktualizaci přibudou mapy nové.

    Velikost fontu v uživatelském rozhraní je stále malá. Opravíte velikost fontu, abychom nemuseli hrát s mikroskopem?

    • Lepší čitelnosti se dočkáte v aktualizaci 0.21.

    U tanku T-90MS je jeho boční pancíř téměř neprostřelitelný bez ohledu na barvu indikátoru možnosti penetrace.

    • T-90MS, jakož i několik dalších vozidel (např. Challenger 1). má zabugovaný (příliš silný) model představného pancíře (ERA). Tato chyba bude opravena v jedné z následujících aktualizací – ochranné prvky budou stále poskytovat dostatečnou ochranu, ale ne v takové míře.

    Kdy se do garáže vrátí informace o počtu vlastněných vozidel?

    • V jedné z příštích aktualizací

    Bylo by možné přidat další slot spotřebních doplňků pro režim PvE, který by pouze doplňoval munici? Ten, který zároveň opravuje tank, není často vůbec potřeba.

    • Zajímavý nápad, ale v současné době bude k dispozici pouze jeden slot. O této možnosti ale popřemýšlíme.

    Protitankové řízené střely a vysoce explozivní munice (HE) momentálně často neudělí protivníkovi žádné poškození i slabě pancéřovaným lehkým tankům, a to i v případě střelby na krátkou vzdálenost. Budete s tím něco dělat?

    • Aktualizace 0.21 přinese několik dílčích změn mechaniky střel. Jejich vlastnosti budou více realistické a bude jednodušší je použít. K nulovému poškození HE municí (včetně munice u kanónových vozidel) nebude docházet tak často. Podrobnější informace budou sděleny v samostatném článku.

    Odstraníte u samohybných děl omezený kruh pro vykreslování vozidel? Tank, který je odhalen vlastním týmem a nachází se ve velké vzdálenosti, je pro samohybné dělo stále neviditelný a je těžké ho zaměřit.

    • Máte pravdu, tento limit by pro tuto třídu neměl být aktivní. Opravíme ho v jedné z následujících aktualizací

    Přepracujete osvětlení map Highwall a Frontline v módu Střetnutí? Mapy jsou obecně velice tmavé samy o sobě a dodatečné efekty, jako jsou kouř a mlha, snižují viditelnost.

    • Frontline bude kompletně přepracován.

    Zlepšíte sklkádání bitev (Matchmaking) pro čety? Četa tří hráčů je vpuštěna i do bitvy, kde na straně protivníků není žádná.

    • Ano, v budoucnu máme v plánu opravit skládání bitev, který bude tento jev ve větší míře eliminovat.

    Budete opravovat pancíř u vozidel série „T“?

    • Rádi bychom, aby pancíř vozidel odpovídal do určité míry realitě. Jinými slovy, reálná vozidla s průměrným pancéřování nebudou neprostřelitelné ve hře. Průměrně pancéřovaná vozidla ve hře mají ve smyslu hratelnosti vylepšeny jiné vlastnosti, jako například vylepšenou munici, lepší agilitu či maximální rychlost a rychlejší nabíjení. Tanky série „T“ mají jedny z nejsilnějších zbraní ve svých třídách a v některé z následujících aktualizací dokonce vozidla T-90A a T-90MS obdrží zrychlení nabíjení děla. V budoucnu je ještě plánováno zvýšit celkovou mobilitu těchto vozidel při jízdě na nezpevněném povrchu a zvýšit jim maskovací faktor.
    Otázky a odpovědi vývojářů (11. díl)
    Ohodnoťte tento článek!
    4 (80%) 1 hlas/ů

    3 KOMENTÁŘŮ

    1. Děkuju za překlad! Doufám, že v tom PvE předělají 4 chybné mise toho chybného CryEngine jako Harbinger, Snake Bite, Leviathan a vždy kousnoucí se na začátku Raiding Party 😀 Ten CryEngine mi skládá hru s hláškou že mám nepodporovanou AMD grafickou kartu.
      Zobrazení ulomené antény nepožaduji…

      • Já za celou dobu hraní AW od uzavřené bety (vždy na grafice AMD) jsem neměl nikdy problémy. Vše je o odladění systému. Jedu vždy na nejnovějších ovladačích. Tyhlety problémy jsou prostě zakleté.

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID