AW: Rozhovor se streamerkou Ritou

    0

    Ritagamer, neboli streamerka Rita, jak známo, už nějaký čas spolupracuje s českým WoT blogerem Silentstalkerem. Když Silentstalker přešel profesně pod křídla společnosti, vyvíjející Armored Warfare, dalo se čekat, že se hře začne věnovat i Rita. První vlaštovkou je tento rozhovor.

    Ahoj Rito, děkuji, že sis našla čas na rozhovor. Můžeš nám na úvod říct něco o sobě prosím ?
    Jsem mladé děvče a celý svůj život mám vztah ke hrám. Moje máma mi ukázala jedny z prvních her (Space Invaders, Bubble Bobble, atd.) a já sama se aktivně hrám věnuji poslední tři roky.

    Jaké jsou tvé oblíbené hry ?
    Jelikož mám odjakživa ráda střílečky a závodní hry, tak pro mne tankové hry znamenají skvělý mix obojího. WoT a AW jsou mé nejoblíbenější, ale občas si ulítnu i na MMORPG a Sci-Fi hrách.

    Máš nějaké další koníčky ?
    Ráda čtu, sleduju seriály a cestuju.

    Jak jsi se poprvé dozvěděla o AW?
    To bylo od mého kamaráda s přezdívkou Silentstalker, on mi AW ukázal a ta hra mne zaujala.

    Jaký je tvůj názor na AW?
    Je velmi zajímavé vidět hru s moderními vozidly a veřím, že AW (byť v testovací fázi) má velký potenciál. Noční mapy a PvE mise (čistě proti botům – pozn. lorensoth) jsou zajímavé a neotřelé.

    Které vozidlo tě v AW zaujalo zatím nejvíce ?
    Vetšinou si vybírám vozidla, která ostatní vidí jako „slabší“ a toho pak využívám ve svůj prospěch na bojišti. Nicméně naposledy jsem se velmi bavila s Challengerem 1 a hrála ho 7 hodin v kuse !

    Je na AW něco, co bys vylepšila?
    Dobrá otázka. Dříve jsem měla problém s expením artilerií, ale to se v posledních iteracích výrazně zlepšilo. Také jsem si všimla, že v AW se řeší jednotlivé palčivé problémy a to i když řešení zabere víc času. Koneckonců, je to pořád ještě beta !

    Jaký je tvůj názor na komunitu okolo AW ?
    Myslím si, že jsou trochu skeptičtí, protože přišli z jiných her a čekají, jak se AW vyvine. Ale já osobně mám s hráči jen dobré zkušenosti – ať už z fóra, nebo přímo ze hry.

    Jak se ti líbí PvE mise ? Zkus odhadnout potenciál tohoto modu a jeho přijetí hráčskou komunitou ?
    Jsou především odpočinkové – speciálně proto, že hrajete v týmu s lidmi, ale pouze proti botům. I když je u botů stále co zlepšovat, tak už teď poskytují adekvátní výzvu. Já osobně se těším na to, až bude uvolněna obtížnost “Insane”.

    Jak se ti líbí mapy představené ve hře ? Která je tvá nejoblíbenější ? Napadají tě nějaká konkrétní místa, která bys ráda viděla jako herní mapy ?
    Líbí se mi, že městské mapy jsou tak realistické – ne jako koridory, kam vás hra tlačí. Na otevřených mapách se mi líbí smysl pro detail, skupříkladu stany na pouštních mapách. Moje oblíbená mapa je “Port Storm”, protože nabízí jak přírodní, tak umělé krytí. A k těm konkrétním místům – ráda bych viděla mapu s nějakým Portugalským městem – v Portugalsku jsme totiž nikdy žádné tankové bitvy neměli. (Rita Sobral je původem Portugalka, toho času žijící v Holandsku – pozn. lorensoth)

    Máš nějaké rady pro hráče AW, o které by ses ráda podělila ?
    To je jednoduché 🙂 Snažte se se svými vozidly využívat krytí terénem, využívejte sklon děla a hlavně – sledujte minimapu 🙂 A nezapomeňte si pozvat kamaráda!

    Chceš na závěr našeho rozhovoru vzkázat hráčům AW ?
    Jen jedno: „Žijte dlouho a blaze !“ (v originale „Live long and prosper!“, je pozdrav rasy Vulkánů z universa Star Trek – pozn. lorensoth)

    Ritagamer můžete sledovat na Twitchi kde streamuje, nebo na jejím blogu Status Report kde píše o tankových hrách.

    Zdroj: http://aw.my.com/us/news/general/interview-ritagamer.

    Ohodnoťte tento článek!