Náhled do aktualizace 0.19

    5
    aktualizace 0.19

    Obsidian Entertainment a My.com vám představují první náhled do aktualizace 0.19, která obsahuje dlouho očekávané přepracování hry Balance 2.0.

    Aktualizace 0.19 přináší tyto novinky

    • Balance 2.0
    • GO mapu Barren Divide
    • PvP mapu Canyon
    • PvE misi Raiding Party
    • PvE misi Watchdog
    • Skirmish neboli Šarvátku, zvláštní režim pro malé týmy v PvP

    Jako obvykle je součástí aktualizace i celá řada oprav.

    Nová mapa pro Globální operace „Barren Divide“

    Lze volně přeložit jako „rozdělenou pustinu“, tato mapa je volně inspirovaná Kavkazem, zahrnuje zvlněnou krajinu a kopce ohraničující konfliktem zničenou městskou zástavbu, to vše na rozloze 1800 x 1800 metrů.

    Během této operace, Lions of Nequiel vtrhli do venkovské oblasti, zničili město a získali kontrolu nad veškerou dopravou včetně místní rafinerie, dále si zde zřídili své vojenské stanoviště.
    Další frakcí jsou TRF, která získala nadvládu nad oblastí a odstraňuje ostatní konkurenty i pomocí ozbrojených civilistů, nicméně jejich úsilí nesměřuje k vytvoření bezpečné zóny pro civilní obyvatelstvo.

    Vaším úkolem je sebrat kontrolu nad oblastí z rukou TRG a obnovit zde zákonný pořádek ve prospěch civilního obyvatelstva. Ostatní ozbrojené frakce se budou snažit využít konfliktu mezi ISD a TRF pro znovuzískání ztraceného území.

    Nová PvP mapa Canyon – Kaňon

    Najít funkční chemičku v zdevastovaném světě Armored Warfare je čím dál tím těžší a těžší. Dve znepřátelené skupiny se snaží získat nadvládu nad jednou takovouto funkční chemičkou skrytou hluboko v Mohavské poušti.

    Předchozí boje již poničili toto zařízení, následkem jsou tak různé úniky chemikálií a poničené části továrny, i tak zůstává tato chemička jedním z nejcennějších cílů v oblasti.

    Nová PvE mise Raiding Party – „Nájezdníci“

    Vaším úkolem je se nepozorovaně dostat do vzácného povrchového dolu, který pod svojí nadvládu získala nechvalně známá vojenská organizace Lang Qun. Je důležité zabránit spuštění těžební operace v dole a zablokovat tak nepříteli přístup ke strategickým surovinám.

    Vaše partyzánská skupina tak musí zničit zařízení ke zpracování rudy, zničit několik vchodů do dolu a rychle zdrhnout předtím, než se nepřítel zmobilizuje a zastaví tak Vaši misi.

    Nová PvE mise Watchdog – „Hlídací pes“

    Vaším úkolem je pomoc městu v obležení. Samotné město je více jak týden borbadováno dělostřelectvem, místní ozbrojené složky zatím úspěšně brzdí pokusy o vpád do města. Útočníci se tak zakopali na hranicích města a pokračují v ostřelovaní města. Jak pokračuje ostřelování města tak se zásoby odporu tenčí a je jen otázkou, něž dojde k hlavnímu útoku.

    Pád města umožní útočníkům si podmanit ostatní města v tomto regionu. Zastavte a vyžeňte útočníky z města.

    Skirmish neboli Šarvátka

    Všichni víme, že čekací doba v PvP 15vs15 mimo hlavní hrací dobu je celkem dlouhá, protože hráčů je málo. Abychom vyřešili (včetně několika změn v B2.0) tuto bolístku, rozhodli jsme se pro zavedení nového pomocného PvP režimu Šarvátek. Pokud MM nedokáže v rozumné době složit větší tým než 5vs5, hráči jsou nově zařazeni do týmů o velikosti 3. až 5. hráčů (tedy 3vs3 až 5vs5) na zmenšených PvP mapách, upravených zvlášť pro tento režim:

    • Cold Strike
    • Cerberus
    • Reactor
    • Pipelines

    V tomto „malém“ zápase platí standardní PvP pravidla.

    Poznámky Silenta z vlákna na foru:

    • Tento režim nelze účelově spustit, k jeho spuštění dojde automaticky dle vyhodnocení MM, tedy v době, kdy je hráčů velmi málo, dle slov Silenta se defakto jedná o KPZ.
    • Šarvátky se dnes objeví na ruském PTS, i proto byl zveřejněn tento náhled.
    • Statistiky z šarvátek se řeší, mohou být samostatné, nezapočítávat se vůbec nebo budou součástí běžných PvP statistik.

    Testování 0.19 bude delší než obvykle, je velmi pravděpodobné, že se 0.19 objeví až v únoru.

    Celkový seznam změn v 0.19 se objeví v samostatném článku v době vydání aktualizace.

    Překlad Mortenz, kterému tímto velký dík.

    Ohodnoťte tento článek!

    5 KOMENTÁŘŮ

    1. Skirmish neboli Šarvátka. Doufám, že artyny budou z tohoto režimu vyjmuty.

      • To se vážně bojíš tanku co dává na 10. tieru v průměru rány za 170, nebo 290 ? (Vycházím ze statiky počet střel-zásah-splash)

        • Jediného co se bojím je hratelnost. Třeba šarvátka 3 vs 3 a na každý straně 2x artyna. Delší dobu tvrdím, že této hře pomůže spojení RU a EU serveru.

      • Nejsou vyjmuty (alespoň v testu ne) a klidně to ve 4 vs 4 hodí četu dvou nových “artyn”/neohrabaných TD do teamu a naproti žádnou nebo jednu.

    Comments are closed.