AW: Odpovědi vývojářů #8

    38

    Autor: Skylake

    Je retrofit na vylepšení normalizace střel opravdu funkční?
    Ano, v patchi 0.11 byl retrofit upraven tak, aby poskytoval stálý bonus k normalizaci, Ale pozor, funguje jen na AP munici.

    Jsou plány na speciální PvE mise pro 5 členné čety?
    Ano, budou to o něco těžší mise, a při koncové části hry bude kooperace hráčů nezbytná pro úspěch.

    Kdy se AW připojí do ESL?
    Hra na ESL ještě není připravená, ale nemůžeme se dočkat, až na tom budeme pracovat (překlad nejednoznačný, možná se těší až budou přímo v ESL.)

    Plánujete přidat do hry více zaměřovačů, barev, a podobných volitelných změn rozhraní?
    Jednoznačně, nyní se zaměřujeme na vylepšení garáže, potom se vrhneme na rozhraní přímo ve hře.

    Mechanika zpoždění výstřelu?
    Tento problém vyšetřujeme z jiného úhlu, zatím to vypadá že je to problém v nastavení serveru, budeme vás informovat .

    Přidáte do hry IS-7?
    Ano, jako prémiový tank.

    Jsou plány na těžší PvE? Teď je to příliš lehké, boti se ženou k úkolu (capnout nebo bránit jeden cap na mapě) taky se velmi často stává že přijedou, začnou se otáčet zadkem dopředu a je lehké je zničit. a zvýšení výdělků v PvE?
    Na HARD obtížnosti jsou výsledky PvE nevymykající se tomu, jak jsme je plánovali, v 0.11 jsme přidali náhodné spawnování botů, a v nejbližší době přijde Insane (nejvyšší) obtížnost PvE misí. Na druhou stranu, prověřujeme chování botů z pohledu hráče, aby se nespawnovali před děly a po vteřině neumřeli, a lépe reagovali na chování hráčů. Až tyto problémy vyřešíme, budeme se zabývat zvýšením výdělků v PvE, ale naše obecné pravidlo, že dokud nebude PvE srovnatelně těžké jako PvP, nebudou stejné ani odměny, platí stále.
    (zde bych se pozastavil nad tím, že pokud máte v PvE misi artynu, 2 Lehké tanky, 1TD a jen 1 MBT, tak už to na těžkou obtížnost není žádná sranda, protože botů je hromada a až tak leví nejsou, hraju z 90% jen PvE protože na pvp nemám nervy, a souhlasím s tím, že když hraju bez nervů PvE, at vydělávám méně).

    Budou mít tanky 10. Tieru moduly na vyzkoumání?
    Je to možné, například T-14 Armata by mohla mít 2 různé děla.

    Jak testujete nové mapy/mise? Co při nich zkoumáte? Co mají za cíl kontroly map?
    Mapy testujeme ze dvou hlavních důvodů, jeden je optimalizace a zlepšení výkonu pro hráče, aby jim nepadal výkon a FPS v různých částech mapy. Mapy takto optimalizujeme postupně. A druhý důvod je balanc hry. Ideálně by obě strany mapy měly mít 50% winrate, winrate sledujeme a podle něj upravujeme mapy. Cílem pro nově přicházející mapy je dát hráčům dynamickou a vyváženou hratelnost.

    Jak je vyřešeno pronikání ATGM (Anti Tank Guided Missile, protitanková řízená střela) dvakrát do jednoho místa? Konkrétně proti reaktivnímu pancíři?
    První střela, která zasáhne blok reaktivního pancíře, má sníženou penetraci na 0, ale blok pancíře se odpálí, a druhá raketa na tomto místě má penetraci podle stálé odolnosti pancíře proti raketám(v AW má pancíř různou odolnost proti různým typům munice, a udává se to v % o kolik se sníží penetrace Apčkem, Heatem, a protitankovou raketou.)

    Kolik nových map můžeme čekat v tomto roce?
    Tyto dlouhodobé plány nechceme zveřejňovat, ale v současné době pracujeme na 2 velkých (1200x1200Metrů) PvP mapách.

    Budou nové linie (3-10 tier) přidány k současným dealerům nebo budeme muset čekat na třetího dealera?
    Je možné, že se současné vývojové linie rozdělí, aby bylo místo pro další stroje, a na vytvoření 2 souvislých linií oproti původní jedné.

    Uvidíme větší mapy než je současný Reactor?
    V současné době neplánujeme větší mapy, ale není vyloučeno, že někdy budou mapy větší než 1400×1400 metrů.

    Budete balancovat vozidla podle výsledků v CW?
    Ne, vozidla budeme vždy balancovat na základě standartních bitev.

    Budou přidány jiné typy bitev do PVP?
    V současnosti zkoumáme různé typy PvP Bitev, ale musíme otestovat, zda nový typ bitev trvá stejně dlouho a dává zhruba stejné kreditové odměny jako typy bitev co už ve hře jsou.

    Dáte někdy hráčům možnost vybrat si mapy které chtějí hrát?
    Ne, tato funkce by mohla poškodit matchmaking.

    Testovací servery? Vím že není dost hráčů, ale bylo by dobré některé věci více testovat než je pustíte na ostrý server.
    test servery přijdou v budoucnosti, ale zatím nevíme kdy.

    Který Dealer bude mít Jihokorejské a Izraelské tanky?
    4. prodejce, ale pamatujte si, že prodejci jsou jen kosmetická úprava, neznamená to, že když má být vozidlo u čtvrtého dealera, musí být třetí dealer zcela plný.

    Proč má Zhalo-S Merc.(4. tier TD) větší kamufláž než Stryker (8. tier TD) když jsou oba stejně velké?
    Kamufláž je čistě balančním parametrem.

    Co se stalo s T-10M, který byl viděl před 8 měsíci na videu? zde)
    Jsou s ním plány, ale teď nemůžeme nic říct.

    Bude zpúsob jak odlišit „Battle Hardened“? (standardní vozidlo za goldy upravené na premiové)
    Ne, necháme čistě na hráčích vzhled, například kamufláže, na jeho vozidlech. Myslíme že odlišení těchto vozidel byl z nich udělalo cíl pro Griefery(otravné lidi? nebo řvouny gold noob? to netuším co je).

    Když balancujete tanky, berete v úvahu různé velitele a vybavení?
    Samozřejmě, bereme v úvahu například to, které vozidlo má nabíječe a které má nabíjecí automat, a podle toho můžeme balancovat i jiné parametry.

    Kdy přidáte vlastní loga klanů?
    Nyní ne, určitě ne do doby, dokud nebude k dispozici dobrý kontrolní systém.

    Bude možné mít na tanku bez nabíječe jeho perky?
    Toto už je možné, pokud je nabíječ člověk (střelec) je možné si vybrat nabíječovy perky. Vozidla s automatickým nabíjením nemohou mít nabíječovy perky, ale mají lepší jiné charakteristiky.

    Bude detrackování odměněno více kredity?
    Ano, je to v plánu, v současné době se odměna za trackování přidává do “ Asist damage“ ( jenže pokud ho spojenci nestřílí tak dostanete prd) ale trackování samotné nepřidává žádnou odměnu.

    Zdroj: https://aw.my.com/gb/news/general/developer-questions-answers-11

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekSpeciální skiny pro speciální tanky na PS4
    Další článekVideo: Tankový hip-hop
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    38 KOMENTÁŘŮ

    1. Lidi nestalo se vam nekdy ze se rozjela grafika ? .. mys klika jinam nez ukazuje kurzor …. nevim co s tim .. .v garazi to je problem … 🙁

          • Ha ha poriane kukni nastavenia mne sa to stalo a treba kuknuť či nemáš Windowed alebo niečo v tom zmesle ja mám rozlišenie 1920×1080 stalo sa mi to ísté samozrejme každý že ovladače bla bla a nakoniec som poriadne pozrel a mal som to vo Windoved alebo niečo také a hodilo to rozlíšenie 1920×1180 a posunulo to

      • tohle se mi stalo, když jsem měl druhou bezdrát myš zapnutou v tašce a notes už v dockyně:-) pokud určo u kompu nemáš druhou myš, zkus ji vyfoukat nebo dočasně vyměnit za jinou. nebo tě taky mohl někdo hacknout:-)

    2. je nekde k dispozici nejaky model tanku, kde je videt efektivne pancir a teda da se z toho naucit kde jsou slaba mista? nekolikrat me zkusenosti z wot zradily a nechce se mi stylem pokus omyl systematicky ucit kde to nahodou projde a kde ne …. dost by mi to pomohlo.

      • Určite za žiadnych okolností nerob sidescrab 🙂
        Ono je s tým kam strieľať je to to isté ako vo Wot, problém je že sú dosť nevybalancovane penetrácie tankov. MBT70 má až o 100mm väčšiu penetráciu ako Leopard 2AV.
        Z čela je to často nemožné. Jedine, že ti nejaký blbec s XM1 odkryje vaňu. Napr. Terminátora z předu jedine do tej jeho veži. Ale určite to chce tankinspectora.

    3. Zrovna v PVE mám s botama úplně opačný problém. Skoro v každé bitvě se mi stane, že se mi naspawnují tři tanky do zad a já se nemám kam zdekovat, protože další se objevili přede mnou. Když už můžou boti jezdit zpoza mapy, tak by to taky měli dělat a ne se jeko mávnutím kouzelného proutku objevit uprostřed mapy hráčům do zad. Stejně tak mi docela vadí, že na některých mapách jsou nepřátelské artyny (boti) mimo část mapy přístupnou hráčům a hra mi tam zakáže s artynou střílet, ale boti na mne mohou střílet dle libosti.

    4. griefer
      Webové definice
      Osoba, která především neustále obtěžuje ostatní, a tím jim znepříjemňuje (znemožňuje) klidný pobyt ve hře. Griefing je jakákoli výrazně obtěžující činnost, která znemožňuje klidné využívání hry.

    5. IS7 ako premiak a ti co cho maju budu mat znecho premiak alebo bude nahradeny

      • A co je tobě po tom, co my sem píšem? Když si tady budu chtít psát o svém psovi, tak ty s tím nic nenaděláš 🙂

        • jen to ne RSR blog upadnul do slusnych sracek, vetisna postu je o tom kdy si Rita uprcnula
          ikdyz psy mam rad .. 😉

        • Jakem psovi. Ja ma čivavu. Jmenuje se Akim je mu 8 a je to naprosty povalec a debil. A štěka když spim.

        • 😀 sak je to wot stranka – svet tanku muzou sem davat jakekoliv hry o tankach,kdyby to bylo ciste jen i Wot tak si sem daji i Logo World of tanks a bude to jen pro WoT 😀 neee carrambo?

    6. Teda lidi musím říct že vám v tomhle závidím. Žádná retardovana odpověď:Až to bude tak to bude.Třeba se taky někdy dočkáme i ve WoT slušného chování.Doufám že se toho ještě dožiju. 😀

      • Jasně, že ne:
        „Testovací servery? Vím že není dost hráčů, ale bylo by dobré některé věci více testovat než je pustíte na ostrý server.
        test servery přijdou v budoucnosti, ale zatím nevíme kdy.“

        Co se stalo s T-10M, který byl viděl před 8 měsíci na videu? zde)
        Jsou s ním plány, ale teď nemůžeme nic říct.

        Kdy přidáte vlastní loga klanů?
        Nyní ne, určitě ne do doby, dokud nebude k dispozici dobrý kontrolní systém.

        Uvidíme větší mapy než je současný Reactor?
        V současné době neplánujeme větší mapy, ale není vyloučeno, že někdy budou mapy větší než 1400×1400 metrů.

        Ty taky vidíš jen co se ti hodí, co? 😀

    7. Jen si dovolím poopravit tu zprávu o dvou nově připravovaných mapách, který nemají 1200×1200 ale 1400×1400. Vím,je to jen detail, ale přece jenom….

    8. Úplně stejný problémy, jako ve wot. Až se jim ale tazatele začnou opakovat, začnou se množit vyhýbavé odpovědi a možná i arogance. No, necháme se překvapit.

    9. Nechápu jak by se možností výběru jen určitých map hráčem mohl narušit MM?
      Další dealer by konečně mohl mít mnou obdivovanou Merkavu 🙂 jupii

      • V tom případě se vrať do školy – tohle se učilo již na prvním stupni 🙂

        • Hmm tak to jsem asi na všech školách něco zaspal, chápu, že by se mohla prodloužit doba pro seskládání týmů, ale algoritnus pro MM je pořád stejný jen vybírá z menšího balíku a pokud toto množství není pod určitou kritickou hranicí tak MM nemůže být narušen. Otázka je kolik to je hráčů tato hranice. ;-).

          • BINGO! Ta doba by se prodloužila dost podstatně, mohlo by jít i o několik minut (i déle) a to by byl problém. Z tohoto důvodu to není ani ve WoT a to mají daleko více hráčů a MM +/-2. S MM to souvisí tak, že ten by neměl z čeho brát, protože právě třeba pro tu „tvoji“ mapu by nebyl dostatek odpovídajících hráčů – tanků potřebné úrovně. A protože o MM se stará server, ten by neustále vyhledával a zbytečně by se zatěžoval, což zase ovlivňuje další věci a hru samotnou, protože by klesal jeho výkon.

    10. Je to hra o tankoch a tie tam vyzerajú rovnako zle ako SD modely vo WoT.

      • Presne si to napísal, „je to hra o tankoch“ a nie SD alebo HD modeloch. Daj tomu čas. 7 rokov si tu mal od konkurencie také isté modely a si to hral.

    11. Bože, jel jsem teď těžkou PVE a ty zasr bot artyny nepotřebují žádný čas na zaměření a ty jejich zásobníky jsou opravdu na zcvoknutí. Docela mě to vadilo, když jsem každé 2 vteřiny dostával varování, že na mě něco letí a letělo to na mě do jedné vteřiny po spotnutí ať jsem byl kdekoliv. V kombinaci se spawnováním nepřátel všude kolem mě (a tím pádem mým spotnutím) to bylo na mašli. Chápu, že je to těžká obtížnost, ale tohle už hraničí s absolutním podváděním ze strany hry.

      • jo jo to sa musi upravit PVE s artynami je extrem maskr , uz sa mi mockrat stalo ze mna dali dole..

      • Storm: „Aké hrozné “
        😀
        Ja mám stejný problém, aj keď artyna ma ešte na PvE nesundala je to dosť náročné. Hlavne akatsia, ktorá má zásobník. Ale zas na druhej strane sa naučíš v PVP hýbať a myslieť aj na artyny. Hra je takto viac dynamická.

        • Mě taky ještě artyna nezrušila, ale včera k tomu měla hodně blízko, protože tam byly dvě se zásobníkem (na 6. a 8. tieru mají zásobník tuším všechny) a střílely současně takže nepřetržité varování a 2x detrack. Sice měly menší poškození, ale 7 malých zásahů splashem dá za jeden velký. To, že každé varování (čímž pádem výstřel) přišlo vteřinu po spotnutí (z toho vyplívá bez nutnosti zaměřit), bylo hodně nepříjemné. Byl jsem neustále v pohybu, ale s tolika nepřáteli, spawnujícími se kolem mne to nebylo ani trochu jednoduché.
          Mě to s artynou trvá minimálně 3 vteřiny, když už předtím mířím blízko místa, kde je ten nepřítel a nedoměřím naplno. Když mířím jinam, tak min. 4 vteřiny trvá, než otočím věž a další čas zabere doměření.

    12. Ono s PVE je to těžké, když byl hard bez těch artyn tak všichni plakali jak to není žádný hard, teď zas pláčou, že dokonce se dá hard mise i no představte si to, prohrát… Artyny nejsou nejšťastnější řešení jak zvednout obtížnost, ale bylo to asi nejjednodušší. Tím nepíšu, že se to nemá změnit. Nicméně primární cíl PVE bitek měla být koordinace hráčů v bitvě proti botům, kdy bez team spolupráce to v těch hard a insame misích prostě nevyhrajete. Teď je to jen závod o co nejrychlejší kill/dmg bota, kdy bonus mají ti, co tu samou mapu hrajou už po 10 neboť už při odpočtu ví, kde a kdy kterej bot bude nasazen. O nějaké taktice nedej slova spolupráci se tu moc hovořit nedá je to čistá PVE rpg střílečka. Fajn jsou aspoň ty mise, kde je těch botů tolik, že je sám člověk neustřílí a tak ke konci se dá občas vidět i spolupráce tanku co má jen pár posledních HP či mu došly náboje a naší artyny jinak ale team bídá větší než v PVP. Nicméně tydle mise maj docela budoucnost v tom, že se dají různě namodulovat podmínky za který bude extra bonus (sekundární cíl něco odpálit je hodně primitivní de facto bot jinak) např kap pointu minimálně 3 tanky, zničení enemy bota jen určitým typem nábojů nebo jen pomocí artyny / raket ve spolupráci minimálně 3 hráčů apod… Žel je to opravdu hodně beta takže na tydle serepetičky oživující hru i zvedající zábavnost není zatím čas.

    Comments are closed.