Kam míří SPG?

    12

    Prakticky jsme dostali podrobné informace o změnách všech typů vozidel, ale o třídě, kterou všichni opravdu upřímně milujeme, ani slovo. 

    Čili nastává logická otázka – jestli jsou momentálně SPG vůbec k něčemu a jak dopadnou po Balancu 2.0. Tak si to trošku rozeberme …

    Taktické možnosti
    kouřové “střely“ – pokryjí cílovou oblast v okolí 30m kouřem – teorie je skrytí týmů před nepřátelskou palbou a odhalením, jediné reálné využití je pokud nestihnete ujet a potřebujete se rychle schovat
    světlice – odhalení všeho opět v oblasti 30m kolem dopadu – použít se dají jen pokud opravdu hodně dobře znáte mapu a díky složení nepřátelského týmu dokážete odhadnout kam pojedou a co asi budou dělat (samozřejmosti jako rozsvícení capu a terorizování nepřátelské artyny vynechám)

    Přímé poškození
    oblíbená nepřímá palba po většině mapy – všichni máme upozornění na příchozí palbu, takže většina poškození je jen od střepin a pokud někdo neujede, je i poškození po přímém zásahu výrazně menší než od jakéhokoli stoje podobného i nižšího tieru, samozřejmě můžeme podotknout poškozování modulů, ale není to zas taková sláva, 90% poškozených modulů jsou kopule velitele (zbytečné opravovat) a pásy (těch pár sekund většinou stejně nic nezmění)

    Když se nad tím zamyslíme, jejich použitelnost se pomalu ale jistě limitně blíží nule. Možná proto už je prakticky nikdo nehraje. Navíc je to s nimi naprosto nehorázná nuda a jediná věc co zbývá je minihra spočívající v obligátním přestřelování se s nepřátelským SPG.

    Co se s nimi stane neví nikdo. Oficiální vyjádření je jako vždy “informace se dozvíte již brzy“. Spekulace samozřejmě situaci ještě více ztíží, povídá se o zrušení SPG, předělání na TD, kompletní změna mechaniky jako pouze podpora, …

    Jediná věc na co jsou momentálně dobré je shazování capu a to je opravdu hodně málo. Zajímavostí je, že se naprosto každý z Obsidianu i My.com této otázce vyhýbá jak čert kříži.

     

     

    Ohodnoťte tento článek!

    12 KOMENTÁŘŮ

    1. Servus Garrthe, je super, že sem teď budeš psát ty. Hodně štěstí!

        • Ještě ti tam něco chybí:
          Hraje od uzavřené bety AW a WoWs. Nenávidí větu že něco nejde udělat. Autor neoficiální češtiny, youtube návodů a blogu o Armored Warfare. Člen klanu 9TD. 🙂

    2. “ Nenávidí větu že něco nejde udělat. Autor neoficiální češtiny, youtube návodů a blogu o Armored Warfare. “ Toho bylo a je svědkem hodně lidí z komunity.
      Jen tak dál Garthe a můžeš být hrdý na to, že se účastníš vzkříšení legendy čtení pro hráče.

        • já mám doma dost čísel a dokonce i pár úplně prvních 🙂 Dokonce první číslo 🙂 rád na tu dobu vzpomínám

    3. Ahoj Garrthe. Jsem rád, že to tady budeš dělat. Přeji ti hodně práce s Armored Warfare.

    4. Ale to je přece strašně jednoduchý. Všechno zavinil strašný brekot hráčů a tak arty dostávají jeden nerf za druhým. V současnosti to jsou neškodné vozítka do počtu a hráči pořád brečí a brečí.

    5. Hned dnes si AW stáhnu. Včera ve wot 4 x instant kill včetně jednoho snapshotu při souboji F2F. Na 50 metrů během otáčení. Řekl bych haluz, kdyby to nebylo tak často.

    6. Konečně někdo, kdo o tom má páru. Garrthe drž se a hodně trpělivosti.

    7. Garrthe paráda že to povedeš ty.

      Snad to přiláká spousty nových hráčů.

      Myslím že se máme na co těšit v prosinci má přijít nadupaný update 0.19-vše změněno pro herní lepší herní zážitek a zábavu-čili jinak AW od updatu 0.19 bude úplně jiná nadupaná hra.
      Můžem se těšit i na spoustu nových tanků atd…..

      A jinak gratuji a hodně zdaru

    Comments are closed.