AW: Odpovědi vývojářů #5

    11

    – v nejbližší době se vývojáři zaměří na balancování vozidel, nové mapy a vozidla, stabilitu a výkon
    – následující prvky v nejbližší budoucnosti budou koncovka (mód batalion), systém velení a vylepšení postupu společně s dalšími odměnami
    – mechanismus vybírání vozidel do bitvy (matchmaking) bude vylepšen, aby lépe balancoval třídy vozidel, aby nedovolil příliš mnoho vozidel jedné třídy v jedné bitvě
    – v nejbližší budoucnosti nebude zaveden systém vícehlavňových reaktivních zbraní vystřelujících raketové střely
    – vývojáři experimentují s mapami různých velikostí, největší mapa Reaktor má 1400 x 1400 metrů, možná budou v budoucnosti zavedeny i větší mapy
    – v současnosti je ve vývoji mód, kde bude hrát na každé straně více než 15 hráčů
    – vývojáři pracují na funkci záznamů, ale ještě zdaleka není připraven
    – je možné, že v budoucnu budou zavedeny kamufláže, nápisy a znaky vytvořené hráči, avšak konkrétní plány zatím neexistují
    – bude možné si prohlédnout statistiky hráčů i mimo bitvu, avšak standartně budou statistiky nastaveny na soukromé
    – v budoucnosti bude i ukrajinská větev vozidel
    – nejsou plány na omezení míst v garáži
    – jsou plány na zavedení obojživelných vozidel, vozidla, která v reálu mohu plavat, dostanou delší “topící” čas
    – množství reputace a kreditů potřebných k odemčení vozidel 9. a 10. tieru je “rozumné”, aby i pravidelní hráči při troše snahy tyto vozidla odemkli
    – premiová vozidla 7. a 8. tieru budou dodány az potom, co budou doány řádná vozidla 9. a 10. tieru
    – premiové vozidlo bude neco mezi stockovým a topovým vozidlem daného tieru
    – nadcházející PvE prvek bude zahrnovat vylepšení spawnovacího mechanismu, aby byla hra více variabilní, aby se vyhnulo připadu, kdy se bot objeví na vozidle hráče
    – zpoždění střel nezaznamenává každý hráč a pravděpodobně to neí závislé na latenci, vývojáři to zkoumají
    – lehké tanky nemívaly rozměření při vysoké rychlosti vozidla – to bylo problematické u vozidel jako Sheridan a nevrátí se to, ale vývojáří pokračují ve zkoumání tohoto problému
    – v budoucnu bude možno upravovat hráčovu základnu podle toho, jak se mu budou postupně odemykat nové prvky
    – je možné, že v budoucnu přibudou speciální vozidla dosažitelná za obtížné mise
    – brzy bude k dospozici vlastní bitevní mód, bude také podporovat prvek pozorování
    – není jisté, že bude pozorování dovoleno v PvE bitvách
    – hlasový chat bude k dispozici v soutěžních módech
    – vývojáři poodhalili neco z přicházejícího módu Územních válek, ve kterém budou prapory bojovat o kontrolu speciálních území
    – tento mód bude podporovat jak prapory, tak individuální hráče
    – je možné, že bude spojen s nějakou dějovou kampaní a nekterými PvE misemi
    – je v plánu zavést soutěžní žebříček
    – je možné, že hráči se budou moci spojovat do frakcí a odemykat unikátní odměny ziskem reputací v těchto frakcích.
    – v současné době je možné konvertovat zkušenosti tanku do volných zkušeností pouze v případě, že tank vyzkoumáte na 100%. V současné chvíli neexistuje plán na změnu systému, pouze bude přepracováno rozhraní, aby bylo více kommplexní.
    – členové klanů budou mít možnost v budoucnu více přizpůsobovat jejich klan.
    – v plánu je přidat do hry několik zvuků, jako je např. indikace spotu apod.
    – vývojáři mají v plánu implementovat možnost hlasové komunikace mezi hráči v četě, neexistují však konkrétní plány, kdy by k tomuto mohlo dojít.
    – vývojáři jsou si vědomi problému s fungováním penetračních/nepenetračních obtisků (decálů), toto bude opraveno.
    – možnost reportovat hráče až po bitvě je momentálně ve fázi vývoje a bude doplněna do hry v budoucnosti.
    – vývojáři pracují na možnosti volby extra nízkých detailů, které by pomohly při hraní na velmi pomalých počítačích. Dojde k odstranění většiny efektů. Tento mód byl vyvinut již dříve, potýkal se ovšem se spoustou problémů (neviditelné objekty, problém s renderováním střel apood.), čili před vlastním vypuštěním do světa je potřeba tento mód zdokonalit a učinit ho více „hratelným“.
    – na druhou stranu vývojáři plánují zakomponovat možnost volby extra vysokých detailů, které by využili hráči na výkonných strojích, zatím však neexistuje konkrétní plán na implementaci této možnosti.
    – v současné době jsou PvE mize na nejvyšší obtížnost příliš snadné, procento výher se pohybuje mezi 80-90%. Je v plánu zvýšit obtížnost pro bitvy na 7. a 8. tearu (současně se zvýšením odměn za tyto bitvy) a dále přidat do hry nejvyšší „insane“ obtížnost, která bude skutečně obtížná (rovněž budou zvýšeny odměny)
    – ve hře existuje bug, který způsobuje, že některé dovednosti velitele a posádky nejsou aktivní. Tento problém bude opraven v patchi 0.11 včetně oprav několika dalších bugů u perků, kterými disponují velitelé a posádka.
    – časem bude implementována možnost získat speciální odměny pro nejlepší hráče prohraného týmu u PvP módu.
    – vývojáři doplní několik dalších funkcí minimapy, jako je například lepší zobrazení pozice tanků, které žádají o pomoc apod.
    – vegetace na okrajích („špičkách“) map bude přepracována v patchi 0.11 z důvodu zvýšení výkonu.
    – vývojáři plánují doplnit nové achievmenty („úspěchy“), včetně některých opravdu náročných s odpovídající velkou odměnou.
    – vývojáři plánují zcela přepracovat systém zkoumaných retrofitů, kdy i hráči, kteří nechtějí hrát určitou skupinu tanků a k určitým retrofitům by se tak nedostali, dostanou možnost tyto doplňky odemknout jinou cestou. Retrofity bude možné odemknout několika cestami s pomocí různých vozidel a za pomocí tzv. „výrobního“ módu, který ovšem dosud nebyl implementován.
    – další uvažovanou variantou je umožnit hráčům si vybrat jakýkoliv retrofit, který chtějí, a odemknout si jeho Mk.3 variantu v případě, pokud si odemknou top tank z jakékoliv větve (hráči tedy nebudou muset hrát všechny větve stromu vozidel, aby si mohli vylepšit své retrofity)
    – existují plány na zakomponování možnosti otevření dalších nastavení u velitelů, kteří dosáhli svého maximálního levelu vylepšení.
    – vývojáři uvažují o možnosti koupě zdrojů na základně za goldy, finální rozhodnutí ale dosud nepadlo.
    – na základě častých výsledků v bitvách (15:0) vývojáři bedlivě studují statistiky bitev. V budoucnosti bude celý systém match makingu zrevidován, další možné změny budou následovat po pečlivém analyzování dopadu na hru.
    – plánuje se doplnit do hry těžké bojové vozidlo pěchoty T-15 IFV
    – další dealer bude doplněn v některém z dalších updatů. Bude zahrnovat linii asijských tanků a severovýchodních evropských tanků
    – existuje plán na doplnění dalšího speciálního dealera s vzácnými a upravenými vozidly, a vozidly, které se nehodí do současných větví vozidel (např. korejské tanky K1/K1A1/K2). Nastavení podmínek pro odemčení těchto větví jsou stále fázi vývoje.
    – ve verzi 0.11 dostane tank Swingfire buff (snížení penalizace kamo faktoru při výstřelu), dále pak u Challenger 1 bude zlepšena palebná síla
    – v prvním kroku implementace vylepšení pro tanky bude implementována možnost změny kamufláže na tancích, konkrétně volbou textury a barvy kamufláže.
    – statisticky nejhorší tanky ve hře – T-72A (slabý pancíř), Starship (celkově neefektivní), Challenger 1 (nízká palebná síla), Leopard 1A5 (celkově poddimenzovaná palebná síla), projdou Statisticky nejlepší tanky ve hře – XM1 (vysoká palebná síla, celkový winrate má přes 50%), M1 a M1A1 Abrams, dostanou lehký nerf v patchi 0.11
    – vývoj plánuje doplnit do hry samohybná děla tieru 9 a 10 se zpožděním, na základě všeobecných statistik a připomínek hráčů. Doposud není jasné konenčné řešení.
    – na základě dlouhé čekací doby na vstup do bitvy se samohybnými děly je v plánu odstranit ze stromu upgradů u artilerie všechny retrofity. Tím dojde k tomu, že artilerie budou hrát pouze hráči, kteří je opravdu hrát chtějí a dojde také ke zlepšení celkového match makingu. Tyto změny by měly vézt ke snížení potřebného času na vstup do bitvy.

    Zdroje:
    http://thearmoredpatrol.com/2015/10/20/armored-warfare-developer-stream/
    http://aw.my.com/en/forum/showthread.php?41241-P%C5%99eklady-ofici%C3%A1ln%C3%ADch-novinek-ze-str%C3%A1nek-aw&p=573874&viewfull=1#post573874

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekUjety Javor: AW Camouflage
    Další článekVelká změna WN8, přepočet tabulky DMG
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    11 KOMENTÁŘŮ

    1. Trochu nechápu – “– statisticky nejhorší tanky ve hře ….. projdou Statisticky nejlepší tanky ve hře” – projdou buffem asi ne?

    2. Vypadá to nadějně 🙂 Vadí vám taky pozice zoomu kamery, který jede po skocích a ne plynule jako ve wot (tzn. nedá se naladit pohled, kdy vidíte třeba jen dělo tanku, buď snipe nebo pozice třetí osoby za tankem)?

    3. Potvrzuji T72U je hodne smutnej tank. Uz su v expeni za pulkou a nepamatuju, ze bych neco odrazil

    4. Add “v budoucnosti bude i ukrajinská větev vozidel” … no, větev asi ne. Zřejmě se u nějakého dealera objeví několik ukrajinských vozidel na různých tierech (.. předpokládám, že samostatný ukrajinský dealer / strom to asi nebude).

    5. „v budoucnosti bude i ukrajinská větev vozidel“ presne tomu som nepochopil ked tu ziadne vetvy narodov niesu. a este vie mi niekto vysvetlit toto? ” následující prvky v nejbližší budoucnosti budou koncovka (mód batalion)” to su klanove boje alebo ako to mam chapat?

    6. Nejako tomu nerozumiem. Aky suvis maju retrofity s dobou zaradenia artyn do hry ? Priemerne s artynou cakam na zaradenie do hry tak 1,5 -2 min. Vysvetlujem si to tym, ze vo fronte je malo hracov a na tento pocet je privela artyn. Arty sa dohry dostanu max 4 takze ich vyber je zdlhavejsi.

    7. Zatím se mi jeví tato hra jako odvar wotka prostě normální arkáda o nějaké taktice zde nemůže být řeč.Kolik bylo řečí ,že ve wotku, tě zabijí na dvě rány vždyť zde je to to samé a ještě hrozně nepřehledné.Zoom je zde strašný.

    Comments are closed.