Otázky a odpovědi vývojářů (10. díl)

    0

    Máme tu 10. díl otázek a odpovědí vývojového týmu. Pojďme se podívat, co za zajímavé informace si pro nás tým My.comu připravil.

    Bylo by možné zajistit více prostoru pro umístění nálepek na tanky (po stranách, na věži) a máte v plánu doplnit další (např. čísla, písmena, znamení apod.)?

    • V budoucnosti (ne příliš blízké) plánujeme zavést možnost umístit nálepky na jakoukoliv část vozidla. V tuto chvíli nemáme v plánu přidat další “statická” místa pro jejich umístění.

    Plánujete zvýšit hratelnost jednotlivých tříd vozidel v PvE. Např. lehká AFV vozidla jsou v tomto režimu málo výkonná.

    • Ano, plánujeme řešit užitečnost některých vozidel v režimu PvE, a to konkrétně úpravami palebné síly a možnostech spotování. Některá vylepšení u vozidel CRAB, SPHINX, T-15, BMP a řady BMD AFV, jsou plánovány v blízké budoucnosti.

    Proč je procentuální hodnota penetrace faktorem, který ovlivňuje model pancíře. Existuje nějaké konečné číslo, ke kterému se vývojáři chtějí přiblížit?

    • Dosažení určitého procenta penetrace není samo o sobě cílem rovnováhy. Tím aktuálním, při přepracování jednotlivých vozidel, je nalézt optimální řešení, které spojí realitu, hratelnost a různorodost jednotlivých vozidel, jako je např.:

    Toto vozidlo má slabý spodní přední plát, ale díky dobře obrněné věži a doplňkovému pancéřování ERA na bocích, nabízí zvýšenou ochranu proti kinetickým střelám a tento stav odpovídá reálnému protějšku. Tento stav má za následek, že při boji v “hull-down” pozici, nebo při vystavení boků nepříteli, bude dosahovat dobré úrovně ochrany vozidla oproti přímému střetu “FACE 2 FACE” s jiným vozidlem a odhaleným předním spodním plátem.”

    • Získaná statistika procentuální penetrace nám pomáhá zjistit, zda ochrana vozidla odpovídá naší vizi a pomáhá nám vyhledávat potenciální chyby v modelu vozidla. Samozřejmě, že některé hodnoty nám ukáží, že problém je úplně někde jinde. Pokud se například ukáže, že danou částí pancíře projde méně jak 33% střel, znamená to, že model je špatně nastaven, případně že jeho slabá místa jsou příliš malá (nechvalně známý “pixel-hunting”).

    Kdy budou do hry zařazena francouzská vozidla?

    • Momentálně na nich pracujeme, ale neplánujeme jejich zařazení v blízké budoucnosti. Plán je konec roku 2017.

    Vrátíte vozidlu BMP-2 jeho 30mm HE munici?

    • Ano, spolu s vozidly BMP-3, BMD-2 a BMD-4.

    Jak plánujete zlepšit popularitu režimu Globálních Operací? Zdá se, že tento režim nikdo nehraje.

    • Máme velké plány s tímto režimem, avšak je nechceme momentálně zveřejňovat. Možná jste si všimli, že příjem u tohoto režimu se zvýšil o 50%.

    Budete vylepšovat ovládání kolových vozidel. U některých se zdá, že jsou zcela neovladatelná.

    • Ano, plánujeme vylepšit ovladatelnost, zejména rychlost otáčení a ovladatelnost při vysokých rychlostech.

    Kdy přepracujete prémiová vozidla M60-2000 a Challenger FALCON? V současné době jsou téměř nehratelná.

    • Vozidla budou výrazně vylepšena v jedné z přicházejících aktualizací. Například Challenger nebude dostávat plné poškození při zásahu věže.

    Proč sovětská vozidla s HEAT municí dosahují vyššího stupně penetrace než s kinetickými střelami (AP)?

    • Ve skutečnosti průbojnost HEAT munice homogenním pancířem je daleko vyšší, jako s AP municí. Naopak AP munice je daleko efektivnější proti představenému pancéřování. Aby byl systém pancéřování více pochopitelný, rozhodli jsme se učinit několik změn, které se objeví v aktualizaci 0.21. Současně plánujeme zavést v budoucnu i armor inspector.

    Proč jsou na 10. úrovni i vozidla, která ve skutečnosti neexistovala (Leopard 2AX, XM1A3).

    • Otázka spojená s vozidly západní provenience je daleko složitější. Poslední verze Leopardu 2 a Abrams (SEP v3 a 2A7V) jsou vylepšenými verzemi jejich předchůdců, ale stále se jedná tanky předchozí generace, pokud je porovnáváme například s vozidlem T-14 Armata. Kromě toho při porovnání s jejich předchůdci není zvýšení jejich výkonnosti tak evidentní. Na druhou stranu v letech 1980 a 1990 bylo vyvinuto mnoho prototypů, jako je CATTB, a mnoho nových systémů (130mm dělo) je ve vývoji ještě dnes. 10. úroveň reprezentuje vozidla s reálně testovanými (i experimentálními) technologiemi v kombinaci s nejnovější verzí pancéřování. Tato vozidla obdržela různé názvy, protože by nebylo správné, kdyby například TOP verze Leopradu 2 se 130 mm dělem nesla stejný název – 2A7. V případě, že toto vozdilo obdrží experimentální dělo, dostane rovněž i vlastní název (např. 2A8).

    Vždy, když zapnu hru, je aktivní vozidlo PT-76. Je k tomu nějaký důvod?

    • Jedná se o chybu, která bude opravena v nejbližší době. Vybrán by měl být ten samý tank, který byl naposledy aktivní při ukončení herního klienta.

    Plánujete změnit systém retrofitů tak, aby je bylo možné přemístit na jiný tank?

    • O této možnosti uvažujeme.

    Plánujete nějaké změny v mechanice spotování? Od vydání aktualizace 0.19 tato mechanika trpí problémy, kdy jednotlivé tanky neočekávaně mizí a znovu se objevují, atd.. 

    • Ano. v nejbližší aktualizaci plánujeme přepracovat mapy tak, aby více odpovídaly  změnám spotovacích mechanik zařazených v aktualizaci 0.19.

    Bude mít zavěšení doplňkového ERA pancéřování vliv na pohyblivost vozidla?

    • Technicky to je možné a ani nás to nenapadlo. Vzhledem k udržení hratelnosti to není příliš vhodné. Velmi málo hráčů by obětovalo zvýšenou ochranu vozidla jen proto, aby dosáhli nepatrně zvýšené pohyblivosti vozidla.

    Nebude Leopard 2AV změněn na Leoprad 2 (2A0) 6. úrovně a Leoprad 2 7. úrovně na Leopard 2A4 s cílem dosažení stejného rozvržení, jako je u vozidel Abrams?

    • Současné rozvržení dané linie je z důvodu hratelnosti. Na začátku výroby vozidlo Leoprard 2 překonávalo vozidlo Abrams, zejména v palebné síle. Vozidlo Abrams obdrželo 120mm dělo, cožř je důvod, proč Leopard 2 je na stejné úrovni, jako M1A1.
    Otázky a odpovědi vývojářů (10. díl)
    Ohodnoťte tento článek!
    4.2 (84%) 5 hlas/ů